Gå til innhold

Helt ærlig vasker du deg alltid på hendene etter do?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan gjør folk det hjemme i eget hus? Der de fleste har håndklær og ikke papirtørk? Tar dere på kranen etter håndvask da? 

Anonymkode: 9c3c7...d4a

Vet ikke hva andre gjør, men jeg har en klut hengende ved siden av kranen med trykk på, innsiden ned mot kranen, trykket mot hånden

Anonymkode: 8474b...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan gjør folk det hjemme i eget hus? Der de fleste har håndklær og ikke papirtørk? Tar dere på kranen etter håndvask da? 

Anonymkode: 9c3c7...d4a

Jeg bruker albuen. Yrkesskade. 

Anonymkode: e9b5e...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber også på mikrobiologisk lab og er av motsatt oppfatning. Var redd for bakterier før, men har nå blitt skikkelig avslappet i forhold til bakterier. Vi spriter hendene så ofte på jobb uansett. Det viktigste er å vaske hender før man spiser.

Anonymkode: 06bd1...f88

På jobb går det greit, men det nytter ikke å vaske hendene på spiseplassen når du etterpå tar imot bestikk fra servitøren som ikke vasket hendene etter å ha vært på do. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Pashla skrev:

.

Vasker ikke alltid henda men glemte at du ikke hadde trykka på Anonymknappen? 😂😂😂

Anonymkode: d563c...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg ville bemerke noe som var litt komisk. Det er litt sent å hevde din uskyld når du åpnet med:

 

Anonymkode: d8c43...88a

Hevde min uskyld?! Hva ER det fu snakker om? 

Anonymkode: 081ea...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hevde min uskyld?! Hva ER det fu snakker om? 

Anonymkode: 081ea...a47

Du er slettes ikke ute etter å kverulere. Nei da, ikke i det hele tatt. Vi ser jo det.

Anonymkode: d8c43...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vasker ikke alltid henda men glemte at du ikke hadde trykka på Anonymknappen? 😂😂😂

Anonymkode: d563c...788

Nei, jeg lover å vaske henda!! Kors på halsen.

(Svarte bare på noe som var besvart fra før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun lurer sikkert på hva som er så farlig med å ta på kranen (når argumentet er at folk ikke vasker seg). De som dropper håndvask tar naturligvis heller ikke på kranen. 

Anonymkode: e9b5e...214

 

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp. De to hang ikke sammen.

Anonymkode: d8c43...88a

For å vaske seg må en ta på krana med møkket hender, det vil ikke jeg ha på meg når jeg skrur av krana med nyvaska hender. Derfor tar jeg aldri på krana og har lært ungene mine det samme.

Anonymkode: 13734...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan gjør folk det hjemme i eget hus? Der de fleste har håndklær og ikke papirtørk? Tar dere på kranen etter håndvask da? 

Anonymkode: 9c3c7...d4a

Hjemme har jeg kran med sensor, trenger ikke ta på noe, hverken jeg eller gjester.

Anonymkode: 13734...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker alltid hendene etter nr 2. Gidder sjelden vaske hendene etter nr 1. Det finnes mange flere skitne ting man tar på i løpet av en dag, uten at man tenker på å vaske seg (hund, æsj). Det hender jeg setter på springen så folk tror jeg vasker meg. Jeg vasker alltid hendene før jeg lager mat. Det er mer viktig enn etter urin på do.

Anonymkode: 0a7ab...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke fortsett med kveruleringen. Alle vet det nå, om de ikke visste det fra før.

Anonymkode: 41663...11b

Eg las ikkje heile tråden før eg posta. Innsåg etterpå at det var heilt unødvendig å påpeike det igjen. Beklager! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, selvsagt! Kunne ikke falle meg inn å ikke vaske hendene etter jeg har vært på do

Anonymkode: 7e52f...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hjemme har jeg kran med sensor, trenger ikke ta på noe, hverken jeg eller gjester.

Anonymkode: 13734...84d

Dette ønsker jeg meg! Med 3 små barn så synes jeg det er litt vanskelig å aldri ta på kranen for å sku av vannet...

Anonymkode: 9c3c7...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Elizabeth89 skrev:

Hadde nesten håpet litt på at noe hadde sagt, 'nei' for å få debatt. Men jeg skal være ærlig, sånn gjør jeg det. Har jeg tisset, vasker jeg hendene, men ikke med såpe. Driter jeg, så vasker jeg meg godt med såpe. Tror de fleste menn også gjør det sånn, min venn gjør det i hvert fall sånn. Det sies at urin ikke er farlig, men er rart å ikke skylle lankene etter man har tørket seg i dusken... 

Men når du faktisk skrur på vannet og våter hendene, hva er forklaringen på at du ikke bruker såpe? Man skal jo vaske med såpe og vann i minst 30 sek for å bli ren nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min har en sønn på 13 år og for et års tid siden mistenkte hun at han slurvet med tannpussen så hun lusket på han da hun ba han gå og pusse. Han skrudde på vannet og våtet tannbørsten, sto der en stund og lagde grimaser i speilet. Skylte den igjen og satte den på plass, uten å ha hatt den i munnen i det hele tatt... 

Sånn har svigerfar på 89 år blitt, han nekter å vaske hender. Før mat, etter dobesøk osv, han vil ikke. Svogeren min sa en dag til han da han kom fra do uten å ha vært nær vasken at han nektet være på besøk med ungene om ikke bestefar vasket hendene etter dobesøk. Svigerfar gikk da inn på badet (døra sto på gløtt så svoger så inn), satte på springen en liten stund, skrudde av igjen og gikk ut i stuen. Uten å ha hatt fingrene under vann... 

Ganske vittig at gamle blir som unger igjen, men ganske kvalmt at svigerfar ikke vasker seg også. Mannen min går rundt med en sånn klor sprayflaske og vasker håndtak og overflater når han er der. 

Anonymkode: 7b3aa...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke hver eneste gang jeg tisser hjemme. Jeg går på vanndrivende medisiner og må tisse svært ofte, jeg sliter i tillegg med eksem på hendene og hadde jeg vasket de hver gang jeg var på do hadde jeg hatt åpne sår på hendene. Men jeg vasker selvsagt hver gang jeg er på toalettet andre steder enn hjemme og jeg vasker hendene før jeg spiser eller lager mat. Det får holde. 

Anonymkode: 108d2...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke vasker dere, føler dere ikke dere utrolig skitten og ekkel? Det er ekkelt å tenke på, og jeg syns det er dritekkelt å se folk bare gå rett ut etter å ha vært på toalettet. Ikke rart at det må terpes på at folk må sørge for håndhygiene. 

Anonymkode: 80640...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, tørker bare av på buksa😃 spytter litt på fingrene og gnir hvis det er noe gris. Går så fint at👍

Anonymkode: 29a9b...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...