Gå til innhold

Støtter Frp i færre kvoteflyktninger!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg støtter sjeldent Frp og har aldri stemt på de, men i disse Korona tider støtter jeg deres mening. De vil ha færre kvoteflyktninger. Nå som vi har brukt såpass mange millarder og mange har mistet jobb og har lite å rutte med, så må vi stabiliere økonomien igjen. Hjelpe de som alt bor her først, så kan vi hjelpe andre etterhvert igjen. 

Anonymkode: 1610f...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg støtter sjeldent Frp og har aldri stemt på de, men i disse Korona tider støtter jeg deres mening. De vil ha færre kvoteflyktninger. Nå som vi har brukt såpass mange millarder og mange har mistet jobb og har lite å rutte med, så må vi stabiliere økonomien igjen. Hjelpe de som alt bor her først, så kan vi hjelpe andre etterhvert igjen. 

Anonymkode: 1610f...3fc

Samme her! For en gangs skyld, må nordmenn få hjelp

Anonymkode: 0b85d...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og stopp i all "familieinnvandring". Det strømmer på med somaliere uten stans...

Anonymkode: 48b06...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og stopp i all "familieinnvandring". Det strømmer på med somaliere uten stans...

Anonymkode: 48b06...c25

Og det kan du dokumentere,eller?Eller er det bare "en svoger av en bekjent som hørte at noen sa"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Østerdølen skrev:

Og det kan du dokumentere,eller?Eller er det bare "en svoger av en bekjent som hørte at noen sa"....

https://www.ssb.no/befolkning/statistikker/flyktninger Her er dokumentasjon og tallene. Jeg er ikke den som kritiserte familiegjenforening. Usikker på om tallene for familiegjenforening er mye, lite eller normalt😉

HI

Anonymkode: 1610f...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kostnadene forbundet med disse kvoteflyktningene er jo nærmest musepiss i havet sammenlignet med alt annet akkurat nå da... Dessuten kommer det nesten ingen asylsøkere, så det blir minimalt med utgifter der. Dersom folk faktisk er interesserte i å spare utgifter nå, ikke bare finne et unnskyldende argument for å slippe innvandring, så må man se etter sparemuligheter andre steder. 
 

Norge har et moralsk ansvar for å ta i mot en del flyktninger synes jeg. Nei, mener ikke åpne grenser, men vi har et ansvar for å bidra. 

Anonymkode: cf402...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke. FRP bruker dette for å score billige poenger, og mange går rett på limpinnen

Anonymkode: 0e7b3...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvoteflyktninger kommer via FN og har reelle beskyttelsbehov. Vi har ratifisert flyktningkonvensjonen og menneskerettighetskonvensjonen. Det forplikter! 
 3000 er ingenting. Det har vi råd til!  I mine øyne bør vi også bidra til å evakuere enslige barn fra Moria. 

Anonymkode: c0915...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og stopp i all "familieinnvandring". Det strømmer på med somaliere uten stans...

Anonymkode: 48b06...c25

Ja 0,9 prosent er jo reine fossen med somaliere,vet du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 300 000 nordmenn som fortsatt venter på svar på søknaden sin om dagpenger. De har fått forespeilet en behandlingstid på opptil 8 måneder. Jeg tror det er viktigere å få på plass dette før vi begynner å stresse med å få inn flere til Norge. 

Så å sette ned antallet fra 3000 til 1000 stk når situasjonen er som den er ser jeg ikke på som ett problem. Norge er tross alt det landet som tar inn flest flyktninger Ift innbygger tallet. Andre land som feks Finland og Portugal kan bidra litt de også. Vi trenger ikke alltid å være flinkeste piken i gata...

Anonymkode: c2590...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2020 den 17.58, Anonym bruker skrev:

Samme her! For en gangs skyld, må nordmenn få hjelp

Anonymkode: 0b85d...00e

For én gangs skyld må nordmenn få hjelp? Du får ikke mye støtte, synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er 300 000 nordmenn som fortsatt venter på svar på søknaden sin om dagpenger. De har fått forespeilet en behandlingstid på opptil 8 måneder. Jeg tror det er viktigere å få på plass dette før vi begynner å stresse med å få inn flere til Norge. 

Så å sette ned antallet fra 3000 til 1000 stk når situasjonen er som den er ser jeg ikke på som ett problem. Norge er tross alt det landet som tar inn flest flyktninger Ift innbygger tallet. Andre land som feks Finland og Portugal kan bidra litt de også. Vi trenger ikke alltid å være flinkeste piken i gata...

Anonymkode: c2590...b94

Du blander jo epler og pærer... det er ikke kvoteflyktningene som lager propp i dagpengestrømmen, for å si det slik... Finland og Portugal er ellers flinkere enn oss begge to.

Anonymkode: 2eced...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken ironi., Nå har man i flere måneder blitt hudflettet om man mener at tiltakene er verre enn konsekvensene av coronaen. For alle liv er jo like mye verdt, og det spiller ingen rolle om vedkommende har bare måneder igjen å leve, for det er vår plikt å støtte lock down for å redde absolutt alle liv! 
 

Men det gjelder tydeligvis bare norske statsborgere.. (eller alle som bor i vesten). Flyktninger er det tydeligvis ikke så farlig med.. 
 

 

Anonymkode: 56c33...69a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du blander jo epler og pærer... det er ikke kvoteflyktningene som lager propp i dagpengestrømmen, for å si det slik... Finland og Portugal er ellers flinkere enn oss begge to.

Anonymkode: 2eced...6a2

Hvordan er Finland og Portugal flinkere enn oss? Hvor mange tar de inn ift innbyggertallet?

Jeg har heller ikke sagt at det er de som skaper proppen. Men, skal vi ta inn flyktninger så må de også igjennom nav systemet. Slik Norge er stilt nå og en god tid fremover (ser det dessverre ut til) så tenker jeg det er viktigere å få orden på rotet vi har internt før vi fyller på med mer problemer som må følges opp. 

 

Anonymkode: c2590...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 % av landets befolkning har nå innvandrerbakgrunn. Disse har i all hovedsak kommet de siste 20 årene. Den ikke-vestlige delen av disse har en enorm samfunnskostnad, økonomisk og menneskelig. 

Anonymkode: 48b06...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

20 % av landets befolkning har nå innvandrerbakgrunn. Disse har i all hovedsak kommet de siste 20 årene. Den ikke-vestlige delen av disse har en enorm samfunnskostnad, økonomisk og menneskelig. 

Anonymkode: 48b06...c25

Se på statistikken er gang til du. 14,7 er rette tallet, og det inkluderer norskfødte med innvandrerforeldre .

Anonymkode: c0915...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

20 % av landets befolkning har nå innvandrerbakgrunn. Disse har i all hovedsak kommet de siste 20 årene. Den ikke-vestlige delen av disse har en enorm samfunnskostnad, økonomisk og menneskelig. 

Anonymkode: 48b06...c25

Brunskjortevrøvlet ditt kan du holde for deg selv! 

Anonymkode: 3a3e2...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sterkt uenig. FrPs krampeaktige populisme som spiller på folks frykt i en litt usikker tid viser deres sanne feige ansikt. Og tilslutt:

Hente barna ut av Moria NÅ!

Anonymkode: fba2b...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Brunskjortevrøvlet ditt kan du holde for deg selv! 

Anonymkode: 3a3e2...b3e

Klarer du ikke å forholde deg til fakta? Nærmere 1 million i Norge er nå innvandrere eller født i Norge av to innvandrerforeldre. 

https://www.ssb.no/innvbef

Anonymkode: 48b06...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Klarer du ikke å forholde deg til fakta? Nærmere 1 million i Norge er nå innvandrere eller født i Norge av to innvandrerforeldre. 

https://www.ssb.no/innvbef

Anonymkode: 48b06...c25

Litt forskjell på en million og 790 000. Dette inkluderer jo svensker, dansker, polakker og andre europeere og. Men du er gjerne bare opptatt av de som kommer litt lengre fra? 

Anonymkode: c0915...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt forskjell på en million og 790 000. Dette inkluderer jo svensker, dansker, polakker og andre europeere og. Men du er gjerne bare opptatt av de som kommer litt lengre fra? 

Anonymkode: c0915...fb9

Du bør kanskje lese litt lenger enn overskriften? Eller blir det litt for tungt?

Anonymkode: 48b06...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Klarer du ikke å forholde deg til fakta? Nærmere 1 million i Norge er nå innvandrere eller født i Norge av to innvandrerforeldre. 

https://www.ssb.no/innvbef

Anonymkode: 48b06...c25

Mere brunt vrøvl, ja. 

Jo, jeg forholder meg til fakta, hvilket du ikke gjør. 

Anonymkode: 3a3e2...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mere brunt vrøvl, ja. 

Jo, jeg forholder meg til fakta, hvilket du ikke gjør. 

Anonymkode: 3a3e2...b3e

Du kommer ikke nærmere fakta enn SSB 🤣🤣🤣

Anonymkode: c2590...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...