Gå til innhold

Noen her som har vært på Tusenfryd med de nye restriksjonene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mye venting i kø? Hva med matsteder..bestiller man i en app som i Dyreparken?

Anonymkode: fe62b...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fant kun kø på Ragnarok.
Ellers så var det ingen kø noen steder.
Husk på fulle dager i vanlige sesonger så er det 7-10.000 besøkende, nå er maks antall 1.500.
Det med app vet jeg ikke, men når man kommer inn blir man vist til et ledig bord og kun en får gå frem å bestille mat av gangen

Anonymkode: 5faa6...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der ganske med engang de åpnet, og jeg er kjempeimponert!!! Vi satt flere runder på samme karusell grunnet ingen kø. Det er fint oppmerket, de spriter håndtak og seter, og man sitter annenhver vogn. 
Vi bestilte ikke mat, men du kan bestille mat så jeg samtidig som du bestiller billetter. 
 

Var i dyreparken forrige uke, og ikke like imponert der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De slipper inn mer folk på Tusenfryd nå og datteren min sa det var masse kø på alt. Og alle karuseller går med halv belastning så det tar evigheter. Det var i går. Da var det helt utsolgt. 

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min var der på torsdag og tok 3 karuseller på 3 timer pga kø/restriksjoner. Så gidder ikke ta med hele gjengen dit i år

Anonymkode: af662...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med en gang slapp de kun inn 1500, da bsr det vist kjempe bra forhold. Nå har de økt antallet betraktelig, og det er bare kaos og lange ventetider. Med færre vognsett og besøkende kun i annen hver vogn, ikke blanding av familier i Ragnarokk og annet hvert sete avstengt ellers er det enorme køer. I tillegg er det flærre spisesteder åpent, men like dårlig mat.

Ta en titt på siden dems på Facebook, ikke mye positivt der den siste tiden.

Anonymkode: ef23b...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestilt billetter allerede.. Får bare håpe på det beste.. 😬

Anonymkode: fe62b...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren vår har vært der. Masse kø hvor de sto tett i tett for så sitte i annen hver vogn på turen. Føler det da ble litt feil med tanke på smittefare. Køen varte en evighet og selve turen noen få minutter. Vil tro smittefaren var vesentlig større i køen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der forrige uke fra åpningstid til stengetid. Fikk tatt seks attraksjoner på den tiden. Over en time i kø på mange ting. 

Anonymkode: 94b97...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

De slipper inn mer folk på Tusenfryd nå og datteren min sa det var masse kø på alt. Og alle karuseller går med halv belastning så det tar evigheter. Det var i går. Da var det helt utsolgt. 

Samme erfaring her, og de stengte attraksjonene mer enn en halvtime før, selv om det ikke var mye kø.

Anonymkode: 429ba...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når vi var der ,var det nesten ingen kø ,bare 1 time på slash og ragnarok, ellers var det kanskje 10-20 minutter på resten :)

Anonymkode: a471f...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

når vi var der ,var det nesten ingen kø ,bare 1 time på slash og ragnarok, ellers var det kanskje 10-20 minutter på resten :)

Anonymkode: a471f...d47

En time er jo helt vanvittig lenge å vente på EN ting

Anonymkode: 237ce...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Anonym bruker said:

En time er jo helt vanvittig lenge å vente på EN ting

Anonymkode: 237ce...169

mulig,men var bare 2 ting, ser jo at flere over her måtte vente flere timer enn 1

Anonymkode: a471f...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2020 den 0.31, Tipp topp skrev:

Datteren vår har vært der. Masse kø hvor de sto tett i tett for så sitte i annen hver vogn på turen. Føler det da ble litt feil med tanke på smittefare. Køen varte en evighet og selve turen noen få minutter. Vil tro smittefaren var vesentlig større i køen. 

Har samme opplevelse og tanker. 

Anonymkode: 6ca24...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kø på det meste, var der i går 👎🏼  Jeg syns ikke det var verdt det, mye av tiden vi var der, brukte vi på å stå i kø. 

Anonymkode: 5b108...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der for et par uker siden når det var en av de varmeste dagene. Var helt grusomt med køtid! Annenhver vogn eller rad så køene tok en evighet. Ventet 1 time ca. på supersplash og loopen. Mens vi stod i køen på supersplash måtte jeg stå å helle vann over hodet på barnet så hun ikke skulle svime av i varmen! Og om vi hadde blitt smittet den dagen hadde det ikke vært for at vi satt med ukjent i vognene, men fordi det var lange lange køer, folk som presset seg oppi deg osv. 

Maten var helt OK. Typisk frossenpizza. Den raskeste attraksjonen hvor det var kø var tømmerrenna. Vi rakk 9 attraksjoner på 7 timer

Anonymkode: 97bf7...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...