Gå til innhold

Herregud. Jeg kjenner konstant etter symptomer på korona.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er jeg bare nevrotisk? Jeg har allergi og tar medisiner for dette. Har likevel litt symptomer og på ekstra ille dager har jeg «feberfølelse» i kroppen. Har ikke feber men er varm og slapp. Så lurer jeg hele tiden på om jeg klarer å skille allergi fra eventuelt forkjølelse. Skikkelig slitsomt. 

Anonymkode: f9d07...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner så godt hvordan du har det. Nå er den verste pollensesongen over her jeg bor, men på de dagene jeg reagerte som mest, så kunne det like gjerne vært en forkjølelse på gang eller covid-19. Sår i halsen, tung i pusten, slapp og sykdomsfølelse. Det er jo sånn hvert år, men i år er det jo litt ekstra å tenke på. Jeg hadde flere dager der jeg for sikkerhets skyld holdt meg unna folk, men så var jeg gjerne bedre neste dag og konkluderte med at det nok var allergi. Valgte å ha ferie i de ukene med mest gresspollen sånn at jeg ikke måtte vurdere om jeg skulle på jobb i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke alene om det, men ja, litt nevrotisk. Prøv å sortere, hva kan du gjøre noe med, og hva kan du ikke? Tar du forholdsregler kan du ikke gjøre så mye mer. Får du korona så får du korona. Sannsynligvis går det veldig greit for deg om du får den, den er ikke farlig for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. 
 

Jeg tåler dårlig trekk, får gjerne vondt i halsen etter biltur ned AC, å sove med åpent vindu osv. Nå blir jeg jo redd for at det skal være noe mer.. mest med tanke på å spre smitte. Skal man kutte ut ferieplaner fordi det kribler litt i halsen, liksom?

Anonymkode: 735f5...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner meg igjen. 
 

Jeg tåler dårlig trekk, får gjerne vondt i halsen etter biltur ned AC, å sove med åpent vindu osv. Nå blir jeg jo redd for at det skal være noe mer.. mest med tanke på å spre smitte. Skal man kutte ut ferieplaner fordi det kribler litt i halsen, liksom?

Anonymkode: 735f5...e5e

Jeg droppa ferie i år pga dette. Det har hendt at jeg har trodd det har vært allergi og så har det utviklet seg til forkjølelse og omvendt. Så symptomene kan være like hverandre. Men, når det er forkjølelse så skjønner jeg i løpet av en time eller to at dette faktisk er forkjølelse da. Så jeg går ikke og lurer lenge. Jeg har også noen ganger vond hals da jeg noen ganger danner så mye slim pga allergien at det påvirker halsen. Er vel dét symptomer jeg er mest usikker på i disse dager. 

Anonymkode: f9d07...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...