Gå til innhold

Hjørnesofa eller 2+3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du har plass i stua, foretrekker du hjørnesofa eller 2+3 løsning? 

Fortsetter under...

Skrevet

Hjørnesofa! Vi har liten stue og vil ha en sofa med plass til mange, som også peker mot TVen. 

Hadde vi hatt større stue, eller mulighet for å ha egen TVstue, kunne jeg hatt 2+3 som er vendt mot hverandre med et bord mellom. Mye mer sosialt. 

Jeg har selv hatt 2+3 oppstilt som en hjørnesofa. Det er ikke å anbefale. 

Anonymkode: f154c...7b7

Skrevet

3+3 seter 

Anonymkode: a0c49...5c4

Skrevet

Hjørnesofa, får mer plass til å ligge på sofaen da 😁

Anonymkode: bdbb4...955

Skrevet

Hjørne.... har 3+3 ønsket meg hjørnesofa i mange år nå...

Skrevet

Vi har ingen plassmangel, har store stuer. Men jeg vil verken ha hjørne- eller 2+3 sofa. 

Jeg har «frittstående» sofa (ikke inntil noen vegger) og et par kule stoler i våre stuer. Det oppsettet kan lett tilpasses både filmkveld og sosialt samvær rundt bordet. Jeg har ikke sans for sittemøbler som dyttes inn mot vegger, møblér heller ute i rommet. 

Anonymkode: efab0...192

Annonse

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ingen plassmangel, har store stuer. Men jeg vil verken ha hjørne- eller 2+3 sofa. 

Jeg har «frittstående» sofa (ikke inntil noen vegger) og et par kule stoler i våre stuer. Det oppsettet kan lett tilpasses både filmkveld og sosialt samvær rundt bordet. Jeg har ikke sans for sittemøbler som dyttes inn mot vegger, møblér heller ute i rommet. 

Anonymkode: efab0...192

Åh, gid. 

Anonymkode: bdbb4...955

Skrevet

Sofaen vår tar opp en stor del av stua. Plass til 8 😁 

Anonymkode: 4a5ae...c99

Skrevet

Hadde hjørnesofa med sjeselong, 7 seter. Har byttet til 3 + 4. Er bedre plass nå. I en 7-seter med sjeselong, «forsvinner» setet i hjørnet og det innenfor sjeselongdelen. Hvis alle seter brukes, må den som sitter der ha beina trukket opp. Nå kan vi font sitte syv eller flere i sofaene . De står plassert i en L, der ene delen står ut i rommet. 

Anonymkode: 0e603...5f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...