Gå til innhold

Er folk så fattig at de må prute ned varer som allerede er 1/4 av sin opprinnelige pris?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Selger ting på finn som jeg ikke trenger (er ikke klær), så kommer disse plagsomme kjøperne som skal ha masse hos deg. Så du må ordne store pakker. Typisk nok så kommer flere meldinger etterpå, de som skal ha en og en ting. Da hadde jeg sluppet å drive med dette styret. Men så kommer disse plagsomme først da. Ikke nok med at de skal få kjøpe varene, de prøver å finne sånne smutthull for å få det billig og! Kjenner jeg har lyst bare drite i hele personen og sende til andre som ikke lager så mye om og men. 

Anonymkode: c4bc6...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Er folk så fattig at de må prute ned varer som allerede er 1/4 av sin opprinnelige pris?"

Ja.

Anonymkode: 12881...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Er folk så fattig at de må prute ned varer som allerede er 1/4 av sin opprinnelige pris?"

Ja.

Anonymkode: 12881...54e

Skummelt å se hvor blottet folk er for talent. Hvorfor slike slaver av penger? Får ikke til noe jo

Anonymkode: c4bc6...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skummelt å se hvor blottet folk er for talent. Hvorfor slike slaver av penger? Får ikke til noe jo

Anonymkode: c4bc6...13b

Vel, du prøver å tjene penger på avlagte greier du vil bli kvitt. Sånn kan man også se på det.

Anonymkode: 73828...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skummelt å se hvor blottet folk er for talent. Hvorfor slike slaver av penger? Får ikke til noe jo

Anonymkode: c4bc6...13b

Og andre er blottet for innsikt, kunnskap og empati. Hva er i grunn verst? 

Anonymkode: 854e7...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du selger da ikke til folk som ikke oppfører seg. Til dem sender du en melding om at inntil de lærer å te seg så får de handle et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skummelt å se hvor blottet folk er for talent. Hvorfor slike slaver av penger? Får ikke til noe jo

Anonymkode: c4bc6...13b

Blottet for talent? De får kjøpt varer til under en kvart av prisen. Det vil jeg i alle fall kalle et talent.

Får du solgt varene til 4 ganger prisen? Nei, du klager over andres talent.

Når jeg nå har svart på ditt angrep på de fattige, de som har lite, de gjør det ikke for å være onde, slemme. De gjør det fordi de ikke har stort. Det er mange som sliter økonomisk nå. De som har slitt lenge har det verre enn mange andre, for de stiller nå enda lenger bak i køen.

Har du ikke råd til å selge til en kvart av prisen så er det bare sånn det er. Har du råd til det, meh, da blir du i alle fall kvitt det.

Anonymkode: 12881...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blottet for talent? De får kjøpt varer til under en kvart av prisen. Det vil jeg i alle fall kalle et talent.

Får du solgt varene til 4 ganger prisen? Nei, du klager over andres talent.

Når jeg nå har svart på ditt angrep på de fattige, de som har lite, de gjør det ikke for å være onde, slemme. De gjør det fordi de ikke har stort. Det er mange som sliter økonomisk nå. De som har slitt lenge har det verre enn mange andre, for de stiller nå enda lenger bak i køen.

Har du ikke råd til å selge til en kvart av prisen så er det bare sånn det er. Har du råd til det, meh, da blir du i alle fall kvitt det.

Anonymkode: 12881...54e

Poenget er nettopp dette. Herregud så lite vi klarer. Slaver av noen tall på konto. Hcorfor i helvete får folk barn? 

Anonymkode: c4bc6...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Poenget er nettopp dette. Herregud så lite vi klarer. Slaver av noen tall på konto. Hcorfor i helvete får folk barn? 

Anonymkode: c4bc6...13b

Ja, det er ikke de som kommer hit og klager. Så slaven, den er deg det. Du lar noen tall på noen annen sin konto ødelegge dagen din.

Hvorfor folk får barn? Fordi de ikke svelger.

Anonymkode: 12881...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er ikke de som kommer hit og klager. Så slaven, den er deg det. Du lar noen tall på noen annen sin konto ødelegge dagen din.

Hvorfor folk får barn? Fordi de ikke svelger.

Anonymkode: 12881...54e

Svelger? Føler de at verden trenger dem og genene deres? 

Anonymkode: c4bc6...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Poenget er nettopp dette. Herregud så lite vi klarer. Slaver av noen tall på konto. Hcorfor i helvete får folk barn? 

Anonymkode: c4bc6...13b

Jesus i enga, er du påan igjen

Anonymkode: 30c6f...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Svelger? Føler de at verden trenger dem og genene deres? 

Anonymkode: c4bc6...13b

De føler kåthet.

Er det derfor du tror folk får barn? Fordi de mener at hvis de blander genene sine med en annen persons gener så er det nettopp det verden trenger? Er det slik du tenker? I så fall hadde jeg tatt en prat med en psykolog, var jeg deg.

Anonymkode: 12881...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke selg, da. Det er dine ting, du bestemmer hvem som skal få dem.

Anonymkode: 0674f...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som pruter, har som regel god råd. Enig med Lut, hvorfor i det hele tatt ha kontakt med folk uten folkeskikk?

Anonymkode: 09761...b1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...