Gå til innhold

Lei av å betale for alt vi ikke får i disse koronatider.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

All idrett for ungene, musikken, treningsstudio for eldste. Alt betales fullt for hele våren selv om de stengte ned alt for 2,5 måneder siden. Musikken starter ikke opp før til høsten igjen men likevel full betaling. Samme med trening for ene barnet. Treningsstudio får masse i støtte fra kommunen men vi må likevel betale fullt. Aner ikke når de åpner igjen. Kjenner jeg blir litt lei av å betale for alt vi ikke får. I dag betaler jeg for våren på to idretter og musikk og det er 9000,- rett ut for noe de ikke har vært på siden 12 mars. Og likevel får klubbene masse støtte i tapte inntekter. Hvilke tapte inntekter?? Vi må jo betale fullt. 

Anonymkode: 6f846...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De får støtte av staten, men det er så lite at det dekker velig lite. 
Ønsker du at barna fortsatt skal ha dette tilbudet når dette er over betaler du, om ikke melder du ungene ut. Om det da er ett tilbud de kan returnere til når dette er over blir da mere uvisst om mange gjør som deg. 
 

Ja, det er mye som er kjedelig og surt omdagen, men vi må se litt lenger enn her og nå. 

Anonymkode: 90862...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser poenget ditt, men tilbudet vil ikke være der, eller være sterkt redusert når det starter opp da. 
Her har idretten startet med tigging, vi kan vipse for «kaffe og vaffel» osv. Jeg har nok vipset 3-400 nå. Det har gått over all forventning. Så her slipper vi å betale full avgift. 

Anonymkode: 0cd7c...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klubben til gutten får litt støtte men det dekker ikke tapt kiosk inntekter engang, så jeg betaler med glede. Men vi har jobbet og er ikke permittert. Hadde vi vært permittert så hadde vi kanskje gjort det annerledes 

Anonymkode: 2be53...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klubben jeg jobber for skulle hatt arrangement med budsjettert overskudd på 1 mil. Støtten vi kunne søke for var kun arrangement i mars og april og ikke kiosk. Våre arrangement skulle vært i mai og juni. 
så ja, alle betaler kontingent men det er så mye mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tungt involvert korpsmor kan jeg fortelle at den støtten man får fra staten er utrolig begrenset. Det vil si, i vår bydel i Oslo får vi det som kjennes som et helt symbolsk sum. Grunnet korona fikk vi heller ingen inntekter på 17. mai, vi kan ikke ha loppemarked, og vi får mindre bingomidler (for å nevne noe). Det er klart dette er kritisk, og det koster veldig mye mer å drive musikkundervisning med gode instruktører enn det vi får inn gjennom kontingent ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her stoppet de betalingen til treningsstudio fra april. Treningsavgiften for forball vil ikke bli innskrevet før til høsten, vi får halv avgift på høstsemesteret på turn pga manglende treningsmulighet nå i vår!

vi er superfornøyd😊

Anonymkode: b33e5...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke fått regningen på fotballen enda, regner ikke med den sendes ut før til høsten. Hadde nok bedt om fratrekk for de månedene dere ikke får brukt. Vi har 5 årskort i et lokalt badeland som kostet oss 7000 kroner. Jeg kommer til å kreve noe refundert, eller rabatt neste år.

Anonymkode: c5287...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle være anonym. 

Endret av huskeraldribrukernavnet
Skulle være anonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dans, karate, korps, fotball og teater fortsatt er der til høsten! Jeg betaler med glede for dette til tross for stengte dører.

Og takk til alle dere frivillige i korps og idrett og kultur som gjør så godt dere kan nå som det er vanskelig! Når høsten kommer lover jeg å kjøpe masse vafler og lodd og lopper!

Anonymkode: 52d81...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...