Gå til innhold

Hva hjelper når man er så sliten at man føler seg syk?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er slapp, sliten og verker i kroppen. Jeg blir sånn når jeg er veldig sliten. Har du tips til noe som kan hjelpe meg gjennom arbeidsdagen i morgen? 

Anonymkode: 4a3cb...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legge seg klokka ni... Når eg har det slik lar eg alt ligge og legg meg tidleg. Hjelper litt.. 

Anonymkode: 9c5e5...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Da jeg så tråden trodde jeg du hadde tenkt å gjøre noe med livet ditt. Men brannslukking driver jeg ikke med.

Anonymkode: cc1c4...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Legge seg klokka ni... Når eg har det slik lar eg alt ligge og legg meg tidleg. Hjelper litt.. 

Anonymkode: 9c5e5...732

Ja. Men nå er klokken halv elleve. 

Anonymkode: cc1c4...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Men nå er klokken halv elleve. 

Anonymkode: cc1c4...7a1

Ja, det veit eg. Legg deg no😉. Fins nok ingen andre råd som faktisk hjelper til i morgon desverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta deg en varm dusj og legg deg. 
 

når jeg er slik trenger jeg en lur på sofen. Føler meg febersyk, slik en gjør like før det bryter ut. Ble endel av disse i disse coronatidene, for mens andre roet ned livene siene ble mitt stikk motsatt. Lange dager på jobb, flere dager enn vanlig, mer å gjøre på jobb og to unger som holdt på med hjemmeskole samt en av de som jobbet nesten 100% noen uker. Er uendlig glad for at 15åringen tok i ett tak hjemme uten at jeg måtte si noe, for her hadde jeg null kontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er i sånn for, så tar jeg en brusflaske med varmt vann under dynen , da sovner jeg på flekken og sover mye bedre enn uten. Så pleier jeg å legge meg noen timer  tidligere enn jeg pleier. 

Anonymkode: 10e86...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og cola på jobb i morgen. Det er vidundermedisin mot både trøtthet og gryende migrene for min del. 

Anonymkode: f868a...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paracet og hvile.

Legg deg så fort ungene er i seng om kvelden, la ting flyte litt, du må ikke gjøre husarbeid akkurat den dagen du føler deg helt skutt.

Anonymkode: c061d...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...