Gå til innhold

Når noen skal selge ting på grupper på facebook


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og de ikke skriver at de har lagt det ut i andre grupper, er ikke det dårlig? Jeg bød nettopp på en ting, var første som kommenterte. Hun skrev til og med til svar at de var mine. Jeg sender henne en pm om når tid jeg kan hente tingen. Får omsider en screen av et innlegg til svar. Det var en annen person som hadde bydd samme sum men på en annen gruppe. Jeg svarer selger at jeg ikke helt skjønner dette, for jeg bød og jeg fikk jo varen. Nei, bildet hun sendte var fra en annen gruppe, hvorpå jeg svarer at jeg ikke visste hun hadde lagt dette ut i flere grupper. Nå har hun slettet hele innlegget og svarer jo selvsagt ikke. 

Blir så lei av sånne useriøse folk!

Anonymkode: b6651...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Du fikk varen? Da har du betalt da og fått den. Krever hun den tilbake eller hva? 

Anonymkode: a675a...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Du fikk varen? Da har du betalt da og fått den. Krever hun den tilbake eller hva? 

Anonymkode: a675a...026

Jeg fikk varen, i form av at jeg bød og hun skrev "da er den din" i annonsen. 

Anonymkode: b6651...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og de ikke skriver at de har lagt det ut i andre grupper, er ikke det dårlig? Jeg bød nettopp på en ting, var første som kommenterte. Hun skrev til og med til svar at de var mine. Jeg sender henne en pm om når tid jeg kan hente tingen. Får omsider en screen av et innlegg til svar. Det var en annen person som hadde bydd samme sum men på en annen gruppe. Jeg svarer selger at jeg ikke helt skjønner dette, for jeg bød og jeg fikk jo varen. Nei, bildet hun sendte var fra en annen gruppe, hvorpå jeg svarer at jeg ikke visste hun hadde lagt dette ut i flere grupper. Nå har hun slettet hele innlegget og svarer jo selvsagt ikke. 

Blir så lei av sånne useriøse folk!

Anonymkode: b6651...a99

Useriøs! Utrolig dårlig gjort !

Anonymkode: df960...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo miste oversikten om man legger ut på forskjellige steder. Så lenge hun ikke har tatt imot penger fra deg så har hun ikke gjort noe veldig galt. Var en tabbe de fleste gjør. Men ja det er jo litt dårlig å love deg noe for så å trekke det og gi til en annen

Anonymkode: a675a...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å legge ut i andre grupper, er helt greit. Trenger ikke informere om det. 

Dumt å gi deg varen, for så å trekke den. Men feil kan skje.

Anonymkode: ce9ba...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dårlig gjort å love deg varen. Surrehuer er irriterende. Men ikke så mye å gjøre med dessverre 

Anonymkode: 049ea...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan jo miste oversikten om man legger ut på forskjellige steder. Så lenge hun ikke har tatt imot penger fra deg så har hun ikke gjort noe veldig galt. Var en tabbe de fleste gjør. Men ja det er jo litt dårlig å love deg noe for så å trekke det og gi til en annen

Anonymkode: a675a...026

Jo, det har hun. Hvis hun skriver « den er din» har hun gjort en bindende avtale, og HI kan faktisk kreve at hun dekker mellomlegget av hva det vil koste å kjøpe ny. 

Anonymkode: c2fb2...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å legge ut i andre grupper, er helt greit. Trenger ikke informere om det. 

Dumt å gi deg varen, for så å trekke den. Men feil kan skje.

Anonymkode: ce9ba...aac

Nei, ikke dumt. Avtalebrudd og ulovlig.

Anonymkode: c2fb2...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ikke dumt. Avtalebrudd og ulovlig.

Anonymkode: c2fb2...354

Hva om det er flere om en vare da? Så bekrefter jeg at den er hennes, men jeg får aldri korrekt info hvor jeg skal sende. Ikke får jeg penger heller. Leser bare utrn å svare, svarer etter lang tid at hun skal fikse det når hun kommer hjem i kveld. Ingenting skjer. Jeg sender ny melding og denne blir sett. Jeg skriver jeg trenger adresse, men ingen lyd. Ikke har hun lest heller. Andre spør om varen. Er det brudd å sende til noen andre i stedet da?

Anonymkode: a675a...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva om det er flere om en vare da? Så bekrefter jeg at den er hennes, men jeg får aldri korrekt info hvor jeg skal sende. Ikke får jeg penger heller. Leser bare utrn å svare, svarer etter lang tid at hun skal fikse det når hun kommer hjem i kveld. Ingenting skjer. Jeg sender ny melding og denne blir sett. Jeg skriver jeg trenger adresse, men ingen lyd. Ikke har hun lest heller. Andre spør om varen. Er det brudd å sende til noen andre i stedet da?

Anonymkode: a675a...026

Da bør du skrive at flere er interesserte, og at du selger til en annen dersom du ikke får svar innen et rimelig tidspunkt.

Anonymkode: c2fb2...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.5.2020 den 0.11, Anonym bruker skrev:

Jo, det har hun. Hvis hun skriver « den er din» har hun gjort en bindende avtale, og HI kan faktisk kreve at hun dekker mellomlegget av hva det vil koste å kjøpe ny. 

Anonymkode: c2fb2...354

Haha du dum og naiv du!

Anonymkode: 74863...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2020 den 15.33, Anonym bruker skrev:

Kan jo miste oversikten om man legger ut på forskjellige steder. Så lenge hun ikke har tatt imot penger fra deg så har hun ikke gjort noe veldig galt. Var en tabbe de fleste gjør. Men ja det er jo litt dårlig å love deg noe for så å trekke det og gi til en annen

Anonymkode: a675a...026

De har faktisk en bindende avtale

Anonymkode: f45d4...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...