Gå til innhold

Jeg må fjerne min visdomstann, kirurgisk. Så fort som mulig, men hvor? Sørlandet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har så store smerter, vondt og svelge, blør helt krise.

måtte fjerne en for et par år siden den lå skjevt og det var veldig omfattende. Fikk beskjed at den andre tannen nede er like omfattende. Nå er den altså her. Den presser på andre tenner. Vi er i Kragerø. Jeger villig til å reise hvor som helst..

det er ferieavvikling. Umulig å få tak i noen.. hva skal jeg gjøre? Noen som vet om klinikker som fjerner visdomstenner kirurgisk ?

Anonymkode: fc6ab...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solbygg i Kristiansand har en kjevekirurg som jobber hos dem enkelte dager, du kan sjekke om de har kapasitet. 

Hvis det er akutt nok kan nok også fastlegen henvise deg så du får gjort det på sykehus. 

Anonymkode: 3d384...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oralkirurg Pernille Næsse ved Vågsbygd Tannklinikk er kjempeflink!

Anonymkode: 23028...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Hofstad på Plussgården tannhelse i Arendal fjernet min kirurgisk. Hun er spesialist. Den vanlige tannlegen min sa jeg kunne velge mellom å bli henvist til henne eller til sykehuset, men han anbefalte henne.

Vet noen synes hun er litt vel rett frem og derfor ikke liker henne, men hun er veldig dyktig i faget sitt og blir anbefalt av mange tannleger pga sin dyktighet. Jeg har heller ingenting å utsette på henne som person, hun er ikke sånn dillete, men lett å prate med synes jeg og jeg er veldig fornøyd. Følte meg veldig trygg i hele prosessen.

Anonymkode: a9125...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...