Gå til innhold

Hvilke yrkesgrupper synes du har utmerket seg positivt i løpet av koronatiden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sykepleierne synes jeg ikke fortjener all den skryt de har fått. Hva har de gjort som er så spesielt? Som vanlig klager de i stedet over at de må jobbe med syke. Skjønte de ikke det når de tok utdanningen sin? Kom det som et sjokk? Tydeligvis vurderer flere sykepleiere å slutte fordi de ble overrasket over hva jobben var for noe nå når covid kom.

https://www.tv2.no/nyheter/11502985/

Anonymkode: ddd98...9c2

Nå får du søren meg rulle inn! Dette var bare en nedrig uttalelse, rett og slett. 
 

Det er faktisk rimelig spesielt og ikke minst spekulativt av sykehusene å videreføre en spesielt belastende korona-turnus når alle sykehus er i grønn beredskap. Det lukter at de ønsker å spare penger på vikarer lang vei. Det blir å pisse i buksa for å holde seg varm. 

Anonymkode: d50af...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.6.2020 den 11.25, Holly Golightly skrev:

Jeg har verdens søteste jehovas vitner på døren med jevne mellomrom. To eldre damer som virker som idealbilde på bestemødre. Jeg er sikker på at de lukter nystekte boller og hjemmelaget ripssaft hvis jeg kommer nær nok. I koronaperioden har de sendt meg håndskrevne brev med sirlig løkkeskrift. Jeg har ikke hjerte til å fortelle dem at jeg er ateist. 

Minner meg om to som kom hit også. Jeg syntes de var så hyggelige at jeg ikke klarte å avvise. Tok gjerne en kaffe med de på verandaen og. Snakket om løst og fast, uten at jeg følte de pakket på meg noe. (jeg har ingen planer om å bli Jehova) 

Helt til en dag de så ungene leke med pride flagg (jeg hadde nylig gått i paraden), og de begynte å sammenligne homofili med dyre sex.... Da var det takk og adjø, mens jeg høflig forviste de. Takk, men ellers takk. 😅

Anonymkode: fa5fd...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...