Gå til innhold

«Det ser teit ut med Nike sko, Adidas bukse og Nike jakke....»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette klarte min 13 åring å påstå om eget antrekk da han dro avgårde på skolen i dag...

Han flyr mye med 2 gutter som er ekstremt opptatt av merker.... jeg blir helt oppgitt, irritert og synes det er leit han lar seg prege. Nå overbeviste jeg han om at det er tull.... 

Anonymkode: 24131...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er litt enig med gutten. 

Anonymkode: b4ce2...df8

Ikke kommet deg på skolen ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ser teit ut fordi?

Anonymkode: e65d9...dc3

2 dyre merker mikset. 😛 

Jeg liker heller ikke slik... holdbart til ett merke om gangen

Anonymkode: 3faf8...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lyser jo "merkejunkie" uten egen smak av det antrekket så han har jo litt rett.

Anonymkode: b2097...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

2 dyre merker mikset. 😛 

Jeg liker heller ikke slik... holdbart til ett merke om gangen

Anonymkode: 3faf8...aa4

Dyre merker? adidas og Nike kan kjøpes fra 199 kroner på xxl - ikke akkurat definisjonen på dyrt snobberi. Det er hvermannsenklær.

Anonymkode: 49c00...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg om den kommentaren😅. Ungdom sier mye rart når hormonene herjer fritt. En dag vokser de opp å tankegangen modnes forhåpentligvis. I den alderen er mange opptatt av hvordan de andre ser ut og de vandrer rundt som små kloninger av hverandre. Alle i samme jakke, bukse og genser. Det går over. Ikke er de merkene dyreste merkene heller😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dyre merker? adidas og Nike kan kjøpes fra 199 kroner på xxl - ikke akkurat definisjonen på dyrt snobberi. Det er hvermannsenklær.

Anonymkode: 49c00...6ee

Nja...selvsagt får man billige varer fra dem. Men Nike og Adidas er jo noe mer kvalitet enn mye annet man får kjøpt

Anonymkode: 3faf8...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dyre merker? adidas og Nike kan kjøpes fra 199 kroner på xxl - ikke akkurat definisjonen på dyrt snobberi. Det er hvermannsenklær.

Anonymkode: 49c00...6ee

Ja, men begge disse merkene er bygget opp rundt en livsstil. Blir som å blande supporterklær til to ulike lag...

Anonymkode: f96a4...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men begge disse merkene er bygget opp rundt en livsstil. Blir som å blande supporterklær til to ulike lag...

Anonymkode: f96a4...c7a

🤣

Anonymkode: cf644...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh hadde ledd mer om noen kom i hel grilldress fra Adidas med sko lik. Så klart man kan mikse 

Anonymkode: 338bb...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men begge disse merkene er bygget opp rundt en livsstil. Blir som å blande supporterklær til to ulike lag...

Anonymkode: f96a4...c7a

herregud...virkelig? Så hvis din unge hadde kledd seg sånn så hadde du bedt han hun/skfite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, og jeg som sendte min sønn på skolen med klær og sko fra 3 forskjellige merker, er jo ikke lett, hvis de må ha både sko, genser og bukse fra samme merke. Og her så har sønnen min et favoritt merke på joggebukse, både fordi de er veldig myke, og fordi de sitter godt på han som er veldig slank og høy. Kan han aldri bruke annet merke på gensere og t-shirts da? Blir jo helt tullete. Sko har de ikke i det merket heller.

Anonymkode: 50235...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

 

 

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man blander ikke Nike og Adidas..

Anonymkode: 327f6...d3e

 

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men begge disse merkene er bygget opp rundt en livsstil. Blir som å blande supporterklær til to ulike lag...

Anonymkode: f96a4...c7a

Er det voksne folk som skriver dette? Man blander ikke Nike og Adidas? Må man gå i kun ett merke fra topp til tå? Har man Adidas joggesko, kan man ikke bruke Nikegenseren sin? 

 

Anonymkode: 30250...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

2 dyre merker mikset. 😛 

Jeg liker heller ikke slik... holdbart til ett merke om gangen

Anonymkode: 3faf8...aa4

Nå spurte jeg hi da, men hun har visst forduftet

Anonymkode: e65d9...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levisbuske, gant genser og Nike sko går ikke da 🤣🤣 må ha levis topp til tå en dag, Nike en annen, Adidas osv. Blir mye sko da gitt 

Anonymkode: 338bb...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, TinaK 1990 skrev:

herregud...virkelig? Så hvis din unge hadde kledd seg sånn så hadde du bedt han hun/skfite?

Nei?

Men det er jo heller ikke det som er saken her. Her er det barnet som mener det ser teit ut, og mor som sier at det ikke gjør det. Det vil si, hun overkjører barnet på et område hun tydeligvis ikke har peiling. 

Hadde barnet mitt ønsket å mixe og matche, så værsågod. Men om jeg hatt et barn som innvendte at det var feil, så hadde jeg naturligvis tatt hensyn til barnet mitt. Barn er ikke idioter. 

Anonymkode: f96a4...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

 

Er det voksne folk som skriver dette? Man blander ikke Nike og Adidas? Må man gå i kun ett merke fra topp til tå? Har man Adidas joggesko, kan man ikke bruke Nikegenseren sin? 

 

Anonymkode: 30250...d27

Nei, men jeg blander ikke merker som er bygget for samme stil. Jeg kan fint blande Diesel jeans og Only topp. 
Men jeg kommer bare ikke i Nike jakke og Adidas bukse. Eller sko.... kan jo komme med Adidas sko og Nike jakke, for jeg kjøper ikke sko fra de begge bare fordi jeg ikke tør vise meg med de mikset. Men jeg har lagt merke til slik var jeg var ungdom. Adidas BUKSE og Nike genser/jakke går bare ikke.... 

Logoen er også veldig synlig.

Only, Cubus, H&M har ikke synlige logoer så disse kan lett mikses.

Anonymkode: 3faf8...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Barn er ikke idioter. 

Anonymkode: f96a4...c7a

Og like viktig; Mødre har ikke alltid peiling. 

Anonymkode: f96a4...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Levisbuske, gant genser og Nike sko går ikke da 🤣🤣 må ha levis topp til tå en dag, Nike en annen, Adidas osv. Blir mye sko da gitt 

Anonymkode: 338bb...692

Nja. Man ser ut som en merkejunkie da også. Men nei, Levis kan fint mikses med H&M, Only osv.. 

Anonymkode: 3faf8...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det voksne folk som skriver dette? Man blander ikke Nike og Adidas? Må man gå i kun ett merke fra topp til tå? Har man Adidas joggesko, kan man ikke bruke Nikegenseren sin? 

Anonymkode: 30250...d27

Ja, er voksen.

Og ja, jeg har muligens ikke fryktelig god peiling på stil, men jeg vet da de mest grunnleggende ting. Jeg har ikke bodd under en stein de siste 30 årene. 

Anonymkode: f96a4...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men jeg blander ikke merker som er bygget for samme stil. Jeg kan fint blande Diesel jeans og Only topp. 
Men jeg kommer bare ikke i Nike jakke og Adidas bukse. Eller sko.... kan jo komme med Adidas sko og Nike jakke, for jeg kjøper ikke sko fra de begge bare fordi jeg ikke tør vise meg med de mikset. Men jeg har lagt merke til slik var jeg var ungdom. Adidas BUKSE og Nike genser/jakke går bare ikke.... 

Logoen er også veldig synlig.

Only, Cubus, H&M har ikke synlige logoer så disse kan lett mikses.

Anonymkode: 3faf8...aa4

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nja. Man ser ut som en merkejunkie da også. Men nei, Levis kan fint mikses med H&M, Only osv.. 

Anonymkode: 3faf8...aa4

Enig.

Anonymkode: f96a4...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...