Gå til innhold

Går du på butikk i short som er så kort at rumpeballene henger ut?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

👀

Anonymkode: 99921...489

Skal stå shorts!

Anonymkode: 99921...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Her i huset sørger vi for at alle har klær som er store nok, og som passer til kroppen. 

Anonymkode: 24d7a...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er 46 år gammel 😉

Men jeg fascineres av ungjenter som gjør det, særlig når de er på tampen til å være for gamle. Pent er det ikke, men det syntes nok ikke foreldregenerasjonen om klærne vi gikk med på slutten av 80 og begynnelsen av 90 tallet heller... 

Anonymkode: eb45b...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nope. Her i huset sørger vi for at alle har klær som er store nok, og som passer til kroppen. 

Anonymkode: 24d7a...42a

Mener bestemt en slik shorts hadde passet meg, jeg altså, men mulig jeg finner noe avkom som er uenig😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er rumpa sin feil, ikke shortsen. Etter at jeg bikket 40 henger rumpa nesten til knehasene. Må altså ha sånne knelange shortser for at rumpa ikke skal syns, og da får jeg ikke farge på lårene. Pest eller kolera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, HeiteH skrev:

Ja, men det er rumpa sin feil, ikke shortsen. Etter at jeg bikket 40 henger rumpa nesten til knehasene. Må altså ha sånne knelange shortser for at rumpa ikke skal syns, og da får jeg ikke farge på lårene. Pest eller kolera.

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, HeiteH skrev:

Ja, men det er rumpa sin feil, ikke shortsen. Etter at jeg bikket 40 henger rumpa nesten til knehasene. Må altså ha sånne knelange shortser for at rumpa ikke skal syns, og da får jeg ikke farge på lårene. Pest eller kolera.

Godt at vi er flere😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på Hunderfossen forrige uke, der var det mange godt voksne mødre med rumpa hengende ut..Jeg fatter ikke hvordan noen tenker at det er greit å gå sånn.

Anonymkode: edad1...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, amandine skrev:

Jeg tror jeg slår et slag for kort kjole, jeg! Og knebøy.

Nei, nei... strake knær mens du plukker opp noe fra gulvet. Da velter man ut både foran og bak...

Anonymkode: 56ff8...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha den tiden er fordi. Som ung brukte jeg korte shortser som gikk akkurat nedenfor rumpa. Jeg hadde heller ikke rumpe den gangen med mine 52kg og 178cm. Tiden går å ting skjer 😅😅

Anonymkode: 55676...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er hva du mener med kort shorts der rumpa henger ut, så ja, det går jeg i. Og hva er galt i det?

Ellers vil jeg gjerne vite hva du mener med at rumpa «henger» ut🤔

8EF9CE8A-52FF-41A9-B547-608D20941A85.jpeg

4C981CAC-FEFD-4BEE-904E-2AC022274DDF.jpeg

Anonymkode: cfdb1...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor svarer du? Jeg spør jo TS om hva hun mener med det siden det tydeligvis er så ille at hun starter en tråd om det.

Anonymkode: cfdb1...d9a

Hvem er TS? Du spør, derfor svarte jeg. Jeg hadde ikke svart hvis du ikke spurte.

Anonymkode: 6e68a...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...