Gå til innhold

Amerikansk Youtube stjerne og mannen hennes adopterte bort sønnen deres som de adopterte fra Kina i 2017


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

"Den amerikanske YouTube-stjernen Myka Stauffer (32) har tjent store summer på å bruke adopterte Huxley (4) i reklameinnlegg. Nå har hun og ektemannen bestemt seg for å adoptere ham videre. "

https://www.tv2.no/nyheter/11472363/

Stakkars unge, de er jo mamma og pappa. Hva tenker du om dette?

Anonymkode: c90eb...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at det kanskje egentlig er snakk om en omsorgsovertakelse. 

Anonymkode: 0eb2a...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte er det jo godt de ser sine begrensninger, denne gutten har spesielle behov, og disse foreldrene ikke spesielt mye å gi... 

Anonymkode: 5f655...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forkastelig! De fikk TO barn etter adopsjonen.

3 nye barn på 3 år, i tillegg til en fra før. Sier seg selv at det ikke går. 

Anonymkode: 9b5cf...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forkastelig! De fikk TO barn etter adopsjonen.

3 nye barn på 3 år, i tillegg til en fra før. Sier seg selv at det ikke går. 

Anonymkode: 9b5cf...65c

De har fått ett barn etter de adopterte han, hadde 3 fra før.

Hi

Anonymkode: c90eb...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker det krever mot å stå frem med dette. Hva den egentlige grunnen er, vet vi ikke. Her er det mange som står i utfordringer, noen får også avlastning av barnebolig permanent eller over perioder. Det er et tøft valg. Men, det jeg stusser på i denne saken, er jo at de visste om tilstanden til barnet da de sa ja til at han skulle bo hos dem.

Anonymkode: 75418...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker det krever mot å stå frem med dette. Hva den egentlige grunnen er, vet vi ikke. Her er det mange som står i utfordringer, noen får også avlastning av barnebolig permanent eller over perioder. Det er et tøft valg. Men, det jeg stusser på i denne saken, er jo at de visste om tilstanden til barnet da de sa ja til at han skulle bo hos dem.

Anonymkode: 75418...7a2

Dette er ikke annet enn en dum influencer som ikke fikk plass til spesielle behov blant pynteputer og stearinlys! 
 

Må hun brenne i helvete!

Anonymkode: 10aad...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker det krever mot å stå frem med dette. Hva den egentlige grunnen er, vet vi ikke. Her er det mange som står i utfordringer, noen får også avlastning av barnebolig permanent eller over perioder. Det er et tøft valg. Men, det jeg stusser på i denne saken, er jo at de visste om tilstanden til barnet da de sa ja til at han skulle bo hos dem.

Anonymkode: 75418...7a2

Krever mot? Tja... de hadde jo ikke noe valg, akkurat. De har jo solgt denne guttens skjebne og tjent penger på ham. De kunne ikke bare la ham forsvinne uten at folk ville lure og bli bekymret for ham.

Ut fra det jeg har lest hjalp følgerne deres dem med penger for å få adoptert gutten. De årene de har hatt gutten har de brukt ham masse i reklameøyemed.

Om de hadde hatt noe som helst skamvett ville de gitt ham inntekten av de reklamene, avtalene med firmaene. De burde i det minste gi ham en stor andel av de inntektene.

Anonymkode: e6aa4...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det høres jo helt forferdelig ut. Men når det er som det er så var det kanskje tross alt til det beste. Hvis de ikke mestret situasjonen og behovene hans og ikke fikk det til å fungere så var det muligens bedre at han fikk et nytt hjem enn at de skulle skjule sannheten og beholde ham hvis de ikke fikk det til å fungere. Men selvsagt fryktelig for den vesle gutten som måtte bytte familie en gang til. 

Anonymkode: 5432f...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonym bruker said:

De har fått ett barn etter de adopterte han, hadde 3 fra før.

Hi

Anonymkode: c90eb...174

Other videos on the couple's YouTube and Instagram accounts included advice about pregnancy (the couple had two more children after adopting Huxley), home-schooling, decoration and household chores.

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-52839792

De hadde 5 barn før de ga vekk adoptivbarnet..

Anonymkode: 9b5cf...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om disse. Men jeg lurer veldig på hva de andre barna tenker og føler. Ene broren har flyttet. Er ikke lenger broren dems. Veldig spesielt. Men også veldig tøft og innrømme sinne begrensninger. 

Anonymkode: d2439...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Other videos on the couple's YouTube and Instagram accounts included advice about pregnancy (the couple had two more children after adopting Huxley), home-schooling, decoration and household chores.

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-52839792

De hadde 5 barn før de ga vekk adoptivbarnet..

Anonymkode: 9b5cf...65c

Det nest yngste barnet deres er 1 måned yngre enn Huxley

Hi

Anonymkode: c90eb...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er helt syke. Sjekk ut instakontoen hennes. Første posten etter adoptivsønnen forsvant var om hvor deilig det var å rydde og vaske i huset. Et par uker etter de kvittet seg med ham dro de på familieferie til Bali. Hun har også postet på adoptivforum tidligere om hvor gal mannen hennes blir av at adoptivsønnen stirrer på ham når han spiser. Syke syke mennesker som fortjener å miste alle følgerne og inntekt i all overskuelig fremtid.

Hadde det vært en av hennes biologiske barn som hadde autismespekterforstyrrelser, hadde hun gitt det barnet bort? Neppe...

Anonymkode: 8c6cc...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er helt syke. Sjekk ut instakontoen hennes. Første posten etter adoptivsønnen forsvant var om hvor deilig det var å rydde og vaske i huset. Et par uker etter de kvittet seg med ham dro de på familieferie til Bali. Hun har også postet på adoptivforum tidligere om hvor gal mannen hennes blir av at adoptivsønnen stirrer på ham når han spiser. Syke syke mennesker som fortjener å miste alle følgerne og inntekt i all overskuelig fremtid.

Hadde det vært en av hennes biologiske barn som hadde autismespekterforstyrrelser, hadde hun gitt det barnet bort? Neppe...

Anonymkode: 8c6cc...5b8

Hvor finner du dette om adopsjonsforumet?

Anonymkode: 91352...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor finner du dette om adopsjonsforumet?

Anonymkode: 91352...989

En artikkel jeg leste, husker ikke hvor. Noen andre på det forumet som var intervjuet. Så dessverre ikke vanntette kilder, altså...

Anonymkode: 8c6cc...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Other videos on the couple's YouTube and Instagram accounts included advice about pregnancy (the couple had two more children after adopting Huxley), home-schooling, decoration and household chores.

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-52839792

De hadde 5 barn før de ga vekk adoptivbarnet..

Anonymkode: 9b5cf...65c

Jeg har sett vloggene deres innimellom siden før de adopterte Huxley. De adopterte han ikke som baby, han var vel hvertfall 18 mnd gammel da de adopterte han. De har to barn som er yngre, men kun ett av dem ble født etter de adopterte han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det nest yngste barnet deres er 1 måned yngre enn Huxley

Hi

Anonymkode: c90eb...174

Sorry, skrev feil.Han er nesten 3 mnd yngre enn Huxley

Hi

Anonymkode: c90eb...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det høres helt vanvittig ut!

Men så skal man huske på at i USA finnes ikke det hjelpetilbudet man har feks i Norge. Med barneboliger, avlastning, integrering i skole, barnehager osv. Selv om hjelp kan kjøpes for penger er det likevel laaaangt fra det man finner i Norge. 
 

Adopsjon er også noe helt annet enn i Norge. I USA er åpen adopsjon veldig vanlig. 

Anonymkode: c9aa1...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje han uansett får det bedre enn noe andre, da de tydeligvis kun bruker han for og få penger ,

stakkars liten ❤️

Anonymkode: 4dbc1...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...