Gå til innhold

Er det greit å spørre en annen person "er du sur?"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, som før nevnt gjorde jeg noe DUMT. Ikke noe GALT. 

Anonymkode: efc06...bc5

Ser ingen grunn til at du skal spørre om noen er sur da. Skjønner du nekter å si hva det var men tydelig at du misbruker setninga. 

Anonymkode: 2547e...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser ingen grunn til at du skal spørre om noen er sur da. Skjønner du nekter å si hva det var men tydelig at du misbruker setninga. 

Anonymkode: 2547e...a4b

Jeg er 48 år og har brukt den én gang i mitt liv? Nei, jeg har nepp misbrukt den 🤣

Anonymkode: efc06...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 48 år og har brukt den én gang i mitt liv? Nei, jeg har nepp misbrukt den 🤣

Anonymkode: efc06...bc5

Du misbruker det når du veit du har gjort noe galt men likevel spør du om venninna di er sur. Har vanskelig for å tro at du ikke visste at det dumme du gjorde fikk henne sur og da trenger du faktisk bare å si unnskyld. Unødvendig at du spør om hun er sur etter å sagt unnskyld. Ikke mye genuin unnskyldning. 

Anonymkode: 2547e...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du misbruker det når du veit du har gjort noe galt men likevel spør du om venninna di er sur. Har vanskelig for å tro at du ikke visste at det dumme du gjorde fikk henne sur og da trenger du faktisk bare å si unnskyld. Unødvendig at du spør om hun er sur etter å sagt unnskyld. Ikke mye genuin unnskyldning. 

Anonymkode: 2547e...a4b

Jeg gjorde ikke noe galt. Jeg gjorde noe som kunne kalles dumt. Det krevde ikke en unnskyldning, formelt sett, ettersom jeg ikke gjorde noe mot HENNE. Men siden jeg er en god venn og en anstendig person, oppsøkte jeg henne dagen etterpå, og da falt replikken «er du sur på meg?» 

Dette var i 1997. 
(Og du bør jobbe litt med deg selv. Du virker faktisk utrolig ...sur.)

Anonymkode: efc06...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjorde ikke noe galt. Jeg gjorde noe som kunne kalles dumt. Det krevde ikke en unnskyldning, formelt sett, ettersom jeg ikke gjorde noe mot HENNE. Men siden jeg er en god venn og en anstendig person, oppsøkte jeg henne dagen etterpå, og da falt replikken «er du sur på meg?» 

Dette var i 1997. 
(Og du bør jobbe litt med deg selv. Du virker faktisk utrolig ...sur.)

Anonymkode: efc06...bc5

Blid og fornøyd men syns du er rar som misbruker setninga. 1997 😂😂😂

Anonymkode: 2547e...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blid og fornøyd men syns du er rar som misbruker setninga. 1997 😂😂😂

Anonymkode: 2547e...a4b

Ja, en replikk i 1997 er nok et misbruk...

(De latterfjesene får deg dessverre ikke til å virke blidere når du først har jaget rundt i en tråd i over et døgn.) 

Anonymkode: efc06...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blid og fornøyd men syns du er rar som misbruker setninga. 1997 😂😂😂

Anonymkode: 2547e...a4b

For et voldsomt gnag på deg da

Anonymkode: 29bcb...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, en replikk i 1997 er nok et misbruk...

(De latterfjesene får deg dessverre ikke til å virke blidere når du først har jaget rundt i en tråd i over et døgn.) 

Anonymkode: efc06...bc5

Er ikke opptatt av å virke blid for ei som bokfører og gnager på hendelser fra 90 tallet 

Anonymkode: 2547e...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke opptatt av å virke blid for ei som bokfører og gnager på hendelser fra 90 tallet 

Anonymkode: 2547e...a4b

Jeg merka det. Er du sur, altså? 

Anonymkode: efc06...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For et voldsomt gnag på deg da

Anonymkode: 29bcb...dc4

Ja, hun mener visst jeg burde få det ugjort.  Lurer på hvordan det skal gå til? 

Anonymkode: efc06...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hun mener visst jeg burde få det ugjort.  Lurer på hvordan det skal gå til? 

Anonymkode: efc06...bc5

Du drar til venninna di, lager en kopp te og sier du har noe å ta opp. Og så spør du veldig pent: «Er du blid?»

Sånn! Sur-utsagn nøytralisert. Etter 23 år, kan dere endelig gå videre i vennskapet. Du og hun, sammen inn i solnedgangen. Vakkert!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Være sur, støtt og stadig, ER psykisk vold.

Avskyr voksne mennesker som ofte er sur.

Anonymkode: 7ad98...f95

Er det sant? Da lever jeg i vold...

Anonymkode: 996be...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Mostly Harmless skrev:

Du drar til venninna di, lager en kopp te og sier du har noe å ta opp. Og så spør du veldig pent: «Er du blid?»

Sånn! Sur-utsagn nøytralisert. Etter 23 år, kan dere endelig gå videre i vennskapet. Du og hun, sammen inn i solnedgangen. Vakkert!

 

Hun var heldigvis blid i 1997 også. Så vi tok den tekoppen da (nei, jeg juger, vi tok en øl!) - eh, uansett. Det gikk visst bra. Men anonym a4b trenger visst mer enn en tekopp og et duftlys, ser jeg.

Anonymkode: efc06...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...