Gå til innhold

Å få varsel om død ellers sykdom


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som har opplevd det? Noen som vet hvor kan man utforske dette temaet nærmere? 

Jeg har opplevd begge deler og synes det er spennende. Har opplevd dette i forbindelse med sykdom og død hos familiemedlem. 

 

Anonymkode: 7c77c...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Jeg synes dette ikke er så spennende fordi min datter holdt på å drukne og at jeg drømte dette en stund før det skjedde. jeg har drømt mange drømmer som blir sanne, som oftest er det varsel drømmer....noen ganger er jeg litt lei dem fordi det er aldri noe positivt jeg ser. Egentlig er det ikke drømmer men nattlige visjoner. Ofte fordi en ikke er nok sensitiv om dagen til å ta det inn, da er det lettere under søvn når kropp, ånd og sjel er litt roligere og alle andre utenfor inntrykk er borte. Da er det lettere å være mer mottakelig for åndelig informasjon. 

Anonymkode: 91488...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har opplevd det med et familiemedlem, om død. Min mor var sensitiv på slike signaler, men jeg selv har ikke opplevd noe utenom denne ene drømmen.

Anonymkode: b1565...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har hatt drømmer, jeg opplevde dette som våken. Begge hendelsene/beskjedene fikk jeg i våken tilstand, og det synes jeg gjør det enda mer spesielt, og "ekte" på en måte.

Jeg har heller ikke opplevd noe sånt verken før eller senere.

Anonymkode: 7c77c...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Hadde en kraftfull og bisarr visjon under blindtarmsbetennelse og utrolig sterk diare: en svær visjon av at Russland gikk offansivt mot Europa, dette var sanndrømming for 4 år siden.

En annen visjon var skremmende bisarr og framkom etter blindtarm-operasjon: jeg drømte at bestemor hadde sterke smerter i brystene og danset rundt og slo folk med brystene i sinne og fordømmelse. Ble livredd, men sjekk av bestemor viste at hun var helt frisk, noe som tyder på at magien i sanndrømming lå i blindtarmen min, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd å drømme om et familiemedlem som døde, som sa takk for alt på en måte i drømmen, fikk varsel om dødsfallet neste formiddag. Personen var ikke døende. 
Har også drømt før begravelse om et familiemedlem som hadde gått bort som stod ved graven og var urolig. Ved begravelsen viste det seg at de som gravde hadde gjort det på feil sted og ikke ved familiegraven hvor jeg drømte om at personen stod, og hvor det var meningen begravelsen skulle være.  Rare greier. 
 

Anonymkode: b1565...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden, ikke så lenge etter at jeg hadde oppdaget at jeg var gravid hadde jeg en rar opplevelse.

Jeg tror jeg var våken, men jeg kan ha drømt. Det kan også være veldig tilfeldig, jeg aner ikke.

Men plutselig var min bestemor der (som jeg hadde stått ekstremt nær og som hadde vært død i 2 år).  Jeg så henne ikke, men hun sa: «Jeg skal passe på barnet ditt.»

Det var så utrolig rart synes jeg. 
 

Det som gjør opplevelsen veldig rar er at barnet mitt døde etter fødselen.

 

Anonymkode: 71a51...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...