Gå til innhold

Greit og ha sex med en som er 14 år yngre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar

Lar være da, men vet at flere av venninnene mine har gjort det

Anonymkode: 76e96...762

Jeg var egentlig litt positiv til det, men etter dette, så nei.

Anonymkode: a1cc3...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar

Lar være da, men vet at flere av venninnene mine har gjort det

Anonymkode: 76e96...762

Det sier jo mye om venninnene dine....

De velger å være "milfen" og lære opp en unggutt, istedenfor å ha likeverdig sex med noen på samme alder. Det tyder vel på særdeles dårlig selvtillit egentlig.

Anonymkode: 06971...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Maktforholdet i forholdet blir helg skjevt 

Anonymkode: 06971...ffc

Midt i den verste Metoo-stormen hadde den tidligere likestillingsministeren sex med en overstadig beruset gutt på 17-år. Hun fikk samlet støtte fra feministisk hold.

Når en kvinnelig minister kan ha sex med fulle skolegutter må det vel være mindre skjevt maktforhold at "vanlige" damer har seg med 18-åringer.

Anonymkode: fd4e9...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Midt i den verste Metoo-stormen hadde den tidligere likestillingsministeren sex med en overstadig beruset gutt på 17-år. Hun fikk samlet støtte fra feministisk hold.

Når en kvinnelig minister kan ha sex med fulle skolegutter må det vel være mindre skjevt maktforhold at "vanlige" damer har seg med 18-åringer.

Anonymkode: fd4e9...be7

Og det er jo helt horribelt! Jeg tror de fleste synes ministeren hadde gjort et stooooort overtramp her. Og hun mistet i alle fall min respekt så til de grader! Jeg er sikkert ikke alene om det heller. INGEN godt voksne mennesker kan forsvare på en fornuftig måte at det er helt greit å ha sex med tenåringer. Uansett om de er lovlige eller ei. Det er faktisk ikke greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Midt i den verste Metoo-stormen hadde den tidligere likestillingsministeren sex med en overstadig beruset gutt på 17-år. Hun fikk samlet støtte fra feministisk hold.

Når en kvinnelig minister kan ha sex med fulle skolegutter må det vel være mindre skjevt maktforhold at "vanlige" damer har seg med 18-åringer.

Anonymkode: fd4e9...be7

Hallo, hus-incel! Lenge siden vi har hørt fra deg nå!

Anonymkode: ce3d9...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Midt i den verste Metoo-stormen hadde den tidligere likestillingsministeren sex med en overstadig beruset gutt på 17-år. Hun fikk samlet støtte fra feministisk hold.

Når en kvinnelig minister kan ha sex med fulle skolegutter må det vel være mindre skjevt maktforhold at "vanlige" damer har seg med 18-åringer.

Anonymkode: fd4e9...be7

Jeg vet ikke hva du mener med "samlet støtte fra feministisk hold", men jeg har aldri snakket med noen som syntes det var greit.

Noen bare lo av det og synes hun var utrolig teit, men de fleste synes faktisk det var skikkelig ufin oppførsel. Voksne damer har ikke sex med fulle 17-åringer.

Anonymkode: 06971...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke hva du mener med "samlet støtte fra feministisk hold", men jeg har aldri snakket med noen som syntes det var greit.

Noen bare lo av det og synes hun var utrolig teit, men de fleste synes faktisk det var skikkelig ufin oppførsel. Voksne damer har ikke sex med fulle 17-åringer.

Anonymkode: 06971...ffc

Helt enog med deg.

 

Hilsen fra «feministisk hold»

Anonymkode: 91b7c...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Sommerkroppen 2029 said:

Det sier veldig mye om både deg og dine venninner 😄 😄 

det skal du få lov til og mene....

Bryr meg virkelig ikke.

men skal uansett stå over nå

Anonymkode: 76e96...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

det skal du få lov til og mene....

Bryr meg virkelig ikke.

men skal uansett stå over nå

Anonymkode: 76e96...762

Lurt 😜 og hvis du ikke bryr deg, så skjønner jeg ikke hvorfor du opprettet dette innlegget 🤔

Endret av Sommerkroppen 2029
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex med en på 32 år når jeg var 18 år. Nå som jeg har blitt voksen skjønner jeg ikke at han ville ha sex med en på 18 år. Kunne ikke falt meg inn å hatt med en på 18 år nå. 

Anonymkode: d7712...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde sex med en på 32 år når jeg var 18 år. Nå som jeg har blitt voksen skjønner jeg ikke at han ville ha sex med en på 18 år. Kunne ikke falt meg inn å hatt med en på 18 år nå. 

Anonymkode: d7712...3e3

Det er jo de som har tilbøyeligheter til å ha sex med unge mennesker. Dette er jo tenåringer som er over den seksuelle lavalder. Vel og merke kun to år over den seksuell lavalder......At voksne folk på over 30 tenner på dette, er ekkelt. Intet mindre. 

Det kan jo hende at spesielt damer synes det er stas. Unge gutter på 18 tar vel stort sett det de kan få, så hormonelle som de er. 

Anonymkode: d9348...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 19 hadde jeg sex med en som var i første halvdel av 30-årene. Det ble jo et veldig skjevt forhold, han hadde barn, var sjef og levde et helt annet liv enn meg som bodde hjemme, hadde sommerjobb i bedriften han jobbet i og nettopp hadde vært russ liksom...

Vi hadde sex noen ganger, og var ute og spiste, gikk på kino o.l. noen ganger, men jeg fant det etterhvert helt feil. Var ikke noe overgrep eller pedofilt over det, men forskjellen på livet til en tenåring og en i 30-årene er veldig stort altså.

Nå som jeg er voksen og har tenåringer selv synes jeg det er veldig rart at andre voksne skulle finne disse attraktive på den måten. Ja, de er morsomme mennesker, gøyale å snakke med, ofte både reflekterte og interessante, men seksuelt tiltrekkende, nei det er bare helt feil for meg.

Anonymkode: 06971...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tenker tanken så er du vel ikke den skarpeste i skuffen og kanskje litt treig. Så mulig dere er på samme nivå. Noen klarer vel ikke finne noen på samme alder 

Anonymkode: c1cdc...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Anonym bruker said:

Om du tenker tanken så er du vel ikke den skarpeste i skuffen og kanskje litt treig. Så mulig dere er på samme nivå. Noen klarer vel ikke finne noen på samme alder 

Anonymkode: c1cdc...31c

og det er vel ikke du heller akkurat

Anonymkode: 76e96...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 28 hadde jeg regelmessig sex med en på 19, han var fantastisk og begge var kun ute etter det samme. Det fungerte for oss fordi han var ute etter akkurat det samme som meg, nemlig god sex. Men jeg kan i mange andre tilfelle se at det kan bli feil. Så personlighet har mye å si. Han kommer jo ikke akkurat til å få varige skader av et ligg med en eldre dame 🙂

Anonymkode: 4766f...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2020 den 12.16, Anonym bruker skrev:

Det sier jo mye om venninnene dine....

De velger å være "milfen" og lære opp en unggutt, istedenfor å ha likeverdig sex med noen på samme alder. Det tyder vel på særdeles dårlig selvtillit egentlig.

Anonymkode: 06971...ffc

Ikke sant.... 😉  Tipper sånn ca  indre Østfold, øvre romerike  ......   😁  

Anonymkode: 74dd8...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Earlier this year, the 46-year-old ended her relationship with comedian Pete Davidson, 26, and has most recently been linked to 22-year-old musician Goody Grace, who she is living with in Los Angeles during lockdown.

Speaking of the criticism she receives, Beckinsale said: “It can feel like a little bit of a political act to be a woman over 32 who’s having any fun at all.
https://www.independent.co.uk/life-style/women/kate-beckinsale-age-gap-romance-political-act-gender-inequality-goody-grace-a9500956.html

Anonymkode: cc884...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...