Gå til innhold

er det mening at man skal bytte sekk i 2 klasse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så at man kaster fullt brukbare sekker fordi de har feil fare, det er helt greit. Har aldri hørt på maken!

Har aldri sett slike sekker her i Rogaland. 

Anonymkode: 2866a...a55

Vi fikk dem i Nordland og Troms

Anonymkode: cbbd0...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men hvor har man disse sekkene da? Og hvem finansierer dem? 

Anonymkode: 2866a...a55

Trygg Trafikk tror jeg? 

Anonymkode: cbbd0...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det bare i Oslo man ikke får slike oransje sekker? 🤔

Anonymkode: fe103...1d8

Nei, får den ikke i Rogaland heller..

Hvor i landet deles de ut da?

Anonymkode: a7f20...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja klart det. Sekken bør helst byttes ut hver mnd. Viktig å være først med ting. Drit i miljøet også. Samma det at vi oversvømmes av plast. 

 

 

 

Dette er selvfølgelig sarkasme.

Anonymkode: a8a01...403

Jeg regner med du kjører gammel bil (utslipp fra produksjon av ny el-bil kan ikke forsvare et bytte av gammel bil, selv med utslipp den har til bruk). Ikke reiser du utenlands på ferie heller? Tar aldri fly? Huset ditt er ikke oppusset, og alle bruker brukte klær? 
 

Som sagt er det ingen her som bruker sekken i 2. klasse. Du skal være ganske tøff som unge for å være den ene som skiller seg ut som en sår tommel. Jeg regner med barna dine er foregangsbarn, som er de tøffe som gladelig skiller seg ut i en hver sammenheng. 

Anonymkode: 6b03f...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg regner med du kjører gammel bil (utslipp fra produksjon av ny el-bil kan ikke forsvare et bytte av gammel bil, selv med utslipp den har til bruk). Ikke reiser du utenlands på ferie heller? Tar aldri fly? Huset ditt er ikke oppusset, og alle bruker brukte klær? 
 

Som sagt er det ingen her som bruker sekken i 2. klasse. Du skal være ganske tøff som unge for å være den ene som skiller seg ut som en sår tommel. Jeg regner med barna dine er foregangsbarn, som er de tøffe som gladelig skiller seg ut i en hver sammenheng. 

Anonymkode: 6b03f...052

Det går faktisk an å ha to tanker i hodet samtidig. Man kan kritisere hodeløst forbruk selv om man selv ikke lever 100 % miljøvennlig. 

Å kassere fullt brukbare sekker fordi de har feil farge er vannvittig. Og det er vannvittig oppførsel av alle foreldrene. Det er selvsagt ikke barna som skal ta bøygen ved å fronte gjenbruk. 

Anonymkode: 2866a...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg regner med du kjører gammel bil (utslipp fra produksjon av ny el-bil kan ikke forsvare et bytte av gammel bil, selv med utslipp den har til bruk). Ikke reiser du utenlands på ferie heller? Tar aldri fly? Huset ditt er ikke oppusset, og alle bruker brukte klær? 
 

Som sagt er det ingen her som bruker sekken i 2. klasse. Du skal være ganske tøff som unge for å være den ene som skiller seg ut som en sår tommel. Jeg regner med barna dine er foregangsbarn, som er de tøffe som gladelig skiller seg ut i en hver sammenheng. 

Anonymkode: 6b03f...052

Vet du hva som er meningen bak de sekkene egentlig?

Anonymkode: 6e8ce...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hvor har man disse sekkene da? Og hvem finansierer dem? 

Anonymkode: 2866a...a55

Fylkeskommunen i Trøndelag i alle fall.

Anonymkode: de6f8...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg regner med du kjører gammel bil (utslipp fra produksjon av ny el-bil kan ikke forsvare et bytte av gammel bil, selv med utslipp den har til bruk). Ikke reiser du utenlands på ferie heller? Tar aldri fly? Huset ditt er ikke oppusset, og alle bruker brukte klær? 
 

Som sagt er det ingen her som bruker sekken i 2. klasse. Du skal være ganske tøff som unge for å være den ene som skiller seg ut som en sår tommel. Jeg regner med barna dine er foregangsbarn, som er de tøffe som gladelig skiller seg ut i en hver sammenheng. 

Anonymkode: 6b03f...052

Jøss. 
«ingen her bruker sekken i 2.klasse» - altså, VET alle førsteklassinger at de ikke kan det, eller er det dere voksne som lærer dem opp i at dette er barnslig og avleggs i 2.? 

Anonymkode: cbbd0...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...