Gå til innhold

dere som er single, har dere hatt sex nå i Koronatiden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg selv har ikke hatt sex siden Januar/Februar. Og savner sykt sex,men vil liksom ikke ha det ennå siden vi er midt i Korona tiden og at det i tillegg blomster opp igjen nå.

Så lurer på bør jeg vente ? Tenkte egentlig og vente til neste år,men nå begynner jeg og bli frustert

Anonymkode: 52647...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hatt sex. Sex og en meters avstand, får jeg ikke til. Går helt fint. 

Anonymkode: 224c5...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VAR singel da koronatiden begynte, men hadde datet litt med en mann. Ble mer og mer forelsket i løpet av tiden jeg ikke kunne være nær ham, og til slutt begynte vi likevel å ha mer kontakt, og til slutt sex. Nå er vi kjærester. Det er visst uansett "lov" hvis man holder seg til den samme. Jeg og kjæresten var uansett omtrent kun sammen med hverandre og våre respektive barn.

Anonymkode: 20e97...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i alle dager skulle jeg ha sex når jeg er singel og slipper krav, mas om sex (og ja sex gir meg svært lite).

Anonymkode: 9c648...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar

Ja har kanskje sex, men noe holder meg tilbake. her jeg er ifra har det begynt og blomstre av corona tilfeller igjen

Anonymkode: 52647...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men med en jeg kjente fra før, da. Ikke at vi er kjærester, vi er vel mer pulevenner.

Anonymkode: e2537...642

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når de nå kanskje åpner opp for hele Sverige neste uke, er det for tidlig å ta en "sjekketur" med Ålandsbåten ?   Jeg foretrekker disse båtene fremfor  Kielferja/Danskebåten hjemme.  Bedre sjekkemarked for 50+, og jeg elsker selve "spillet rundt" det å sjekke/bli oppsjekket og ikke bare selve sexen.

Anonymkode: 1fe05...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når de nå kanskje åpner opp for hele Sverige neste uke, er det for tidlig å ta en "sjekketur" med Ålandsbåten ?   Jeg foretrekker disse båtene fremfor  Kielferja/Danskebåten hjemme.  Bedre sjekkemarked for 50+, og jeg elsker selve "spillet rundt" det å sjekke/bli oppsjekket og ikke bare selve sexen.

Anonymkode: 1fe05...dc9

Hva i alle dager

Anonymkode: 08ebe...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva i alle dager

Anonymkode: 08ebe...bb5

Du må være ganske ung som ikke vet at dette foregår hele tiden. 

Anonymkode: 1fe05...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mer sex nå i korona tiden enn jeg noen gang har hatt tidligere til sammen. Nå ble jeg singel 3 måneder før korona kom da og har kost meg mye i denne tiden! 

Anonymkode: b21f3...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Bestemt meg og vente en stund til, siden smittetallene er på vei opp der jeg bo

Anonymkode: 52647...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var singel, tror jeg rett og slett jeg ville ordnet meg en fast deal med en kompis 😅. Dette kan jo vare lenge, og mange ulike ONS tror jeg ikke er lurt mtp smittefare.

Anonymkode: 29c9e...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2020 den 21.08, Elizabeth89 skrev:

Hele tiden, har jo to partnere som jeg har hatt sex med i flere år 

Wow! Det var lenge! 😦 Jeg klarer ikke mer enn en times tid av gangen.

Anonymkode: e7b20...d46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...