Gå til innhold

Mannen min nekter å sette opp trampoline. Han vil absolutt ikke ha trampoline. Føler jeg/vi er de eneste som har dette problemet.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener det dønn seriøst... Hadde mannen min sagt nei til trampoline, hadde jeg kjøpt en uansett. Hadde han blitt sur, hadde jeg bare ignorert det. En trampoline. Som barna har mye glede av. Går det an å være så ego. Fatter det ikke. 😥 

Anonymkode: 844f4...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo ut som om dette har blitt en prinsippsak for ham. Er han like sta på andre ting? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe en rektangulær trampoline? De kan plasseres lettere, tar mindre plass og ser penere ut. 

Anonymkode: bba06...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Barn elsker godteri også, og ville nok byttet ut det med middag. Mange barn ønsker seg en ponni. Altså, barn av 2020 er litt for bortskjemte. Ikke alt skal være på barnas premisser, og man kan ha en fin barndom uten trampoline i hagen.

Anonymkode: ec89c...2ec

Trampoline er bedre enn godteri til middag. 
Trampoline er normalt. Ponni er ikke normalt. 

Anonymkode: b88ab...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du finne et påskudd til å sette den opp, da? Bursdagsfeiring, nabofest, familiebesøk el. l? Kommer han til å ta den ned igjen hvis den først er oppe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, the amazing spidermamma skrev:

Det høres jo ut som om dette har blitt en prinsippsak for ham. Er han like sta på andre ting? 

Han har generelt meninger om ting angående hus og hjem, men akkurat i denne saken er han spesielt steil.

HI

Anonymkode: 808df...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å kjøpe en rektangulær trampoline? De kan plasseres lettere, tar mindre plass og ser penere ut. 

Anonymkode: bba06...190

Kan vurdere det, men tviler litt på at det er bedre. Takk for tips!

HI

Anonymkode: 808df...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, the amazing spidermamma skrev:

Kan du finne et påskudd til å sette den opp, da? Bursdagsfeiring, nabofest, familiebesøk el. l? Kommer han til å ta den ned igjen hvis den først er oppe? 

He, he. Det går nok ikke. Trampolinen er dessuten såpass liten at det er upraktisk å ha den i et selskap med mange barn. Det skal være maks to personer om gangen i trampolinen.

HI

Anonymkode: 808df...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ikke ha trampoline. Jeg er så redd for skade. Vi hadde et par sesonger, men den ble gitt bort, da den ble lite brukt. 

Anonymkode: a7fb8...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han vil ikke ha den fordi den tar plass. Bare fordi uteplassen ikke blir akkurat slik han ønsker. 

HI

Anonymkode: 808df...08a

Vi har en diger trampoline på verandaen. Jeg skjønner ikke mannen din. 

Anonymkode: 844f4...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen syntes trampolinen pynter opp utemiljøet. Vi andre har satt opp trampolinen fordi det gleder barna våre. Mannen din er egosistisk av flere grunner:

1. Han frarøver barnet deres gleden over å ha en trampoline

2. Han mener tydeligvis st barnet ditt da skal hoppe hos andre, det vil si at han skyver belastningen en trampoline medfører over på andre foreldre.

Anonymkode: 413b0...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen syntes trampolinen pynter opp utemiljøet. Vi andre har satt opp trampolinen fordi det gleder barna våre. Mannen din er egosistisk av flere grunner:

1. Han frarøver barnet deres gleden over å ha en trampoline

2. Han mener tydeligvis st barnet ditt da skal hoppe hos andre, det vil si at han skyver belastningen en trampoline medfører over på andre foreldre.

Anonymkode: 413b0...494

Ja, jeg er enig i at det er egoistisk. Jeg synes det er fryktelig dårlig gjort overfor datteren vår. 

Når det gjelder dette med å hoppe hos andre, så tror jeg det er en misforståelse. Der var en annen som skrev at barnet kunne hoppe hos andre.

Jeg gir meg ikke. Jeg kommer til å sette opp trampolinen. Dette blir bare for dumt. 

HI

Anonymkode: 808df...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg er enig i at det er egoistisk. Jeg synes det er fryktelig dårlig gjort overfor datteren vår. 

Når det gjelder dette med å hoppe hos andre, så tror jeg det er en misforståelse. Der var en annen som skrev at barnet kunne hoppe hos andre.

Jeg gir meg ikke. Jeg kommer til å sette opp trampolinen. Dette blir bare for dumt. 

HI

Anonymkode: 808df...08a

Dessuten har jeg prøvd å komme ham i møte ved å kjøpe en liten trampoline. Jeg ønsker helst å ha en stor trampoline.

HI

Anonymkode: 808df...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg er enig i at det er egoistisk. Jeg synes det er fryktelig dårlig gjort overfor datteren vår. 

Når det gjelder dette med å hoppe hos andre, så tror jeg det er en misforståelse. Der var en annen som skrev at barnet kunne hoppe hos andre.

Jeg gir meg ikke. Jeg kommer til å sette opp trampolinen. Dette blir bare for dumt. 

HI

Anonymkode: 808df...08a

Supert! Det er bra for datteren din å oppleve at mor både står opp for henne når far har altfor regide regler og å se at du ikke lar deg kue. 

 

Anonymkode: b1475...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en stor trampoline fra Berg. Ikke veldig pent, men samme det! Barna elsker den! 
det er alltid noe å gjøre for barna ute.

mange barn i området her bor i rekkehus uten plass til trampoline og den er veldig populær her og fungerer utmerket som trekkplaster for åpen hus og masse venner med hjem slik vi ønsker.

barna føler seg alltid velkomne her og det er en investering. Føler de det nå er forhåpentligvis dette også er populært og trygt sted å «henge» når de er tenåringer. 
 

det er viktig og skape et hjem for barna et sted der de trives. Det er god mosjon, det er gøy og det inviterer til lek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Altså, sur mann går over.

Hehe, og ofte er det enkle ting som skal til for at det går over 🤪

Blir de ikke enige, så kan de jo dele uteplassen i hver sin del og disponere sin bit som de selv ønsker. 

Anonymkode: bbfbc...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kjip pappa som ikke vil gi barnet sitt gleden av å ha trampoline i hagen! Hadde skjønt det om det var snakk om økonomi, og dere måtte bruke penger for en kjøpe en, men nå har jo dere allerede en. Han er egoistisk og det er ikke særlig tiltrekkende! 

Anonymkode: 58111...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dessuten har jeg prøvd å komme ham i møte ved å kjøpe en liten trampoline. Jeg ønsker helst å ha en stor trampoline.

HI

Anonymkode: 808df...08a

Hvis dere har økonomi til det så tror jeg nesten jeg hadde kjøpt en stor en bare på trass - og fått noen andre til å sette den opp for deg ;)

Anonymkode: 7dfb4...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere aldri hadde kjøpt den, så hadde jeg ikke nølt med å si at han godt kunne stå på sitt. Men når den nå fins i hjemmet, og ungen allerede har brukt den én sommer, så er han bare drittsekk om han ikke kan ofre noen kvadratmeter av uteplassen. Sett den opp og si at du velger å overstyre ham når han insisterer å frata henne den gleden. Trampoline er sunn aktivitet! 

Anonymkode: 3c03b...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...