Gå til innhold

Når begynner lærerne på jobb etter ferien?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lurer på det samme, aner ikke dato. Som regel er det en uke før elevene. Regner derfor med at jeg skal på jobb rundt 11. eller 12. august. 

Anonymkode: 96afc...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 3 planleggingsdager før elevene begynner. Lærerne begynner onsdag 12.aug. Elevene mandag 17.aug.

Anonymkode: cef69...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi har 3 planleggingsdager før elevene begynner. Lærerne begynner onsdag 12.aug. Elevene mandag 17.aug.

Anonymkode: cef69...564

Samme her, både i grunnskolen og vgs. 

Anonymkode: 4ed11...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi begynner 11.8, elevene 17.8. Starter opp «på egenhånd» i løpet av uka, for å ha planer og diverse klar.

Anonymkode: 74be3...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonym bruker said:

En uke før elevene?

Anonymkode: fd30a...96a

vi begynner den 10 igjen, så ja en uke før :) men i fjor begynte jeg 2 uker før,men i år skal jeg ikke ha noen klasser, bare enkelte timer

Anonymkode: b6258...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10. starter vi også, en uke før. Barneskole. Litt ulikt hvordan kommunene/skolene legger opp planleggingsdager, men alle har like mange gjennom året. 

Anonymkode: 36865...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

vi begynner den 10 igjen, så ja en uke før :) men i fjor begynte jeg 2 uker før,men i år skal jeg ikke ha noen klasser, bare enkelte timer

Anonymkode: b6258...726

2 uker før? Hvordan forsvarte de det da? Det er jo bare seks planleggingsdager i løpet av et skoleår, ikke 10. Vi har vanligvis bare to planleggingsdager før skolestart, men pga. Fagfornyelsen blir det tre før og tre i løpet av året.

Anonymkode: 08559...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør ligge en skolerute ute og der er ofte lærernes plandager markert. Ledelsen er vel på plass allerede, så du kan ta en tlf å spørre dersom det er noe du lurer på.. Jeg begynner torsdag 13 og elevene lommer tirsdag 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner torsdag 13. og elevene mandag 17. Plandager kan legges lokalt ved den enkelte skole (kanskje ikke i Oslo?), så du må høre med ledelsen. De er nok på jobb i morgen.

Anonymkode: ac220...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 3 planleggingsdager før start. I tillegg er de fleste på jobb 1-2 dager før disse, for å rekke å gjøre alt klart. Får ikke for mye tid til det på de fastsatte planleggingsdagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

2 uker før? Hvordan forsvarte de det da? Det er jo bare seks planleggingsdager i løpet av et skoleår, ikke 10. Vi har vanligvis bare to planleggingsdager før skolestart, men pga. Fagfornyelsen blir det tre før og tre i løpet av året.

Anonymkode: 08559...4d5

Tipper den ene uken var i egen regi... 

Anonymkode: 3163a...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planleggingsdager fra og med den 12. august, men de aller fleste er i gang godt før det. SFO åpner på mandag den 3. og det det har aldri skjedd at vi har vært på SFO før skolestart uten at det er lærere innom hver dag. Administrasjonen starter på i morgen, så om det er noe du vil spørre om eller ønsker å prate med en lærer før skolestart, kan du jo bare ta kontakt med admin. Vil tror at det er sånn på de fleste andre skoler også, spesielt i år med Covid19-planlegging i tillegg til vanlig planlegging. 

Anonymkode: ef602...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Anonym bruker said:

2 uker før? Hvordan forsvarte de det da? Det er jo bare seks planleggingsdager i løpet av et skoleår, ikke 10. Vi har vanligvis bare to planleggingsdager før skolestart, men pga. Fagfornyelsen blir det tre før og tre i løpet av året.

Anonymkode: 08559...4d5

har 2 plandager,men jeg liker og være forbredt så ingen ba meg begynne da,men gjorde det frivillig :) Nå har jeg ikke behov for så mye forbedring så lenge jeg ikke har en klasse og undervise i år

Anonymkode: b6258...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

har 2 plandager,men jeg liker og være forbredt så ingen ba meg begynne da,men gjorde det frivillig :) Nå har jeg ikke behov for så mye forbedring så lenge jeg ikke har en klasse og undervise i år

Anonymkode: b6258...726

Sånn sett. Da er det likevel litt misvisende å svare slik på denne tråden, her mente nok HI når vi formelt begynner igjen på jobb. Men av ren nysgjerrighet, hva gjør du hvis du er lærer, men ikke har en klasse å undervise? Er du spesialpedagog på fulltid?

Anonymkode: 08559...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

har 2 plandager,men jeg liker og være forbredt så ingen ba meg begynne da,men gjorde det frivillig :) Nå har jeg ikke behov for så mye forbedring så lenge jeg ikke har en klasse og undervise i år

Anonymkode: b6258...726

Hmm...

Synes nok ærlig talt du har litt å gå på, du kan enkelt forbedre deg, f.eks. ved å skrive noenlunde korrekt. Du har flere feil bare i denne korte teksten. 

Anonymkode: 651ca...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...