Gå til innhold

Er jeg den eneste i landet som synes hele coronasituasjonen er opphauset hysteri?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men det gjorde de ikke, fordi Norge har bestemt seg for å outsource mye av produksjonen av slike ting. Derfor er vi i manko nå.

Anonymkode: e9bb9...dee

Nettopp. Og hva sier det?

Anonymkode: 6a5ea...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Der tiltakene er helt hinsides effekten? Jeg føler absolutt alle stoler blindt på at nedstengning er den eneste veien og gå, og om det kritiseres så er det for at tiltakene ikke er harde nok. 

Anonymkode: e9e94...862

Tydeligvis er du ikke alene om å være uopplyst, dessverre.. det er bare å se i avisene og på TV.. Om noen uker så vil kanskje de fleste skjønne hva krise egentlig er

Anonymkode: c9c2e...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tydeligvis er du ikke alene om å være uopplyst, dessverre.. det er bare å se i avisene og på TV.. Om noen uker så vil kanskje de fleste skjønne hva krise egentlig er

Anonymkode: c9c2e...7cb

Vet du, dette er helt hinsides. Vi alle har fulgt med og de fleste av oss har fulgt alle råd. Men det har gått for langt. 

Ja, jeg får vondt av se som dør, men det er mennesker som ville dødd uansett. Landet kan ikke stenges ned på denne måten. Tusenvis av mennesker får ikke den hjelpen de trenger pga dette, inkludert meg selv

Anonymkode: 6a5ea...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vet du, dette er helt hinsides. Vi alle har fulgt med og de fleste av oss har fulgt alle råd. Men det har gått for langt. 

Ja, jeg får vondt av se som dør, men det er mennesker som ville dødd uansett. Landet kan ikke stenges ned på denne måten. Tusenvis av mennesker får ikke den hjelpen de trenger pga dette, inkludert meg selv

Anonymkode: 6a5ea...61e

Hvilken kompetanse har du? 

Anonymkode: c9c2e...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvilken kompetanse har du? 

Anonymkode: c9c2e...7cb

Hva har det og si?

Anonymkode: 6a5ea...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For en dårlig kollega han du snakket med var, sånt gjør man ikke.

Anonymkode: e7321...983

Det tenkte eg òg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Syngensang skrev:

Det tenkte eg òg. 

Han var den eneste som hjalp meg.

Anonymkode: 6a5ea...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Han var den eneste som hjalp meg.

Anonymkode: 6a5ea...61e

Det hadde han klart uten å slå vitsar om kollegaen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva har det og si?

Anonymkode: 6a5ea...61e

Det har en del å si hvis du skal sette spørsmålstegn ved anbefalingene som gis av de fremste innen fagfeltet.. Da bør du faktisk ha noe kompetanse i bånn, utover livets harde skole.. 

Anonymkode: c9c2e...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han var den eneste som hjalp meg.

Anonymkode: 6a5ea...61e

Og det kunne han ikke uten å gjøre narr av kollegaen sin?

Anonymkode: e7321...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Syngensang skrev:

Det hadde han klart uten å slå vitsar om kollegaen sin. 

Han slo ingen vitser. Jeg gjorde det, han bare nikka anerkjennende.

Anonymkode: 6a5ea...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Han slo ingen vitser. Jeg gjorde det, han bare nikka anerkjennende.

Anonymkode: 6a5ea...61e

At du slår vitser om noen som kommer for å hjelpe deg, noen som er oppi syke folk hver eneste dag er heller ikke noe å skryte av. Pinlig oppførsel rett og slett.

Anonymkode: e7321...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det har en del å si hvis du skal sette spørsmålstegn ved anbefalingene som gis av de fremste innen fagfeltet.. Da bør du faktisk ha noe kompetanse i bånn, utover livets harde skole.. 

Anonymkode: c9c2e...7cb

Vet du, man trenger ikke årevis med utdannelse for å skjønne det her. Jeg følger de rådene som er gitt, men jeg ser ikke hvorfor det skal gå så langt som det har gjort.

Og at du drar inn utdannelse sier vel mer om deg enn om meg.

Anonymkode: 6a5ea...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vet du, man trenger ikke årevis med utdannelse for å skjønne det her. Jeg følger de rådene som er gitt, men jeg ser ikke hvorfor det skal gå så langt som det har gjort.

Og at du drar inn utdannelse sier vel mer om deg enn om meg.

Anonymkode: 6a5ea...61e

Ja, det sier faktisk mye om meg - og forskjellene mellom oss.. 

Anonymkode: c9c2e...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

At du slår vitser om noen som kommer for å hjelpe deg, noen som er oppi syke folk hver eneste dag er heller ikke noe å skryte av. Pinlig oppførsel rett og slett.

Anonymkode: e7321...983

Det var ikke henne direkte, men måten hu oppførte seg på. Og det å være så redd for og så glemme seg var noe jeg syntes var morsomt i det øyeblikket 

Anonymkode: 6a5ea...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, det sier faktisk mye om meg - og forskjellene mellom oss.. 

Anonymkode: c9c2e...7cb

Og er du bedre enn meg?

Anonymkode: 6a5ea...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vet du, man trenger ikke årevis med utdannelse for å skjønne det her. Jeg følger de rådene som er gitt, men jeg ser ikke hvorfor det skal gå så langt som det har gjort.

Og at du drar inn utdannelse sier vel mer om deg enn om meg.

Anonymkode: 6a5ea...61e

Dette ser du ikkje fordi tiltaka har virka og vi har lite smitt rundt om kring. Hadde vi ikkje hatt desse tiltaka hadde du sikkert skjønt kvifor vi burde hatt dei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Syngensang skrev:

Dette ser du ikkje fordi tiltaka har virka og vi har lite smitt rundt om kring. Hadde vi ikkje hatt desse tiltaka hadde du sikkert skjønt kvifor vi burde hatt dei. 

Jeg tenker at naturen bør gå sin gang. 

Anonymkode: 6a5ea...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo akkurat det folk ikke gjør nå. Ser det overalt. Folk har sluttet å bry seg. Men de har vel ikke så mange de er glade i, så de driter i om de mister noen før tiden. De driter sikkert også i det hvis det blir for mange smittede og at hvis de selv skulle trenge intensivbehandling så får de det ikke, men dør istedenfor pga. manglende behandling. Men det er vel heller ikke så farlig.

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/5ea0916b25c97a001105e79a

https://www.nrk.no/norge/bekymret-maeland-ber-folk-ha-is-i-magen_-__-kan-ikke-slippe-opp-na-1.14991709

Anonymkode: 6d4c7...f0f

Det er selvsagt ikke greit, og sånne egoister er det som kommer til å føre til at mange av tiltakene kommer til å vare lengre enn egentlig nødvendig. 

Anonymkode: 5e0fc...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at naturen bør gå sin gang. 

Anonymkode: 6a5ea...61e

Og jeg sier dette som en i risikosonen. Om korona er ment og ta livet av meg så gjør den det, uansett tiltak.

Anonymkode: 6a5ea...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at naturen bør gå sin gang. 

Anonymkode: 6a5ea...61e

Javel, brukar ikkje prevensjon du? Eller ringer legen når sonen din har brekt beinet? Osb... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns det er blitt voldsomt hysteri! Skulle handle idag å hadde kun kontanter,de nektet butikken å ta imot. 

Reagerer også på foreldrene som nekter barna å møte noen andre,å itellegg har sagt at barna ikke begynne på skole igjen på mandag de skal forsette med hjemmeskole. Det syns jeg er veldig hysterisk når myndighetene har sagt at det er greit med en eller to faste lekevenner.

Anonymkode: 3ff6a...5d3

De kan ikke nekte å ta imot, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Syngensang skrev:

Javel, brukar ikkje prevensjon du? Eller ringer legen når sonen din har brekt beinet? Osb... 

Jeg gjør min del. Som også innebærer at jeg tar mine forholdsregler ifm korona. Men ja, om naturen mener noe annet så kan ikke jeg styre det, uavhengig av tiltak 

Anonymkode: 6a5ea...61e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg sier dette som en i risikosonen. Om korona er ment og ta livet av meg så gjør den det, uansett tiltak.

Anonymkode: 6a5ea...61e

Jaja, men det finst fleire enn deg her i landet. Eg vil ikkje miste foreldra mine 25 år for tidleg fordi du ikkje syns det er så nøye om du lever eller dør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...