Gå til innhold

Føler at vi er de eneste som faktisk har vært hjemme i sommer.??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi skrinla alle planer om ferie både innenlands og utenlands.  Vi har hatt base hjemme men har gjort utrolig mye. Selv om vi ikke har kjørt til  halve Norge rundt. 
  Føler at vi er de eneste som ikke har gjort Norge i ferien. 

Anonymkode: d59f9...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi skrinla alle planer om ferie både innenlands og utenlands.  Vi har hatt base hjemme men har gjort utrolig mye. Selv om vi ikke har kjørt til  halve Norge rundt. 
  Føler at vi er de eneste som ikke har gjort Norge i ferien. 

Anonymkode: d59f9...ea8

Dere er helt sikkert ikke de eneste. Så lenge dere har hatt en fin sommer så betyr det vel ikke noe hva andre har gjort? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kun vært hjemme, og på hytta som er 1t unna med nær familie. 🙂 Fisket, badet, bygget sandslott og kost oss bare oss. 

Skrinla både utenlandstur og fornøyelsesparker. Og er glad for det nå. 

Anonymkode: 3787d...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har holdt oss unna fornøyelsesparker og store folkemengder, og stort sett vært hjemme og i båten. En liten «norgestur» til to byer mindre enn fire timer hjemmefra, hvor vi leide leilighet gjennom Airbnb i tilsammen fem dager. 

Anonymkode: 2f343...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har heller ikke reist noe sted. Men vi bor oppe i indrefileten da. I Nord-Norge, hvor alle andre vil; så vi har tatt imot gjester siden før skoleslutt...

Anonymkode: cda53...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært hjemme i år 😊 Vært på 1 dagstur ellers kost oss hjemme og på fisketurer i kommunen der vi bor! Hatt 4 fine uker selv med mest dårlig vær 😊

Anonymkode: 01985...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hjemme og virkelig kost oss. Fire uker uten noe stress. Utflukter til de beste strendene, masse aktiviteter i hagen. Akt på akebrett i gresset (det går forbausende fort om bakken er bratt nok) ungene er kjempefornøyd, nesten alle venner har vært hjemme også så det har vært sosialt med de vi omgås til daglig. Fått smaken på ferie hjemme vi nå. 

Anonymkode: a4e88...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vært hjemme og virkelig kost oss. Fire uker uten noe stress. Utflukter til de beste strendene, masse aktiviteter i hagen. Akt på akebrett i gresset (det går forbausende fort om bakken er bratt nok) ungene er kjempefornøyd, nesten alle venner har vært hjemme også så det har vært sosialt med de vi omgås til daglig. Fått smaken på ferie hjemme vi nå. 

Anonymkode: a4e88...733

Jeg er oppvokst med aking  på sommeren. 😄😄😄

 

Anonymkode: d59f9...ea8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra en helg på mine foreldres hytte for å gjøre forefallende arbeid har vi også holdt oss hjemme. Siden vi bor midt i ferieparadiset vil det i praksis si at vi har holdt oss i hagen. Det lille stedet vårt er invadert av badegjester😊 

Anonymkode: 0c51c...911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lærerferie på nesten syv uker er snart omme, og vi har vært ti dager på hytta. Ellers har vi vært masse i skogen, på stranda, lokale bygdetunet osv. En dag i Oslo er vel det mest eksotiske. Men, ungene mine er vant til dette. Jeg er alene med dem og økonomien begrenser oss noe, likevel har vi da hatt en flott ferie. Akkurat som vi pleier☺️ (men det provoserer meg når folk sier de skal holde ut en hjemmeferie ett år og heller slå skikkelig på stortromma neste år. Som om hjemmeferie er noe dritt man ikke gidder. Sender så mange dårlige signaler til unger i lavtlønte familier feks). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt ei uke i Nord-Norge og en helg i Telemark. Ellers bare hjemme

Anonymkode: bf29c...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er svært sjelden man er så spesiell at man er den eneste som har gjort noe. 

Anonymkode: 3fd82...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært hjemme vi og. Og deilig, da de fleste andre har vært det og. Jeg er alene med 2 barn, og ufør på laveste sats. Så er jo ikke ofte vi kommer oss på ferie. 

Anonymkode: 18046...52a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...