Gå til innhold

Jeg skal lage «film»/rekrutteringsvideo. Hva bør jeg bruke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså: jeg har fått i oppdrag å lage en rekrutteringsvideo til idrettslaget her. Skal ha med bilder, noen småvideoer der ungene presenterer laget sitt, samt musikk sikkert? Tenker videoen skal bli så «kul» som mulig, siden den i hovedsak skal favne ungdom.
 

Men damer - jeg er GRØNN. Hva bør jeg bruke? Tenker å lage på PC. Synes egentlig sånt er gøy når jeg bare kommer i gang, men så var det det å starte da... 🤷🏻‍♀️.

Alle tips mottas med STOR takk 😊

Anonymkode: 36300...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Altså: jeg har fått i oppdrag å lage en rekrutteringsvideo til idrettslaget her. Skal ha med bilder, noen småvideoer der ungene presenterer laget sitt, samt musikk sikkert? Tenker videoen skal bli så «kul» som mulig, siden den i hovedsak skal favne ungdom.
 

Men damer - jeg er GRØNN. Hva bør jeg bruke? Tenker å lage på PC. Synes egentlig sånt er gøy når jeg bare kommer i gang, men så var det det å starte da... 🤷🏻‍♀️.

Alle tips mottas med STOR takk 😊

Anonymkode: 36300...8ff

Ikke for å være frekk, men Hvorfor valgte de å gi oppdraget til noen som ikke har noen erfaring? Er det i gen i foreldregruppen som har litt teknisk innsikt?

Når det er sagt.. hvis du har iPhone og tenker å lage det på telefonen så har jeg gid erfaring med clips. Det er veldig enkelt å jobbe med 

Anonymkode: 58917...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal den brukes, hvor lang skal den være og hvilket budsjett har du.

Pass på skriftlig samtykke fra alle som skal være med (+ foreldre) og at du betaler for musikken du bruker.

Anonymkode: e9e1b...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...