Gå til innhold

Er det én her inne som sprer så mye kvalm, eller er det flere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regner med det er flere, og takk for det sier nå jeg. Hadde blitt veldig kjedelig her inne, veldig liten underholdningsverdi om alt skulle vært pusing. De krasse svarene skaper gjerne litt diskusjon og underholdning.

Anonymkode: e9d12...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De krasse svarene er jo underholdene. 

Men man må jo se situasjonen an. Det tråden med hun som er overvektig er bare slem. Folk som svarer slik har det ikke bra med seg selv, men det kan være vanskelig å se når man er den det går ut over. 

Anonymkode: 20020...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Regner med det er flere, og takk for det sier nå jeg. Hadde blitt veldig kjedelig her inne, veldig liten underholdningsverdi om alt skulle vært pusing. De krasse svarene skaper gjerne litt diskusjon og underholdning.

Anonymkode: e9d12...0b4

Det finnes mange nyanser mellom pusing og ren psykiatri. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så mye krasse svar på nesten alle innlegg

Anonymkode: dd764...2d9

Ja, det går litt i perioder. Jeg innbiller meg at det er en (eller to) som kommer innom, går inn i hver tråd, og bare sprer sitt dårlige humør, fra tid til annen. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er minst én mann som vet alt best her inne, og han synes jeg kan være litt slitsom. 

Anonymkode: bcdc8...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er særlig en bruker som er helt ekstrem. Så flaut å lese hvordan vedkommende prøver å virke interessant ved å spre dritt i hver eneste tråd. Mistenker at samme person sprer dritt som anonym i tillegg. 

Anonymkode: 36c13...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er særlig en bruker som er helt ekstrem. Så flaut å lese hvordan vedkommende prøver å virke interessant ved å spre dritt i hver eneste tråd. Mistenker at samme person sprer dritt som anonym i tillegg. 

Anonymkode: 36c13...e04

Enig.

Anonymkode: 67ab8...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er særlig en bruker som er helt ekstrem. Så flaut å lese hvordan vedkommende prøver å virke interessant ved å spre dritt i hver eneste tråd. Mistenker at samme person sprer dritt som anonym i tillegg. 

Anonymkode: 36c13...e04

Ja, når man blokkerer noen og de vet at man gjør det, så er det å bli anonym den eneste måten de kan snike seg til å bli hørt.

Tenk om de i stedet kunne begynne å skrive på en måte som folk ikke ønsket å blokkere. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er heldig vis flere. Jeg hadde ikke klart å holde forumet interessant alene.

Anonymkode: 96271...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Regner med det er flere, og takk for det sier nå jeg. Hadde blitt veldig kjedelig her inne, veldig liten underholdningsverdi om alt skulle vært pusing. De krasse svarene skaper gjerne litt diskusjon og underholdning.

Anonymkode: e9d12...0b4

Artig å se at man har så ulik tilnærming til et forum for foreldre. Jeg synes ikke at underholdning er et kriterie på en slik side, for meg er poenget å kunne spørre om ting man lurer på og få svar, eller ha en plass hvor man kan dele bekymringer eller lufte frustrasjoner blant andre som kanskje forstår. Eller dele gleder. For min del gidder jeg ikke å henge med i tråder som er "underholdende", altså at noen troller og/eller kverulere, jeg synes det er en så latterlig patetisk oppførsel at jeg holder meg unna.

Anonymkode: 47125...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Artig å se at man har så ulik tilnærming til et forum for foreldre. Jeg synes ikke at underholdning er et kriterie på en slik side, for meg er poenget å kunne spørre om ting man lurer på og få svar, eller ha en plass hvor man kan dele bekymringer eller lufte frustrasjoner blant andre som kanskje forstår. Eller dele gleder. For min del gidder jeg ikke å henge med i tråder som er "underholdende", altså at noen troller og/eller kverulere, jeg synes det er en så latterlig patetisk oppførsel at jeg holder meg unna.

Anonymkode: 47125...246

Mennesker har ulik mental kapasitet og dermed ulik humor, selv om de alle er foreldre. Er nok det som er årsaken.

Jeg er enig med deg. Svada og frekkheter er bare slitsomt. Jeg kjenner både toåringer og tiåringer som har bedre humor...

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mennesker har ulik mental kapasitet og dermed ulik humor, selv om de alle er foreldre. Er nok det som er årsaken.

Jeg er enig med deg. Svada og frekkheter er bare slitsomt. Jeg kjenner både toåringer og tiåringer som har bedre humor...

Anonymkode: 2b97d...70b

Ikke sant? Ja, jeg vet at folk er ulike, men jeg blir litt oppgitt innimellom likevel, og ganske betenkt. De er vel foreldre en del av disse som holder på sånn, og det er litt skremmende å tenke på de holdningene, det menneskesynet og den humoren de da viderefører til barna sine. 

Anonymkode: 47125...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke sant? Ja, jeg vet at folk er ulike, men jeg blir litt oppgitt innimellom likevel, og ganske betenkt. De er vel foreldre en del av disse som holder på sånn, og det er litt skremmende å tenke på de holdningene, det menneskesynet og den humoren de da viderefører til barna sine. 

Anonymkode: 47125...246

Ja, det er ingen sjokk-nyhet at det går dårlig med mange barn når man ser hvordan foreldre oppfører seg. Det å vri og vrenge og kverulere og hakke og lage drama, kan jo få hvem som helst til å flykte. Er man da et barn så flykter man dessverre ofte til de og det, som står klar for å utnytte situasjonen, enten dette omhandler rus, selvskading, seksuell utnyttelse eller mat, eller man starter med å mobbe andre selv. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke sant? Ja, jeg vet at folk er ulike, men jeg blir litt oppgitt innimellom likevel, og ganske betenkt. De er vel foreldre en del av disse som holder på sånn, og det er litt skremmende å tenke på de holdningene, det menneskesynet og den humoren de da viderefører til barna sine. 

Anonymkode: 47125...246

Hvilke holdninger og hvilken humor er det du sikter til. Det er mye jeg ikke synes er morsomt og mange jeg synes har et forkastlig livssyn her inne, men jeg er ikke sikker på at det er de samme som du missliker. Noe av det som jeg synes er bra her er mangfoldet av mennesker.

Anonymkode: 96271...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvilke holdninger og hvilken humor er det du sikter til. Det er mye jeg ikke synes er morsomt og mange jeg synes har et forkastlig livssyn her inne, men jeg er ikke sikker på at det er de samme som du missliker. Noe av det som jeg synes er bra her er mangfoldet av mennesker.

Anonymkode: 96271...049

Blant annet til dem som kategorisk mener at alle av en bestemt gruppe ikke er verdifulle mennesker, som innvandrere, alenemødre osv. Eller som mener at alle med psykisk sykdom er svake og bare kan ta seg sammen. Som generelt sett setter seg selv over andre mennesker. Og som synes det er morsomt å hakke på andre, ler av dem som har det vanskelig eller godter seg på andres bekostning. Bare for å nevne noe. 

Jeg er veldig for mangfold i både samfunnet generelt og her inne, men jeg misliker det når noen hevder seg selv på bekostning av andre.

Anonymkode: 47125...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og som synes det er morsomt å hakke på andre, ler av dem som har det vanskelig eller godter seg på andres bekostning. Bare for å nevne noe. 

Å, jeg er så hjertens enig!

- Jeg sliter med å gå med i vekt...

- Du må bare slutte å kjøpe store hamburgere med en liter dressing og stappe de inn i trynet ditt, sånn som alle dere feite mennesker gjør. Neeext!

Som om fullkommen mangel på empati noen gang har fått mennesker til å sperre opp øynene av beundring. Antar at dette er et slags mislykket forsøk på tough love, som de har sett at enkelte andre mestrer. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blant annet til dem som kategorisk mener at alle av en bestemt gruppe ikke er verdifulle mennesker, som innvandrere, alenemødre osv. Eller som mener at alle med psykisk sykdom er svake og bare kan ta seg sammen. Som generelt sett setter seg selv over andre mennesker. Og som synes det er morsomt å hakke på andre, ler av dem som har det vanskelig eller godter seg på andres bekostning. Bare for å nevne noe. 

Jeg er veldig for mangfold i både samfunnet generelt og her inne, men jeg misliker det når noen hevder seg selv på bekostning av andre.

Anonymkode: 47125...246

En av forskjellene på oss er at jeg er her inne mest for underholdningens skyld mens du ser ut til å vile ha et forum uten humor eller temperatur. 

Jeg er enig med deg i at jeg stort sett ikke liker de holdningene du nevner, men jeg synes vi skal være forsiktige med sensurering av meninger og humor så lenge det holes innenfor lovlige grenser. Jeg ønsker ikke et forum der bare det mest "politisk korekte" får komme til uttrykk eller alle bare gir konkrete og balanserte svar på spørsmål.

Anonymkode: 96271...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En av forskjellene på oss er at jeg er her inne mest for underholdningens skyld mens du ser ut til å vile ha et forum uten humor eller temperatur. 

Underholdning?

Temperaturen her inne er dessverre ofte mer egnet for å understøtte argumentene, til de som mener at kvinner egner seg verken i arbeidsliv eller i samfunnsliv. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undrer meg på dem som er stygg og ufin mot noen som har det vanskelig, og vrir hele problemstillingen over til å være negativ mot hi. Jeg tenker veldig dårlig om dem som fryder seg når de kan tråkke på andre, og spesielt dem som allerede sliter. Sånne mennesker mangler noe elementært.

Anonymkode: 694ab...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg undrer meg på dem som er stygg og ufin mot noen som har det vanskelig, og vrir hele problemstillingen over til å være negativ mot hi. Jeg tenker veldig dårlig om dem som fryder seg når de kan tråkke på andre, og spesielt dem som allerede sliter. Sånne mennesker mangler noe elementært.

Anonymkode: 694ab...c6d

Ja, det er det de gjør. 

Anonymkode: 2b97d...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, jeg er så lei skittkasting. På grunn av dette er jeg mest på Kvinneguiden, der føler jeg det er en bedre tone. 

Anonymkode: 52a6f...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

En av forskjellene på oss er at jeg er her inne mest for underholdningens skyld mens du ser ut til å vile ha et forum uten humor eller temperatur. 

Jeg er enig med deg i at jeg stort sett ikke liker de holdningene du nevner, men jeg synes vi skal være forsiktige med sensurering av meninger og humor så lenge det holes innenfor lovlige grenser. Jeg ønsker ikke et forum der bare det mest "politisk korekte" får komme til uttrykk eller alle bare gir konkrete og balanserte svar på spørsmål.

Anonymkode: 96271...049

Uten temperatur, ja, men gjerne med humor! Men da skikkelig humor, ikke å drite ut andre. Det er jo mange morsomme tråder her inne som ikke er morsomme på bekostning av andre sånn sett. Jeg er en som ler og bruker humor veldig mye IRL, så jeg vil veldig gjerne ha god humor på et forum også, men med god som stikkord. 

Anonymkode: 47125...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

De krasse svarene er jo underholdene. 

Men man må jo se situasjonen an. Det tråden med hun som er overvektig er bare slem. Folk som svarer slik har det ikke bra med seg selv, men det kan være vanskelig å se når man er den det går ut over. 

Anonymkode: 20020...5a4

Men mange tråder er ikke egnet for underholdning. Det er jo mennesker som har det tøft som skriver dem.

Anonymkode: a3fe4...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...