Gå til innhold

«Si fra når du vil finne på noe» bare jeg som spør


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Venner som kommer bort til meg når de ser meg, slår av en prat og sier jeg må ta meg en tur. Men det er bare jeg som spør. Får som regel «ja». Spurte i dag for da har jeg ingen planer, men vedkommende skal ha besøk av noen annen. Helt Ok. Men jeg føler jeg er litt slik som ikke inviteres med når andre kommer. Har blitt det når jeg har møtt dem tilfeldig, så det er ikke det at det er flaut å være mer meg, men jeg er alltid alene på besøk. Skal sies at dette er en mann og jeg kvinne, han har ofte besøk av kompiser. Så kanskje ikke så fristende å ha meg sittende der når de skal prate om sine herreinteresser 😛 

men Ok at vedkommende har andre avtaler. Men så fikk jeg ikke noe forslag til ny dato... synd. For jeg trives veldig godt med han. Vi er ikke forelsket. 
Og han oppsøker meg jo når vi er fysisk i nærheten. Han svarer også alltid på snapene mine, da er han vel ikke lei av meg?

Jeg skjønner jo når folk er lei....  da inviterer de deg ALDRI, oppsøker deg aldri og åpner gjerne ikke/svarer ikke snapene dine. 

Anonymkode: 8b222...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er den vennen. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg kjenner mange sånne som deg, som tar initiativ. Jeg rekker rett og slett ikke å ta første steg. Og jeg har kanskje ikke enormt kontaktbehov heller.

Anonymkode: 077ed...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er den vennen. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg kjenner mange sånne som deg, som tar initiativ. Jeg rekker rett og slett ikke å ta første steg. Og jeg har kanskje ikke enormt kontaktbehov heller.

Anonymkode: 077ed...423

Men hvordan får dere det til? Her i gården skjer ingenting dersom jeg ikke tar kontakt... 

Anonymkode: 8b222...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan får dere det til? Her i gården skjer ingenting dersom jeg ikke tar kontakt... 

Anonymkode: 8b222...537

Jeg har mange, som sagt. Når mange spør (flere enn jeg har behov for) rekker jeg ikke å komme til det punktet der jeg selv oppsøker kontakt. 

Anonymkode: 077ed...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er kvinne og han mann ligger det nok noe der også.

Han er kanskje redd du er interessert i noe mer enn vennskap?

Anonymkode: d758d...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om du er kvinne og han mann ligger det nok noe der også.

Han er kanskje redd du er interessert i noe mer enn vennskap?

Anonymkode: d758d...22b

Han har ingen grunn til det. Hvordan kan jeg vite om han er interessert eller ikke i meg da? Kan han ha følelser for meg og være redd jeg ikke ønsker det samme? Dette vil jeg ikke nevne til han da det kan virke innbilsk. Jeg flørter heller ikke med han. Jeg er ikke forelsket. Hvis han ikke ønsker noe mer er det bra, da blir ingen såret. 

Anonymkode: 8b222...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...