Gå til innhold

Er det én her inne som sprer så mye kvalm, eller er det flere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, når man blokkerer noen og de vet at man gjør det, så er det å bli anonym den eneste måten de kan snike seg til å bli hørt.

Tenk om de i stedet kunne begynne å skrive på en måte som folk ikke ønsket å blokkere. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Nysgjerrig her: hvordan vet noen at noen har blokkert dem? 

Anonymkode: c27f9...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nysgjerrig her: hvordan vet noen at noen har blokkert dem? 

Anonymkode: c27f9...67e

Det er bare i hennes eget hode at noen bryr seg om blokkering fra en fremmed på nett.

Anonymkode: 99dec...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men mange tråder er ikke egnet for underholdning. Det er jo mennesker som har det tøft som skriver dem.

Anonymkode: a3fe4...241

Jeg tror det er denne nyansen mange ikke klarer å fange opp. De ser at noen lykkes med frekkheter i en tråd, og så vil de selv prøve på dette i en annen - helt uten at det passer seg. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nysgjerrig her: hvordan vet noen at noen har blokkert dem? 

Anonymkode: c27f9...67e

Nei, det vet man jo aldri. Men jeg har tidvis sett at det er snakk om blokkering etter at noen har opplevd andre som svært plagsomme. Så da vil jeg tro det er nærliggende å tenke at det er det som er skjedd, hvis man ser at folk diskuterer hvor plagsom man er, og folk deretter slutter å respondere, når man hakker på disse. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som nå er den personen eller de personene i gang igjen. Det er merkbart mye surere og dårligere stemning i de trådene som er fremme nå. Den/de personen(e) som holder på å krangle i alle tråder akkurat nå, kan jo få lov til å fortelle hvorfor :) 

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt merke til en anonym som til stadighet kverulerer seg selv inn i egen hengemyr. Litt slitsomt noen ganger, andre ganger klarer jeg se underholdningen. 

Anonymkode: 51023...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lagt merke til en anonym som til stadighet kverulerer seg selv inn i egen hengemyr. Litt slitsomt noen ganger, andre ganger klarer jeg se underholdningen. 

Anonymkode: 51023...075

Hn får jo enhver tråd til å nå uante høyder når hn setter i gang. 

Alltid med en undertone om at hn er den eneste som skjønner alt 😂

Anonymkode: 20020...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det vet man jo aldri. Men jeg har tidvis sett at det er snakk om blokkering etter at noen har opplevd andre som svært plagsomme. Så da vil jeg tro det er nærliggende å tenke at det er det som er skjedd, hvis man ser at folk diskuterer hvor plagsom man er, og folk deretter slutter å respondere, når man hakker på disse. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Men den man har blokkert går jo ikke over til å lage innlegg anonymt for å provosere en annen anonym... 🙄 da må de jammen lete etter nåla i høystakken! 

Anonymkode: c27f9...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lagt merke til en anonym som til stadighet kverulerer seg selv inn i egen hengemyr. Litt slitsomt noen ganger, andre ganger klarer jeg se underholdningen. 

Anonymkode: 51023...075

Blokkering handler jo bare om å slippe å få tre tusen pm fra de gærneste små snurpfittene her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lagt merke til en anonym som til stadighet kverulerer seg selv inn i egen hengemyr. Litt slitsomt noen ganger, andre ganger klarer jeg se underholdningen. 

Anonymkode: 51023...075

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hn får jo enhver tråd til å nå uante høyder når hn setter i gang. 

Alltid med en undertone om at hn er den eneste som skjønner alt 😂

Anonymkode: 20020...5a4

Hadde en mistanke om det, ja. 

«Spank me, daddy, I’m a bad girl!»

Jeg er vant med at en del løper rett inn i brat-modus når de møter meg, omtaler meg som han, hn, eller hva som helst, bare for å unngå å innse at jeg er en kjip, kjedelig, middelaldrende kjerring (som jeg faktisk er) og overhodet ikke har noen seksuell interesse tilbake. 

Problemet er, selvfølgelig også, at folk her inne, er blottet for sosial intelligens, og dermed er helt på trynet i sin tilnærming.

For alt det er verdt kan jeg si at jeg setter godhet, empati og sosial intelligens, langt høyere enn jeg setter noen andre former for «intelligens».

Gode mennesker er hva jeg respekterer, ser opp til, gode mennesker er hva som får meg til å fortsette. 

Så inntil man legger fra seg den slemme stilen, med hakking og spydigheter, må man nøye seg med våte drømmer og høyre hånd. Det kommer altså aldri til å skje at jeg plutselig får øye på noen av dere, og trykker dere til mitt bryst, bare fordi dere er så flink til å være slem og spydig.  

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men den man har blokkert går jo ikke over til å lage innlegg anonymt for å provosere en annen anonym... 🙄 da må de jammen lete etter nåla i høystakken! 

Anonymkode: c27f9...67e

Skal det liksom være en slags ironi at du skriver akkurat dette, til akkurat meg, mens du trykker på anonymknappen?

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde en mistanke om det, ja. 

«Spank me, daddy, I’m a bad girl!»

Jeg er vant med at en del løper rett inn i brat-modus når de møter meg, omtaler meg som han, hn, eller hva som helst, bare for å unngå å innse at jeg er en kjip, kjedelig, middelaldrende kjerring (som jeg faktisk er) og overhodet ikke har noen seksuell interesse tilbake. 

Problemet er, selvfølgelig også, at folk her inne, er blottet for sosial intelligens, og dermed er helt på trynet i sin tilnærming.

For alt det er verdt kan jeg si at jeg setter godhet, empati og sosial intelligens, langt høyere enn jeg setter noen andre former for «intelligens».

Gode mennesker er hva jeg respekterer, ser opp til, gode mennesker er hva som får meg til å fortsette. 

Så inntil man legger fra seg den slemme stilen, med hakking og spydigheter, må man nøye seg med våte drømmer og høyre hånd. Det kommer altså aldri til å skje at jeg plutselig får øye på noen av dere, og trykker dere til mitt bryst, bare fordi dere er så flink til å være slem og spydig.  

Anonymkode: 2b97d...70b

Du er jo litt festlig au, der du surrer rundt i din egen boble av selvmedlidenhet. Du har en helt egen evne til å okkupere tråder med dette.

Anonymkode: 0562d...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, sug lut skrev:

Blokkering handler jo bare om å slippe å få tre tusen pm fra de gærneste små snurpfittene her inne.

Jeg snakker ikke om blokkering? HI stilte spørsmål om det er samme person som lager kvalm i alle tråder. Jeg svarte på dette at jeg har lagt merke til en som er lett å kjenne igjen på stilen. 
Jeg har aldri følt på behov for å blokkere noen. Men har falt ned på å skrive anonymt fordi som du sier, disse mailene er kjedelig. 😂😂😂

Anonymkode: 51023...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg snakker ikke om blokkering? HI stilte spørsmål om det er samme person som lager kvalm i alle tråder. Jeg svarte på dette at jeg har lagt merke til en som er lett å kjenne igjen på stilen. 
Jeg har aldri følt på behov for å blokkere noen. Men har falt ned på å skrive anonymt fordi som du sier, disse mailene er kjedelig. 😂😂😂

Anonymkode: 51023...075

Sorry, siterte feil innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde en mistanke om det, ja. 

«Spank me, daddy, I’m a bad girl!»

Jeg er vant med at en del løper rett inn i brat-modus når de møter meg, omtaler meg som han, hn, eller hva som helst, bare for å unngå å innse at jeg er en kjip, kjedelig, middelaldrende kjerring (som jeg faktisk er) og overhodet ikke har noen seksuell interesse tilbake. 

Problemet er, selvfølgelig også, at folk her inne, er blottet for sosial intelligens, og dermed er helt på trynet i sin tilnærming.

For alt det er verdt kan jeg si at jeg setter godhet, empati og sosial intelligens, langt høyere enn jeg setter noen andre former for «intelligens».

Gode mennesker er hva jeg respekterer, ser opp til, gode mennesker er hva som får meg til å fortsette. 

Så inntil man legger fra seg den slemme stilen, med hakking og spydigheter, må man nøye seg med våte drømmer og høyre hånd. Det kommer altså aldri til å skje at jeg plutselig får øye på noen av dere, og trykker dere til mitt bryst, bare fordi dere er så flink til å være slem og spydig.  

Anonymkode: 2b97d...70b

Vel, jeg krangler aldri her inne, eller er ufin. Du har vært ute etter meg rett og slett fordi jeg sa jeg ikke var enig med deg. Da kokte det over for deg og som den reneste illuminati forsøkte du å frelse meg. Det er ikke alt i livet som har to streker under svaret. Og når du begynner å argumentere mot egne argumenter så blir det jo tøysete. 

Anonymkode: 51023...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde en mistanke om det, ja. 

«Spank me, daddy, I’m a bad girl!»

Jeg er vant med at en del løper rett inn i brat-modus når de møter meg, omtaler meg som han, hn, eller hva som helst, bare for å unngå å innse at jeg er en kjip, kjedelig, middelaldrende kjerring (som jeg faktisk er) og overhodet ikke har noen seksuell interesse tilbake. 

Problemet er, selvfølgelig også, at folk her inne, er blottet for sosial intelligens, og dermed er helt på trynet i sin tilnærming.

For alt det er verdt kan jeg si at jeg setter godhet, empati og sosial intelligens, langt høyere enn jeg setter noen andre former for «intelligens».

Gode mennesker er hva jeg respekterer, ser opp til, gode mennesker er hva som får meg til å fortsette. 

Så inntil man legger fra seg den slemme stilen, med hakking og spydigheter, må man nøye seg med våte drømmer og høyre hånd. Det kommer altså aldri til å skje at jeg plutselig får øye på noen av dere, og trykker dere til mitt bryst, bare fordi dere er så flink til å være slem og spydig.  

Anonymkode: 2b97d...70b

Hæh?

Du er nok neppe så interessant som du ønsker, og grunnen til at man skriver "hn" er for å slippe å skrive "han eller hun" hver gang. Det er ikke spesielt funnet opp for å plage deg, vet du. 

Hvorfor tror du at noen av oss har behov for å bli sett og akseptert av deg? Du betyr jo null og niks for de aller fleste (alle) her inne. 

Anonymkode: 20020...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, jeg krangler aldri her inne, eller er ufin. Du har vært ute etter meg rett og slett fordi jeg sa jeg ikke var enig med deg. Da kokte det over for deg og som den reneste illuminati forsøkte du å frelse meg. Det er ikke alt i livet som har to streker under svaret. Og når du begynner å argumentere mot egne argumenter så blir det jo tøysete. 

Anonymkode: 51023...075

Altså, jeg vet ikke hvem du er eller hvilken tråd du snakker om. 

Det eneste jeg vet med 100% sikkerhet, er at hvis jeg har gått i strupen på deg, så er det fordi du har behandlet noen på en slem, ekkel eller ufin måte. 

Selv om du muligens ikke tenker på deg selv som en slem eller ufin person - hvem gjør vel det? - så kan altså andre ha en annen oppfatning. 

Så om du vil unngå at det skal skje igjen, så les over det du skriver før du sender det. 

Dette gjelder særlig om du angriper noen andre enn meg, enten i tråden vi er i, eller en gruppe. 

Selv tåler jeg det meste, men jeg kan gå lei når plutselig en hel tråd handler om hva jeg har sagt og gjort og hvem og hvordan jeg er. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal det liksom være en slags ironi at du skriver akkurat dette, til akkurat meg, mens du trykker på anonymknappen?

Anonymkode: 2b97d...70b

Nei? Jeg aner ikke hvem du er, og har heller aldri blokkert noen. Jeg lurer bare oå grunn av noe som ble sagt tidligere i tråden.

Anonymkode: c27f9...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2020 den 11.30, Anonym bruker skrev:

Ja, når man blokkerer noen og de vet at man gjør det, så er det å bli anonym den eneste måten de kan snike seg til å bli hørt.

Tenk om de i stedet kunne begynne å skrive på en måte som folk ikke ønsket å blokkere. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Dette her? «Man blokkerer og de vet at man gjør det», hvordan vet man det? 

Anonymkode: c27f9...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså, jeg vet ikke hvem du er eller hvilken tråd du snakker om. 

Det eneste jeg vet med 100% sikkerhet, er at hvis jeg har gått i strupen på deg, så er det fordi du har behandlet noen på en slem, ekkel eller ufin måte. 

Selv om du muligens ikke tenker på deg selv som en slem eller ufin person - hvem gjør vel det? - så kan altså andre ha en annen oppfatning. 

Så om du vil unngå at det skal skje igjen, så les over det du skriver før du sender det. 

Dette gjelder særlig om du angriper noen andre enn meg, enten i tråden vi er i, eller en gruppe. 

Selv tåler jeg det meste, men jeg kan gå lei når plutselig en hel tråd handler om hva jeg har sagt og gjort og hvem og hvordan jeg er. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Du gikk i strupen på meg fordi jeg sa jeg ikke var enig. Eneste jeg skrev, ikke enig. Hadde ikke deltatt i tråden tidligere. Du kalte meg uvitende og at jeg bare fikk surre i min egen verden. 👍

Anonymkode: 51023...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du gikk i strupen på meg fordi jeg sa jeg ikke var enig. Eneste jeg skrev, ikke enig. Hadde ikke deltatt i tråden tidligere. Du kalte meg uvitende og at jeg bare fikk surre i min egen verden. 👍

Anonymkode: 51023...075

Det kan veldig godt tenkes.

Jeg er vant med at voksne mennesker, rolig og behersket, med respekt og empati, fremmer sin mening om en sak, i den hensikt å hjelpe andre. 

Når folk er mer opptatt av å løpe rundt og skrike «Du tar feil!» «Ikke enig!» «Du må lære deg å stave!» «Jeg klarer ikke å lese uten avsnitt!» «Jeg har sett deg i en annen tråd!» eller verre ting, så oppfører de seg, i min verden, som forstyrrende elementer, som utelukkende er ute etter å ødelegge, ikke etter å bygge opp. Det er disse jeg mistenker for å bruke forum for utløp for egen gruff. 

Det bryr da vel ingen om en anonym person  er uenig i noe, all den tid vedkommende person ikke er i stand til å formulere en hel setning om hva hun i stedet mener?

Eller pleier du løpe rundt sånn IRL også?

At noen synes at slike ting er festlig, er helt utenfor min fatteevne. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette her? «Man blokkerer og de vet at man gjør det», hvordan vet man det? 

Anonymkode: c27f9...67e

Som før nevnt, man vet ikke det. 

Noen mennesker forstår det likevel. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som før nevnt, man vet ikke det. 

Noen mennesker forstår det likevel. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Tror du overdriver egen betydning nå, gitt. Voldsomt. Ingen bryr seg om du blokkerer, ingen går rundt og lurer på om du har blokkert dem, ingen merker det og ingen gidder å skrive anonymt så du ikke skal få blokkert dem. Du er rett og slett ikke så inmari viktig og dette er ikke kjernen i folks liv, det er en underholdningskanal.

Anonymkode: 99dec...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du overdriver egen betydning nå, gitt. Voldsomt. Ingen bryr seg om du blokkerer, ingen går rundt og lurer på om du har blokkert dem, ingen merker det og ingen gidder å skrive anonymt så du ikke skal få blokkert dem. Du er rett og slett ikke så inmari viktig og dette er ikke kjernen i folks liv, det er en underholdningskanal.

Anonymkode: 99dec...d8d

Jeg snakker ikke om meg selv.

Det var en annen person som skrev;

På 24.5.2020 den 11.12, Anonym bruker skrev:

Det er særlig en bruker som er helt ekstrem. Så flaut å lese hvordan vedkommende prøver å virke interessant ved å spre dritt i hver eneste tråd. Mistenker at samme person sprer dritt som anonym i tillegg. 

Anonymkode: 36c13...e04

Så kom jeg med et forslag til hvorfor det eventuelt skjer. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kan veldig godt tenkes.

Jeg er vant med at voksne mennesker, rolig og behersket, med respekt og empati, fremmer sin mening om en sak, i den hensikt å hjelpe andre. 

Når folk er mer opptatt av å løpe rundt og skrike «Du tar feil!» «Ikke enig!» «Du må lære deg å stave!» «Jeg klarer ikke å lese uten avsnitt!» «Jeg har sett deg i en annen tråd!» eller verre ting, så oppfører de seg, i min verden, som forstyrrende elementer, som utelukkende er ute etter å ødelegge, ikke etter å bygge opp. Det er disse jeg mistenker for å bruke forum for utløp for egen gruff. 

Det bryr da vel ingen om en anonym person  er uenig i noe, all den tid vedkommende person ikke er i stand til å formulere en hel setning om hva hun i stedet mener?

Eller pleier du løpe rundt sånn IRL også?

At noen synes at slike ting er festlig, er helt utenfor min fatteevne. 

Anonymkode: 2b97d...70b

 Nå er jo du ufin mot meg uten at jeg har vært det mot deg. Hvorfor tillater du deg selv å gjøre det du angriper andre for?

Det blir voldsomt dobbeltmoralsk. 
 

Du hadde i denne tråden lenge diskutert med en annen, der DU var veien, sannheten og livet. På ditt siste svar til denne personen svarte jeg at jeg ikke var enig, underforstått at jeg hadde samme mening som den du diskuterte med. Da kokte det altså over for deg. 
 

Problemet ditt er at du tror du er god til å debattere når faktum er at du stadig går i egen felle. Noen ganger er det morsomt, andre ganger blir jeg lei. Ikke bestemt meg for om jeg skal smile eller logge av ennå. 

Anonymkode: 51023...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...