Gå til innhold

Svart kort Pia tjelta kjole..... hvilken farge på strømpebukse og sko??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det overlater jeg til HI å vurdere, det er tross alt hun som ba om råd. 

Anonymkode: 9f141...c69

Uansett om HI liker dine råd el ikke fremstår du som sosialt fjern. Du forstår ikke hvordan en vanlig konversasjon mellom folk foregår. I tillegg er du sint, utrivelig og aggressiv mot flere av oss. Helt uten grunn. Du beskylder meg, (flere ganger), for å skrike. Du virker ikke helt oppegående.


 

Anonymkode: 43a4f...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Uansett om HI liker dine råd el ikke fremstår du som sosialt fjern. Du forstår ikke hvordan en vanlig konversasjon mellom folk foregår. I tillegg er du sint, utrivelig og aggressiv mot flere av oss. Helt uten grunn. Du beskylder meg, (flere ganger), for å skrike. Du virker ikke helt oppegående.


 

Anonymkode: 43a4f...181

Hvis det virkelig er sant, da hadde vel ikke du behøvd å påpeke det? ;) 

Anonymkode: 9f141...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er et offentlig forum med mennesker av ulike miljøer og ulikt syn på stil, det er ikke en venninnegjeng eller en syforening.

Dette er i tillegg en tråd hvor man lurer på hva som passer seg for en konfirmant.

Å fremstå som man er helt fjern sosialt, bygger jo ikke akkurat opp tilliten til det man sier om bekledning.

Anonymkode: 9f141...c69

Akkurat! Det er jo det mange prøver å fortelle deg. Du må roe deg kraftig ned! Du bestemmer ikke hvem som skal svare hvem eller hva. 

Anonymkode: b6fe2...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat! Det er jo det mange prøver å fortelle deg. Du må roe deg kraftig ned! Du bestemmer ikke hvem som skal svare hvem eller hva. 

Anonymkode: b6fe2...963

Da er vi jo enig da, og kan slutte å krangle?

Anonymkode: 9f141...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...