Gå til innhold

Den store kjærligheten


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I mangel på bedre ord 😜

Jeg har egentlig inntil 2 år siden vært veldig lite fan av romantikk, og hvertfall offentlig kliss på facebook. Ikke vært særlig fan av ‘’ekslusivt’’ forhold heller, men mer som faste partnere uten forpliktelsene med samboerskap osv. Alltid likt space og å ha et veldig privat forhold. Møtte ‘’mannen min’’ 2 år siden. Faktisk jubileum i dag. Da ble jeg veldig glad i romantikken, men jeg føler ikke jeg har møtt noen jeg har den «store kjærligheten» med hvor vi overøser hverandre med hvor forelska vi er og gjør andre kvalme. Vi var litt slik i starten og flere av mine venner sa de ble kjærestesyke av å se oss sammen. Haha. Jeg har mange venner som har fått seg kjærester, forlovet seg og fått flere barn og alle, ALLE virker til å være så lykkelige og forelska selv etter mange år sammen. Når jeg ser venner som har vært i forhold i mange mange år som fortsatt er klissete på facebook og på privaten i hverdagen føler jeg at jeg blir så skuffa og føler meg faktisk så utrolig teit på grunn av det😂 Spesielt når jeg egentlig alltid har hatet åpen kliss på facebook for eksempel, mens nå skulle jeg så inderlig ønske at jeg og kjæresten var sånn av og til i det minste, men det er vi aldri. Savner på en måte å føle meg forelsket og ønsket. Blir faktisk utrolig klein av meg selv her jeg sitter og sipper om det her😜

Anonymkode: b2813...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elska mannen min over alt på jord og var forelska i alle år, men "kliss på Facebook" drev vi ALDRI med. 

Den store kjærligheten kan uttrykkes på mange mange måter....

Anonymkode: 48edb...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jubileum på år to ? Trodde jubileum var 10, 20 og 30 år osv osv.  (Hvert tiende eller kanskje femte  år ? )

 

mulig jeg tar feil men da lærer jeg no nytt i dag. 

Anonymkode: 299fe...e05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange vennepar som er kliss klass på facebook men krangler ofte😅 eller de som er "perfekte" på facebook men det er ikke slik det er😂

Anonymkode: 6af23...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De jeg kjenner som har mest kliss på Facebook, er vel det paret som ikke har det bra sammen.

Jeg har aldri hatt kliss på Facebook, jeg er heller ikke for å sitte klistra på hverandre, og kysse hele tiden offentlig heller. Kjærligheten kan vi fint vise hjemme til hverandre, er jo det som er det viktige. Ikke klisset på Facebook. 

Anonymkode: b02ef...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...