Gå til innhold

Jeg har fått noen rare sår på siden av brystet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

De bare var der da jeg våknet i morges. Jeg er gravid, så jeg håper det bare har sammenheng med det. Hormonforandringer eller noe. Men jeg ser jo også at det kan være et symptom på brystkreft. Ble litt redd. 

Noen som har hatt noen slike sår som gikk bort igjen av seg selv?

Anonymkode: 7ec3f...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan innimellom få sår som ser ut som brannsår (overflatiske) ved yttersiden av brystene, en reaksjon på søm på bh/varme. Hvordan ser sårene ut, og hvor er de plassert?

Anonymkode: 273ab...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan innimellom få sår som ser ut som brannsår (overflatiske) ved yttersiden av brystene, en reaksjon på søm på bh/varme. Hvordan ser sårene ut, og hvor er de plassert?

Anonymkode: 273ab...9a6

Ved yttersiden, mot armhulen. Men ingen nye sømmer som kan ha gjort dette, har brukt klær som jeg har hatt lenge og likevel ikke fått sår av. Legger ved et bilde. 

IMG_1078.thumb.jpeg.0fdffb7bd337d891d8ea4e24b990b5c9.jpeg

Anonymkode: 7ec3f...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må du nesten spørre fastlegen din om. Her inne får du neppe kvalitetssikre svar.

Anonymkode: b8f0e...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dette må du nesten spørre fastlegen din om. Her inne får du neppe kvalitetssikre svar.

Anonymkode: b8f0e...37d

Vil jo gjøre det etter hvert hvis det ikke går bort, vil bare sjekke om noen vet noe om dette. Fastlegen har permisjon, og da blir det først å vente noen uker på time hos vikar, og så å bli henvist til hudlege og vente noen uker på det... Så det er greit å høre om andres erfaringer. 

Hi 

Anonymkode: 7ec3f...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk sånne under graviditeten og får det enda nå 17 mnd etter fødsel.  Men please, ikke google symptomer. Gå til lege isteden. Googling i svangerskap og etter fødsel trigget angst hos meg, og jeg har det helt jævelig pga det. Så IKKE gjør det. 

Anonymkode: 0dfdb...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask det med litt klorheksidin, så går det sikkert vekk.

Anonymkode: c8130...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som kviser. Kan jeg få enda, 7 år etter siste fødsel

Anonymkode: da573...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kviser som ser sånn ut, men bare fint hvis det er det det er :)

Hi

Anonymkode: 7ec3f...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som kviser eller insektbitt av noe slag. Jeg hadde ventet og sett om de gikk bort etter en uke eller to, hvis ikke hadde jeg eventuelt oppsøkt lege. Og Google er din verste venn, der tyder alt på kreft 😆

Anonymkode: 6dbbb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...