Gå til innhold

Jeg er drittlei av at familien min tror jeg trenger alt ræl de ikke vil ha


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 27.7.2020 den 11.41, Anonym bruker skrev:

Du har ikke møtt min familie.... 

Anonymkode: be27a...aae

Nei, men du er vel et voksent menneske, ergo så bestemmer du over ditt eget liv. 

Anonymkode: 92b38...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Pashla skrev:

Hvordan hadde du tjent de 27.000 da du var under 18 år? 

Om man har spart bursdag, jul og konfirmasjons gaver i noen år blir det jo fort 27.000. 

Dette er jo isåfall barnets penger og ikke noe foreldrene skal bruke. 

Ellers så er da mange under 18 som har en liten jobb. Ikke så mye hokus pokus å spare 27.000 altså. 

Anonymkode: 4e48a...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om man har spart bursdag, jul og konfirmasjons gaver i noen år blir det jo fort 27.000. 

Dette er jo isåfall barnets penger og ikke noe foreldrene skal bruke. 

Ellers så er da mange under 18 som har en liten jobb. Ikke så mye hokus pokus å spare 27.000 altså. 

Anonymkode: 4e48a...945

Men nå ville jeg vite det fra nettopp henne, ikke fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du ikke "får lov" å gi bort klærne til Fretex/selge dem på Finn, så er du da et voksent menneske som kan bestemme over deg selv. I det øyeblikket de gir deg klærne er de dine, og familien din kan ikke bestemme over hva du gjør med dem. Hvordan skal de i såfall sanksjonere dette, ved å slutte å gi deg klær? Mission accomplished! 

Anonymkode: 0b3e6...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker noe tafatt HI. 

Du sier du ikke kan si nei uten å bli baksnakket, men samtidig så sier du at de snakker om deg nå også. Så uansett blir du baksnakket, så da er det bare å si nei da. Så gir du de noe å snakke om. Og hvorfor gidder du å bry deg om hva de sier.? 

Nei, Gro deg en ryggrad og ta deg sammen og slutt å være så stakkarslig. 

Anonymkode: 3faab...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selv om du ikke "får lov" å gi bort klærne til Fretex/selge dem på Finn, så er du da et voksent menneske som kan bestemme over deg selv. I det øyeblikket de gir deg klærne er de dine, og familien din kan ikke bestemme over hva du gjør med dem. Hvordan skal de i såfall sanksjonere dette, ved å slutte å gi deg klær? Mission accomplished! 

Anonymkode: 0b3e6...3ef

Utfrysing, drittslenging, verbale angrep

Anonymkode: be27a...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du virker noe tafatt HI. 

Du sier du ikke kan si nei uten å bli baksnakket, men samtidig så sier du at de snakker om deg nå også. Så uansett blir du baksnakket, så da er det bare å si nei da. Så gir du de noe å snakke om. Og hvorfor gidder du å bry deg om hva de sier.? 

Nei, Gro deg en ryggrad og ta deg sammen og slutt å være så stakkarslig. 

Anonymkode: 3faab...9b9

Jeg bryr meg ikke om hva de sier. Men jeg bryr meg om hva barna mine hører dem si. De snakker ikke om meg uansett. Det Jar jeg ikke skrevet noe sted.

Anonymkode: be27a...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...