Gå til innhold

Sønnen din er så barnslig..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk jeg høre i dag av en venninne.. gutten hennes er 5 år og leker mye ninja, ser på ninjago, ben10 og sånne actionfigurer. Min er snart 4 og elsker Peppa gris, Karsten og Petra og lity sånne uskyldige greier. I tillegg snakker han litt dårlig så han virker nok lity yngre enn han er. Men.. er dette barnslig for en 4 åring?? Jeg har ikke noe hastverk med at han skal bli «stor gutt» og det er dette han liker og får derfor se på det.

Anonymkode: 022e1...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn SKAL vel være barnslig. Tåpelig kommentar. La barn være barn. Drit i at ho tydeligvis synes sitt barn er tøffest. 

Anonymkode: 68a12...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle en fire år gammel gutt for barnslig vitner om en ekstremt merkelig holdning og ikke noe jeg hadde giddet å bry meg om. Mer bekymret for barnet hennes som sannsynligvis må forte seg å bli stor.

Min syvåring ser på Ninjago, men også på Peppa  Gris. Han er ikke barnslig. Han er BARN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn er forskjellige og de liker forskjellige ting. 

Det gjør vi voksne også. 

Anonymkode: 03810...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I familien ser jeg at de som har eldre søsken, gjerne ser på og leker med ting som er for større barn. Ene 3 åringen i familien leker med peppa gris, den andre 3 åringen syns det er " barnslig." Han liker Star wars. Men ingen kommenterer noen av delene. Folk er forskjellige. 

Anonymkode: 8039f...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en 4 åring selv,  blir 5 i år,  han liker alt det der han, både ninjago og peppa gris . Skal vel være barnslig,  han er 4 ! 

Anonymkode: 433f8...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper da virkelig en 4 åring er barnslig.

Min datter synes jeg er barnslig iblant. Og takk og pris for at jeg er det.

Anonymkode: 67161...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sønnen min ser innimellom peppa gris og my little pony og han er 12. 

Jeg er over 40 og dritbarsnlig :D  Heier på gutten din jeg. Makan 

Anonymkode: a5a02...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jente på snart 5 år elsker Peppa Gris, det er det beste hun kan se på. Samme med venninnen hennes og hennes 7 år gamle bror 😂 Barn er forskjellige og har forskjellige interesser. Kan hende din gutt aldri kommer til å like det hennes gjør, uten at det har noe som helst med alder å gjøre. Syns "barnslig" er et ord som er unødvendig når det brukes i negativ forstand. Noen barn er klart mer umodne, men det handler ikke om hva de ser på på TV, men om konflikthåndtering, sosiale ferdigheter osv. Men her er jo barn også like forskjellige og ikke noe å drive å sammenligne og kommentere. Din venninne hørtes irriterende ut.

Anonymkode: aa636...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine gutter er 7 og 9, og jeg skulle ønske jeg hadde holdt igjen på det tøffe og kule, spesielt hos lillebror. De blir fort store.

Anonymkode: 9eaf3...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min 9 åring kan også se på peppa gris og Karsten og Petra. Og hennes yndlingsfilmer er Mamma Mia filmene😊😄 og elsker andre filmer som er langt i fra "barnslige". Leser og bøker beregnet på eldre barn. 

Kalle en 4 åring barnslig er bare teit. 

Anonymkode: 721b1...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk finner de merkeligste ting å fremheve egne barn på. Som on Ninjago er «bedre» enn Peppa Gris når de er så små.

Anonymkode: c7ae0...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns veninna di er barnslig faktisk. 4-åringen dine er heilt på linje med mine fireåringar.

Anonymkode: 7d1ed...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jente på 6 synes Karsten og Petra er gøy;) Hadde ikke ofret den kommentaren en tanke.

Anonymkode: 3a172...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fikk jeg høre i dag av en venninne.. gutten hennes er 5 år og leker mye ninja, ser på ninjago, ben10 og sånne actionfigurer. Min er snart 4 og elsker Peppa gris, Karsten og Petra og lity sånne uskyldige greier. I tillegg snakker han litt dårlig så han virker nok lity yngre enn han er. Men.. er dette barnslig for en 4 åring?? Jeg har ikke noe hastverk med at han skal bli «stor gutt» og det er dette han liker og får derfor se på det.

Anonymkode: 022e1...97b

Venninna di er idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...