Gå til innhold

Hvor lenge er det greit at en 7 klassing er ute med venner på ettermiddagen/kveld i hverdagen og helg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han er inne for lengst, men min må stort sett inn kl 20. Men jeg er visst streng får jeg høre.

Hva får din 7 klassing lov til?

Anonymkode: 18215...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PS, når han er inne hos venner og skal hentes er det lenger.

Anonymkode: 18215...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min får ikke reke gatelangs om kvelden etter 20-21, men han kan fint bli hentet rundt 22-23 hvis han er på besøk hos en venn. Det kommer litt an på hvem han er sammen med også. Ingen faste regler, men vi ser an situasjonen.

Anonymkode: aa15e...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine har reket gatelangs, så vi har aldri innført innetider.

Har nå en 7.klassing og en 10.klassing, har aldri hatt innetider for noen av dem.

Er de hos venner blir det avtalt en hentetid og er de hjemme er de ute så lenge som det passer seg den dagen. I går var 7.klassingen ute i hagen her med en nabojente til 20.30, da ba jeg henne komme inn for hun trengte litt og spise og en dusj før sengetid og det er greit å få litt hvilepuls før sengetid.

Anonymkode: 64b25...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sommeren kan det bli kl 22. De koser seg ute på fotballbanen eller gjør andre ting . 

Anonymkode: c1aa6...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for at foreldrene mine lot oss barna være lenge ute på våren og sommern. 😊Mange gode minner. Vi bare hang. Sykla rundt, spilte fotball, basketball og bare var sammen. 😊

Anonymkode: d2284...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 hours ago, Anonym bruker said:

Han er inne for lengst, men min må stort sett inn kl 20. Men jeg er visst streng får jeg høre.

Hva får din 7 klassing lov til?

Anonymkode: 18215...61f

han er ute til kl 22 i helgene og 20 på hverdagen, så ja synes du er streng

Anonymkode: d7f44...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...