Gå til innhold

Hvilke populære matvarer som "alle" liker klarer ikke du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg takler ikke softis 😅 årets første softis virker hellig for alle jeg kjenner.. Smaken er så kremete og ille synes jeg. Liker heller ikke kald salami. Er den på pizza går det derimot greit. Og cottage cheese smaker og føles som oppkast 😦

Ellers er jeg veldig lite kresen, tro det eller ei. 

Anonymkode: 4a134...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Makrell er den eneste tingen jeg kommer på som jeg bare ikke liker. Folk som får stjerner i øynene av grillet makrell eller de som lasser på makrell i tomat🤮

 

Anonymkode: dc72d...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finnes ikke kresen. Men leverpostei spiser jeg ikke. Brekker meg av smaken. Spiser ikke lever heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillpølser. Lukt, konsistent og ikke minst tanken på hva den faktisk er laget av. 🤢🤮

Anonymkode: bebc1...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke komme på noen som jeg ikke klarer, men jeg er ikke glad i rå fisk, øl eller kaffe.

Anonymkode: fe92d...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer faktisk ikke på noe som helst. Blåmuggost, kanskje... men det er det jo langt fra alle som spiser uansett. Men det kan være godt i en ostesaus. Eller på pepperkaker, faktisk. Men nå kan jeg ikke spise melkeprodukter lenger, så slipper "problemet" uansett ;)

Anonymkode: e0a89...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fan av ketsjup og posetomatsuppe (elsker tomater og hjemmelaget suppe). Ellers er jeg stort sett altetende. 

Anonymkode: 42f59...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperoni og hvit fisk. Spesielt pepperoni og liknende pølser, faktisk pølser generelt, virker det som alle andre liker. Jeg takler det ikke.

Anonymkode: 1f547...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del jeg helst ikke spiser, men noe er verre enn annet. Blodpudding, lungemos, lever, rakfisk, hvalbiff, samalahove, oksetunge, oliven og kapers, er vel øverst på lista. 

Anonymkode: d1b53...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er en del jeg helst ikke spiser, men noe er verre enn annet. Blodpudding, lungemos, lever, rakfisk, hvalbiff, samalahove, oksetunge, oliven og kapers, er vel øverst på lista. 

Anonymkode: d1b53...a01

Leste litt fort. Oliven og kapers. Resten er vel litt spesielt. 

Anonymkode: d1b53...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg takler ikke softis 😅 årets første softis virker hellig for alle jeg kjenner.. Smaken er så kremete og ille synes jeg. Liker heller ikke kald salami. Er den på pizza går det derimot greit. Og cottage cheese smaker og føles som oppkast 😦

Ellers er jeg veldig lite kresen, tro det eller ei. 

Anonymkode: 4a134...120

Enig! Det er jo ikke smak i softis i det hele tatt, bare fettete og jævlig. Skjønner ikke greia 😅

Anonymkode: 9e454...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushi. Rart egentlig, for jeg er glad i laks og jeg elsker ris, men sammen - nei takk. 

Anonymkode: d86d6...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sushi

Anonymkode: 5ed23...001

Haha, ja, sushi må være noe av det mest oppskrytte jeg har vært borte i.

Anonymkode: a2061...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillpølser. Smaker bare fett og alt for salt, syntes jeg. Folk blir himmelfallen hvis jeg sier det, så jeg bare later som om jeg spiser. 

Oliven. Men det skulle jeg ønske jeg likte, når jeg ser hvordan andre nyter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølser, reker, krabbe, hummer, sushi, kaffe, røykalaks, bløtkake, egentlig kaker generelt syns de blir for mektig. Konfekt. Oliven. Blåmuggost, fetaost. 

Anonymkode: 887db...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sushi. Rart egentlig, for jeg er glad i laks og jeg elsker ris, men sammen - nei takk. 

Anonymkode: d86d6...aab

Sushi er i grunn marinert ris. Behøver ikke være fisk eller sjømat til. Kan godt være vegetar. 

Anonymkode: d1b53...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komler, komper, ball. Kjært barn har mange navn, og jeg vrenges av smak og konsistens🤢.

Anonymkode: 0377b...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliven! Det eter eg ikkje. 

Avokado er eg heller ikkje glad i, men det kan eg ete, sjølv om eg ikkje nyter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...