Gå til innhold

Når begynner lærerne på jobb etter ferien?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 hours ago, Anonym bruker said:

Hmm...

Synes nok ærlig talt du har litt å gå på, du kan enkelt forbedre deg, f.eks. ved å skrive noenlunde korrekt. Du har flere feil bare i denne korte teksten. 

Anonymkode: 651ca...6bc

Ja da Dib Politiet

Anonymkode: b6258...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, Anonym bruker said:

Sånn sett. Da er det likevel litt misvisende å svare slik på denne tråden, her mente nok HI når vi formelt begynner igjen på jobb. Men av ren nysgjerrighet, hva gjør du hvis du er lærer, men ikke har en klasse å undervise? Er du spesialpedagog på fulltid?

Anonymkode: 08559...4d5

klasse jeg hadde gikk ut til ungdomsskolen på våren.. så ønsket ikke ha en klasse i år. Nei skal bare ha enkelt klasser sånn som Matte, Mat og helse, sløyd/knust og håndverk og gym. Er jo klasser fra 4-7 og er 2 i 4,6 og 7 og 3 i 5 klasse

Anonymkode: b6258...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

klasse jeg hadde gikk ut til ungdomsskolen på våren.. så ønsket ikke ha en klasse i år. Nei skal bare ha enkelt klasser sånn som Matte, Mat og helse, sløyd/knust og håndverk og gym. Er jo klasser fra 4-7 og er 2 i 4,6 og 7 og 3 i 5 klasse

Anonymkode: b6258...726

Huff, trist med lærere som skriver så dårlig. 

Anonymkode: 96afc...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Anonym bruker said:

Huff, trist med lærere som skriver så dårlig. 

Anonymkode: 96afc...648

Ja da Dib Politiet

Anonymkode: b6258...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

klasse jeg hadde gikk ut til ungdomsskolen på våren.. så ønsket ikke ha en klasse i år. Nei skal bare ha enkelt klasser sånn som Matte, Mat og helse, sløyd/knust og håndverk og gym. Er jo klasser fra 4-7 og er 2 i 4,6 og 7 og 3 i 5 klasse

Anonymkode: b6258...726

 

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja da Dib Politiet

Anonymkode: b6258...726

Du skriver jo helt vannvittig dårlig? Det er knapt en setning uten flere skrivefeil. 

Hvor lenge har du vært lærer?

Anonymkode: 4ed11...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja da Dib Politiet

Anonymkode: b6258...726

Er også svært overrasket over at du jobber som lærer - du klarer jo knapt å formulere deg!? Men godt å se at det ikke er skriftlige fag du underviser i. Hold deg langt unna det, så får vi bare håpe på at du er en glimrende didaktiker i de praktisk-estetiske fagene.

Anonymkode: fd281...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

klasse jeg hadde gikk ut til ungdomsskolen på våren.. så ønsket ikke ha en klasse i år. Nei skal bare ha enkelt klasser sånn som Matte, Mat og helse, sløyd/knust og håndverk og gym. Er jo klasser fra 4-7 og er 2 i 4,6 og 7 og 3 i 5 klasse

Anonymkode: b6258...726

Ja, da skjønner jeg bedre. Men jeg må si meg litt enig med hun andre som kommenterer. Når man er lærer, selv om man ikke er norsklærer, bør man anstrenge seg litt ekstra for å skrive noenlunde korrekt. Er enkelt rettskrivingstips er at alle substantiv og adjektiv du uttaler som ett ord, skal skrives som ett ord 😊

Anonymkode: 08559...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...