Gå til innhold

Hunderfossen og lilleputthammer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke vært på noen av disse stedene før. Anbefaler dere to dager i hunderfossen og en dag i lilleputthammer? Eller er en dag nok på hver plass? Vi har med tre barn i alderen 3-10år.

Og har dere noen anbefalinger til campingplasser i Lillehammer og omegn? 

Anonymkode: d28b4...b66

Skrevet

For vår del har det vært nok med en dag i Hunderfossen. Det er en liten park og mine barn har blitt fort ferdige. Så vi ville satset på en dag i Hunderfossen og en dag i Lilleputthammer. 

Skrevet

Helt ærlig hadde jeg ikke reist til Lilleputthammer. Det er bittelite, på størrelse med ett tivoli. Vi kjedet oss og jeg reiste med to barn i barnehagealder. Dyrt er det også for ingenting. Jeg hadde heller tatt to dager i Hunderfossen.

Anonymkode: 4df40...7ed

Skrevet

Når tenker dere å dra? Hunderfossen er full og campingplassene rundt er fulle i alle fall en uke fremover. 

Anonymkode: f3827...bbf

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ikke vært på noen av disse stedene før. Anbefaler dere to dager i hunderfossen og en dag i lilleputthammer? Eller er en dag nok på hver plass? Vi har med tre barn i alderen 3-10år.

Vi var på Rustberg camping 10 minutt fra Hunderfossen. Grei campingplass., Badebasseng og vannsklie der. Barnas gård er og kanskje kjekt å besøke.

Anonymkode: 8a2c2...41b

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Når tenker dere å dra? Hunderfossen er full og campingplassene rundt er fulle i alle fall en uke fremover. 

Anonymkode: f3827...bbf

Det er ledig når vi skal dra etter hva jeg har sett på nettsidene, er i midten av august da vi har senferie i år

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi var på Rustberg camping 10 minutt fra Hunderfossen. Grei campingplass., Badebasseng og vannsklie der. Barnas gård er og kanskje kjekt å besøke.

Anonymkode: 8a2c2...41b

Skal sjekke ut rustberg 😊

Skrevet

En dag begge steder. Lilleputthammer er nok artigst for de minste. Klatrepark var omtrent det eneste eldste likte. 

Anonymkode: a80c1...310

Skrevet

Er det andre opplevelser i nærheten dere anbefaler? Vi skal være i Lillehammer 3-4 dager, spørs på været da vi skal ligge i telt 

Skrevet

Mine barn elsker Hunderfossen. Vi har alltid vært to dager da de ikke er ferdig etter en (tror gjerne de kunne vært 3 dager også).

Anonymkode: 794fb...f45

Skrevet

Jeg ville ha tatt to dager i Hunderfossen. Tenker det blir kjedelig for eldste i Lilleputthammer. Når man bestiller todagers billett er det halv pris på dag to i Hunderfossen. 

Anonymkode: 23ba7...e1c

Skrevet

Jeg hadde tatt to dager på Hunderfossen. Personlig var det lite å se for oss voksne i Lilleputthammer, og barna hadde vært igjennom Lilleputthammer på kort tid. Vi var der da barna var 4år og 5år. Det var ett overraskende lite sted og lite å finne på. Ikke verdt prisen.

Skrevet

Vi var der forrige uke! For oss holdt det med én dag i hver park :)

Skrevet

For 3 åringen er det helt supert i Lilleputthammer. Ville tatt en dag i begge. 

Skrevet

Ville delt familien. En forelder med minsten i Lilleputthammer, og en forelder med de to største i Hunderfossen. Lilleputthammer er kjedelig for den som er mer enn fem år, i Hunderfossen er det veldig begrenset for tre-åringer. En dag holder. 

Anonymkode: f0075...a5b

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

tror hunderfossen er bedre for barna dine så 2 dager der :) Jeg hadde med min 4,5 åring for 3 år siden,men mine nevøer på 6 og 9 synes det var super kjedelig på lilleputthammer, de likte hunderfossen best,mens min likte seg veldig godt på lilleputthammer

Anonymkode: a05b9...347

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...