Gå til innhold

Jeg er bare ikke interessert i familieliv med hans barn. Er ikke det lov å si?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Twintipp skrev:

Hvis det ikke finnes noe problematisk ved det, hvorfor be om synspunkter? 

Jeg bare lurte på hvordan hun hadde stilt seg om det var motsatt. Og nei, jeg hadde nok ikke giddet å ha en kjæreste som ikke vil ta ansvar men bare være med på «morroa». 

Er det så tungt å ta det ansvaret selv, altså, at du heller vil være fri for kjærlighet, hygge og fellesskap de dagene dere kan? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Pashla skrev:

Er det så tungt å ta det ansvaret selv, altså, at du heller vil være fri for kjærlighet, hygge og fellesskap de dagene dere kan? 

For ikke å snakke, vil du bytte litt hjelp med hverdagslogistikk på småbarn mot å måtte ta del i oppdragelse av og bekymringer for tenåringer?

Tror nok særboerskap gavner begge parter max.

Anonymkode: c105b...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Twintipp skrev:

Hvis det ikke finnes noe problematisk ved det, hvorfor be om synspunkter? 

Jeg bare lurte på hvordan hun hadde stilt seg om det var motsatt. Og nei, jeg hadde nok ikke giddet å ha en kjæreste som ikke vil ta ansvar men bare være med på «morroa». 

Hi undrer seg over at hun får reaksjoner på løsningen og lurer på om hun er sær. Hun lurer ikke på om det er noe problematisk med å løse det slik de har gjort det. Hun er vel mer overraska over reaksjoner fra omverdenen, og ønsket altså å lufte det her inne.

Og hvorfor er dine preferanser på løsninger relevante for hi? 
Perdonlig haddd jeg helt klart vært særboer om jeg ble skilt og fikk meg ny mann. Hvordan er det relevant for deg?

Anonymkode: 04efe...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...