Gå til innhold

Ting kvinner kan si til menn uten at det gjør noe, men menn ikke kan si til kvinner


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hahaha, har ikke fulgt med på galskapen før jeg leste siste innlegg til 4aa46...c3d.

Gikk da tilbake og leste alt.

Takk for en god underholdning! 😄

Anonymkode: c20ae...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Seriøse mennesker krever belegg for påstander.

Anonymkode: 19e09...8ef

Som et seriøst menneske må jeg jo spørre det innlysende, har du belegg for den påstanden?

Anonymkode: 4aa46...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det var en setning. 
Komma etter «puppen».

Anonymkode: 19e09...8ef

Ja, ok. Skjønner ikke hvorfor dette er så viktig for deg? 

Anonymkode: dbfb7...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pashla skrev:

Ja; og enhver som gjentatte ganger utsettes for noe de opplever som nedverdigende og sjikanerende, har det ikke godt i forholdet og bør ikke være i det. Det er ikke rocket science, akkurat... 

Du virker ellers opphengt i at du ikke trenger å bevise noe fordi dette ikke er en rettssak. Det er ikke rocket science det heller, det er bare grunnregler for rasjonell debatt. Denne siden er en debattside. Hvis du vil leke med de voksne må du i det minste leke etter voksne regler. 
 

FC2CD650-6404-4DA0-A71D-CF2906C7046C.jpeg

Opphengt? Jeg nevnte at vi ikke er i en rettssak i ett innlegg. Hvor tar du det fra?

De som er opphengt her er jo de som om og om igjen vil ha dokumentasjon og bruker tid på å be om det heller enn å bare lete selv. 

Anonymkode: dbfb7...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Opphengt? Jeg nevnte at vi ikke er i en rettssak i ett innlegg. Hvor tar du det fra?

De som er opphengt her er jo de som om og om igjen vil ha dokumentasjon og bruker tid på å be om det heller enn å bare lete selv. 

Anonymkode: dbfb7...436

OK. Da kan jeg dessverre ikke ha en rasjonell debatt med deg eller bruke dine utsagn til noe. Og jorda er flat, bare google selv så vil du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Pashla skrev:

OK. Da kan jeg dessverre ikke ha en rasjonell debatt med deg eller bruke dine utsagn til noe. Og jorda er flat, bare google selv så vil du se.

Hvis man kan finne bevis for det motsatte uansett, så er vel dokumentasjon unødvendig? 
Hvis du ikke klarer å forholde deg rasjonell iten dokumentasjon, så er det vel best å komme seg vekk fra nettet? I de aller fleste innlegg her inne er påstanden eller historien fra HI udokumentert, og likevel dukker du opp det og diskuterer med bakgrunn i den udokumenterte historien

Anonymkode: dbfb7...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man kan finne bevis for det motsatte uansett, så er vel dokumentasjon unødvendig? 
Hvis du ikke klarer å forholde deg rasjonell iten dokumentasjon, så er det vel best å komme seg vekk fra nettet? I de aller fleste innlegg her inne er påstanden eller historien fra HI udokumentert, og likevel dukker du opp det og diskuterer med bakgrunn i den udokumenterte historien

Anonymkode: dbfb7...436

Beklager, det er ikke noe poeng i å føre en samtale med folk som avviser logiske slutninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...