Gå til innhold

For en stund siden tok jeg fatt i vekten min!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så meg i speilet å tenkte enten må jeg gjøre noe eller bare ikke bry meg mer. Er 157 og var da 67 kilo. I dag veidde jeg 61.8 kg og er vel vippet over til normalvektig. Er veldig glad for dette og er klar for veien videre. Ønsker å ligge på 55-57 tror jeg. Så litt til til jeg er der. Stolt over meg selv 😄

 

Anonymkode: 962b8...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra, Hi :)

Jeg har gått ned syv kilo siden nyttår og er også fornøyd. To-tre-fire kilo til så er jeg fornøyd. Stresser ikke med det.

Jeg har spist lavkarbo (ikke ekstremvarianten) og har gått gode turer hver dag.

Anonymkode: 20b5b...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så flink! Hvilke grep har du tatt?

Anonymkode: d9a49...d30

Takk 😊

Har nå ikke spist noe snop, ellers redusert porsjonen og økt aktivitet. Og ikke drukket brus osv. 

Anonymkode: 962b8...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så bra, Hi :)

Jeg har gått ned syv kilo siden nyttår og er også fornøyd. To-tre-fire kilo til så er jeg fornøyd. Stresser ikke med det.

Jeg har spist lavkarbo (ikke ekstremvarianten) og har gått gode turer hver dag.

Anonymkode: 20b5b...ebc

Takk 😊

Så flink du har vært selv. Godt å gjøre noe med det. 

Anonymkode: 962b8...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra hi.

Har selv gått ned 6 kg siden februar, mangler 3- 4 kg, men de er vanskelige gitt, er magen som jeg sliter med. Jeg har trent litt sporadisk🙈 men endret kostholdet, spiser mindre, føler jeg kan leve på det. Spiser fortsatt godis, men mindre mengder, men heller ingen krise å spise litt for mye en gang i blandt.

Anonymkode: 5f653...71b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig bra hi.

Har selv gått ned 6 kg siden februar, mangler 3- 4 kg, men de er vanskelige gitt, er magen som jeg sliter med. Jeg har trent litt sporadisk🙈 men endret kostholdet, spiser mindre, føler jeg kan leve på det. Spiser fortsatt godis, men mindre mengder, men heller ingen krise å spise litt for mye en gang i blandt.

Anonymkode: 5f653...71b

Takk 😊

Flink du har vært. Det er rundt magen jeg har mest. Så håper det skjer en del der på de siste kiloene. Planen er at jeg på sikt skal spise litt godis/snacks, men da i mye mindre grad. Akkurat nå har jeg snope stopp. Ikke bestemt hvor lenge, men veldig bra så ikke noe stort tap. Spiser yoghurt, bær, vannmelon osv istedenfor. Så har funnet gode alternativer synes jeg. 

Anonymkode: 962b8...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

55-57 er jo fortsatt veldig mye når du er så lita. 

Anonymkode: 14664...ef8

Det er egentlig det, men begynner der så får jeg se hvor lett det går. Burde kanskje vært rundt 50 kg. Er ganske lubben nå. Ikke trent. 

Anonymkode: 962b8...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

55-57 er jo fortsatt veldig mye når du er så lita. 

Anonymkode: 14664...ef8

I alle dager, nei det er ikke mye. Med 55 - 57 kilo så er hi godt innafor normalvekt.

Anonymkode: 8b5ae...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

55-57 er jo fortsatt veldig mye når du er så lita. 

Anonymkode: 14664...ef8

Åerdetmulig, så utrolig stusselig du er.

Kjempebra, HI. Er i gang selv, og det er motiverende å høre at folk får det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

Åerdetmulig, så utrolig stusselig du er.

Kjempebra, HI. Er i gang selv, og det er motiverende å høre at folk får det til!

Takk 😊

Veldig godt å være i gang. Kjekt å høre du er i gang og. Er motiverende når det skjer noe. 

Anonymkode: 962b8...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er et pr cm høyere enn deg og veier også 67 nå etter ssiste svangerskap. Er også i gang med vektnedgang, jeg har tidligere trivdes best på 50-52 kg, men skal være fornøyd om jeg kommer meg ned på 55 kg. Reduserer porsjoner, spiser snop kun på lørdag, samme med brus. Og spiser mer frukt og grønt. Har ikke gått ned mer enn 1 kg, men har gått ned føere cm rundt mage og midje. Trener 3-4 ganger i uka, da styrke, så velta vil nok ta sin tid. 

Anonymkode: 6b723...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Jeg tok grep i fjor. Gikk ned 12 til jul. Gått opp to og startet på igjen nå og skal ned de 10 siste. Jeg faster frem til middag hver dag og spiser normalt etter det. Går supergreit. 

Anonymkode: ebae6...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er et pr cm høyere enn deg og veier også 67 nå etter ssiste svangerskap. Er også i gang med vektnedgang, jeg har tidligere trivdes best på 50-52 kg, men skal være fornøyd om jeg kommer meg ned på 55 kg. Reduserer porsjoner, spiser snop kun på lørdag, samme med brus. Og spiser mer frukt og grønt. Har ikke gått ned mer enn 1 kg, men har gått ned føere cm rundt mage og midje. Trener 3-4 ganger i uka, da styrke, så velta vil nok ta sin tid. 

Anonymkode: 6b723...0d3

Flink du har vært. Kjekt å være i gang og godt å være på vei til trivselsvekt. 

Anonymkode: 962b8...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer. Jeg tok grep i fjor. Gikk ned 12 til jul. Gått opp to og startet på igjen nå og skal ned de 10 siste. Jeg faster frem til middag hver dag og spiser normalt etter det. Går supergreit. 

Anonymkode: ebae6...77d

Takk 😊

Så flink du har vært. Da er det bare til å stå på de siste. 

 

Anonymkode: 962b8...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...