Jump to content
Anonym bruker

Assistert befruktning i norge.

Recommended Posts

Anonym bruker

Er det noen som vet hva det vil koste med assistert befruktning i Norge kontra det å dra til Danmark? 
Vet jo at nå skal det bli lov for enslige å få assistert befruktning. Men vil det "lønne" seg å gjøre det i Norge?

Anonymkode: 6d14a...433

Fortsetter under...

Anonym bruker

Nei, det vil ikke lønne seg. I hvert fall ikke for barnet, som blir nektet kontakt med sin far.

Anonymkode: 67f77...d17

Anonym bruker

Var ikke det jeg lurte på, og er heller ikke interessert i din mening rundt akkurat det der. 

Anonym bruker
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Var ikke det jeg lurte på, og er heller ikke interessert i din mening rundt akkurat det der. 

Jo, du lurte på om det lønner seg. Jeg svarte ærlig på det, barnet blir nektet kontakt med sin far. Til og med i tilfeller hvor faren er gått bort så vil barnet kunne ha kontakt med farforeldrene, farens søsken, og andre slektninger på sin fars side. Når det går så langt så at staten griper inn og nekter barnet kontakt med faren så vil barnet aldri ha den friheten. Den friheten blir fratatt barnet.

Jeg skjønner godt du ikke vil høre, du tenker jo bare på deg selv, på hva du vil. Ikke på barnet, på hva barnet trenger.

Anonymkode: 67f77...d17