Gå til innhold

Hvorfor i all verden skal jeg få sprutorgasme??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør vi jo!

Trist at kvinner ofte undervurderer viktigheten av å bli våt på egen hånd.

Hadde produksjonen av spytt, magesyre eller galle stoppet opp, da hadde man behandlet det som et problem og oppsøkt hjelp.

Men når det gjelder mangelen på naturlig glid, så er det mange som ikke gidder å se på det som et problem, en gang. 

Anonymkode: 98e35...985

Jeg måtte fjerne eggstokkene pga en svulst, og kunne ikke få hormoer fordi de ikke viste om den var ondartet. Så jeg ble kastet rett i overgangsalderen.

Da kunne jeg bli kåt uten å bli våt, og våt uten å være kåt blir alle kvinner. Selv kvinner som blir voldtatt blir våte etterhvert, for å minske friksjon og skader, det er sånn vi er laget.

Mangelen på glid er ikke et problem, man kjøper bare glidemiddel.

Anonymkode: 5d814...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes mange heterofile menn som evner å se på oss som helt vanlige mennesker også. Som har respekt for oss og lytter til oss og tar oss på alvor.

Så det er altså ikke helt naturlig å se på oss som ekstra verdifulle.

Og det er egentlig helt spinnvilt å si at man ser på noen som ekstra verdifulle når man samtidig ikke gidder å lytte til det man sier. Det er å mangle respekt. Vise forakt.

Anonymkode: 98e35...985

Word! 

Anonymkode: 108a7...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er et jækla søl og gjør ingenting ekstra. Men jeg lurer virkelig på hvor vesken kommer fra, for jeg har begynt å squirte under selve samleiet også, altså før orgasme. Det legger faktisk en stor demper på sexlivet, man mister mye spontanitet når man alltid må passe på å ha håndkle under seg. 

Skulle virkelig ønske det forsvant! 

Anonymkode: eaa94...e98

Knipeøvelser? Få skekket hvorfor du lekker?

Anonymkode: b4984...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg måtte fjerne eggstokkene pga en svulst, og kunne ikke få hormoer fordi de ikke viste om den var ondartet. Så jeg ble kastet rett i overgangsalderen.

Da kunne jeg bli kåt uten å bli våt, og våt uten å være kåt blir alle kvinner. Selv kvinner som blir voldtatt blir våte etterhvert, for å minske friksjon og skader, det er sånn vi er laget.

Mangelen på glid er ikke et problem, man kjøper bare glidemiddel.

Anonymkode: 5d814...4bd

Ja, du bekrefter jo i grunn bare det jeg sa. 

Anonymkode: 98e35...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette tyder etter min mening på at squirting egentlig er urinlekkasje. Har man stram og sterk bekkenbunn så skjer det ikke..

Anonymkode: ed230...c56

Er nok helt riktig det ja. 

Anonymkode: b4984...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg har generelt lett for det.

Du kan jo heller forklare HVA squirting består av, siden du er så klok og smart og bedreviter. Kom igjen! ;) 

Anonymkode: 98e35...985

Nå er jeg også spent😊

Anonymkode: b4984...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hatt det og vil heller aldri ha det. Jeg har gjort mye rart innen sex, men dette frister absolutt ikke. Mulig det er deilig, men den nytelsen klarer jeg meg fint uten. 

Anonymkode: 15688...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette tyder etter min mening på at squirting egentlig er urinlekkasje. Har man stram og sterk bekkenbunn så skjer det ikke..

Anonymkode: ed230...c56

Den du svarte skrev opptrening av setemuskulaturen og det er noe helt annet enn bekkenbunnsmuskulaturen.

Jeg har en sterk bekkenbunnmuskulatur og squirter likevel.

Har svart tidligere i tråden, men kan gjenta. Jeg tar et tilskudd på kvelden som på morgenen gir meg mørk/skarp gul urin fra første dråpe. Har jeg sex før jeg går på do og tisser, og jeg under sexen squirter, så er væsken som kommer helt blank. Og det er ikke bare litt som kommer heller. Men det som kommer er helt blankt, det lukter ingenting og som en over skrev, det setter heller ikke flekker. Når jeg står opp og går på do for å tisse så er urinen som kommer ut skarpt/mørk gul fra første dråpe.

Anonymkode: f8b23...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den du svarte skrev opptrening av setemuskulaturen og det er noe helt annet enn bekkenbunnsmuskulaturen.

Jeg har en sterk bekkenbunnmuskulatur og squirter likevel.

Har svart tidligere i tråden, men kan gjenta. Jeg tar et tilskudd på kvelden som på morgenen gir meg mørk/skarp gul urin fra første dråpe. Har jeg sex før jeg går på do og tisser, og jeg under sexen squirter, så er væsken som kommer helt blank. Og det er ikke bare litt som kommer heller. Men det som kommer er helt blankt, det lukter ingenting og som en over skrev, det setter heller ikke flekker. Når jeg står opp og går på do for å tisse så er urinen som kommer ut skarpt/mørk gul fra første dråpe.

Anonymkode: f8b23...c29

Fortell oss da hvor squirtingen kommer fra!

Er det engler som drypper på huden din og så renner dråpene ned i en egen hellig squirte-blære som kun noen få, utvalgte, kvinner har?  

Anonymkode: 98e35...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette har nok du mer erfaring med enn meg. Men jeg tror du har rett, ikke alle menn skjønner hvor mye deiligere en kvinne kan være dersom han er tålmodig og prioriterer  hennes velvære hele veien. Det er et kjent skrekkeksempel du refererer til. Noen hiver i seg middagen for å komme til desserten, sånn er det bare. Noen sluker roastbiffen fordi de har råd til det. 
Det er dårlig skikk og bruk rett og slett. Ingen gentleman behandler kvinnen på den måten. Med mindre hun selv ønsker en røff og rask behandling, er dette en respektløs og nedverdigende måte å behandle kvinner på synes jeg. Ikke er det særlig smart heller, kvinnen bør behandles som om hun var en gudegave til mannen, i og utenfor sengen, dersom han ønsker å nyte henne best mulig. Og da blir også hennes lyst på sex atskillig større. Til begges glede selvsagt. Det er i hvert fall min erfaring. Dessverre er det mange kvinner som heller ikke kjenner til deres iboende potensiale, og er for raske med å innta en forventet underdanig rolle når det kommer til sex. Muligens pga dårlige erfaringer med menn. Kanskje har de erfart at de kommer ingen vei uansett, så da har du kanskje rett i at det er menn som burde bli flinkere.

Anonymkode: dea9e...afa

Å hjelpes 😉

Heldigvis har man forskjellige preferanser, og jeg hadde aldri hatt sex med deg... 

Anonymkode: 5d814...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg forholder meg til det vi vet om anatomi og fysiologi. Faktum er at det er begrenset hva kroppen produserer av væsker. Spytt, urin, blod og galle er liksom det man har å velge mellom. Og man fyller ikke tanken med noe, gjør man vel? Så her gjelder det vi vet fra før + hva man må kunne anta at følger logisk.

Anonymkode: 98e35...985

Det "vi" vet om anatomi og fysiologi?

Du er tydeligvis ikke den som kan mest om emnet...

 

Anonymkode: f8b23...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det "vi" vet om anatomi og fysiologi?

Du er tydeligvis ikke den som kan mest om emnet...

 

Anonymkode: f8b23...c29

Nei jøss.

Vi har klart å finne alle andre kjertler i kroppen, vi vet hvordan hele resten av kroppen er bygd opp av celler, vev, mitokondrier...bare denne ene magiske squirtekjertelen finner vi ikke. 

Akkurat som g-punktet, er den en myte. 

Anonymkode: 98e35...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg har generelt lett for det.

Du kan jo heller forklare HVA squirting består av, siden du er så klok og smart og bedreviter. Kom igjen! ;) 

Anonymkode: 98e35...985

Bartholinsk væske. Ligner på det stoffet mennene har i prostatakjertelen. Men det kan være iblandet urin også, så klart. Gjør det så  mye, da? Sex is messy, vet du ikke det?

Anonymkode: 308ba...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei jøss.

Vi har klart å finne alle andre kjertler i kroppen, vi vet hvordan hele resten av kroppen er bygd opp av celler, vev, mitokondrier...bare denne ene magiske squirtekjertelen finner vi ikke. 

Akkurat som g-punktet, er den en myte. 

Anonymkode: 98e35...985

G-punktet finnes, det, men det er en feil betegnelse å kalle det et "punkt". Det er et felt,  med ganske stor utstrekning. Og de bartholinske kjertler finnes også, det er 2 av dem. Les deg litt opp da...

Anonymkode: 308ba...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Bartholinsk væske. Ligner på det stoffet mennene har i prostatakjertelen. Men det kan være iblandet urin også, så klart. Gjør det så  mye, da? Sex is messy, vet du ikke det?

Anonymkode: 308ba...598

Se der ja, nå kommer det seg!

Helt forståelig at det blir søl!

Anonymkode: 98e35...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

G-punktet finnes, det, men det er en feil betegnelse å kalle det et "punkt". Det er et felt,  med ganske stor utstrekning. Og de bartholinske kjertler finnes også, det er 2 av dem. Les deg litt opp da...

Anonymkode: 308ba...598

Jeg har aldri betvilt de bartholinske kjertler.

Nei, g-punktet finnes ikke. Og kan ikke sammenlignes med prostata. 

Anonymkode: 98e35...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette tyder etter min mening på at squirting egentlig er urinlekkasje. Har man stram og sterk bekkenbunn så skjer det ikke..

Anonymkode: ed230...c56

Har ikke urinlekkasje, men squirter ved en spesifikk type stimuli likevel. Jeg kan både jogge og gjøre splitthopp uten å lekke, så de to tingene henger ikke sammen. Fikk ikke sprutorgasme før min samboer begynte å følge en bestemt oppskrift for å stimulere meg. Jeg tviler på at han har greid å pådra meg situasjonsbetinget urinlekkasje, altså...

Anonymkode: 308ba...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri betvilt de bartholinske kjertler.

Nei, g-punktet finnes ikke. Og kan ikke sammenlignes med prostata. 

Anonymkode: 98e35...985

Ingen har sammenlignet g-punktet med prostata. Det er den bartholinske væsken som kan sammenlignes med sædvæske. Og som før nevnt, det er ikke et "punkt", men det finnes likevel. At du ikke klarer å finne ditt, betyr jo ikke at vi andre ikke klarer det...

Anonymkode: 308ba...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er heldigvis ikke min erfaring. Tvert i mot. Jeg er mann, og som heterofil mann er det naturlig for meg å verdsette kvinner som kvinner, dvs som ekstra verdifulle, fordi jeg er mann. Og da mener jeg de særtrekkene som gjør dem til kvinner, både mht personlighet og anatomi. Selvsagt skjønner jeg at kvinner er helt vanlige mennesker, med sine sterke og svake sider som alle andre.Noen er direkte ufordragelige. Men min interesse er altså ikke kvinner av din type. Jeg foretrekker lidenskapelige kvinner, som kan drømme seg bort i en romantisk setting, og legge tanker om likhet og likeverd til side. Det blir rett og slett for tørt for meg.

Anonymkode: dea9e...afa

Ut fra måten du skriver på så antar jeg at du er samme mann som ønsker at kona skal ha sex med andre menn.

Uansett, du har misforstått hva "likestilling", likhet og likeverd når man har sex faktisk betyr. Og det tror jeg er synd for deg.

Likestilling og likeverd i sexlivet betyr det stikk motsatte av det du tror. Du tror "likestilling" i denne situasjonen betyr milimetermål og å drepe all romantikk. Det er synd for deg, for det er faktisk stikk motsatt.

Når man er likeverdig partnere også seksuelt, da åpner en helt ny verden seg. Man inntar ikke forutbestemte roller som sier hva man skal gjøre og ikke gjøre. Jeg hadde et forhold til en mann for mange år siden som så på meg som perfekt, som kvinnen med stor K, som alltid skulle beundre og varte meg opp. Og vet du, det tok all lysten fra meg etterhvert. Jeg er komfortabel med egen kvinnelighet og jeg setter pris på et godt forhold med en mann som virkelig liker meg for den jeg er. Men jeg, i likhet med alle andre, er ikke perfekte hele tiden. Hverken utenfor eller i senga. Det blir slitsomt å skulle innta en slik rolle bestandig.

Jeg velger å være med en mann som for meg er perfekt, selv om han ikke er perfekt på alle områder. Jeg kan like gjerne innta den superkvinnelige, føyelige, feminine, lidenskapelige rollen som bare tar imot det han gjør med meg seksuelt... som jeg en annen gang kan ta styringen og gjøre det jeg vil med ham, eller at vi veksler på å ha styringen underveis mens vi har sex. Men det som hele tiden ligger under er den grunnleggende oppfatningen av at begge er likestilt, begge er likeverdige, og selv om vi absolutt er mann og kvinne som virkelig setter pris på hverandres kjønnsmessige særtrekk, så er vi også partnere med stor likhet mellom oss. Vi er like nok og likestilt nok til å tillate forskjellene hos den andre og ikke er redde for å vise ulike sider hos oss selv, enten det er sårbarhet, det å ta kontroll, det å være ettergivende, det veldig romantiske... hva som helst, egentlig. Det åpner for et langt rikere samliv og sexliv enn om jeg som kvinne skulle innta kun en romantisert kvinnerolle.

Men, når det er sagt, noen par kan sikkert ha det fint om de liker slike forutbestemte roller også. Jeg tror det kan fungere ganske lenge også. Men om du er den jeg tror du er, ut fra tidligere innlegg du har skrevet, da forstår jeg hvorfor du og kona ev. sliter med å finne den store gnisten, som du så tydelig savnet. Jeg tror dere i så fall har grodd dere fast, og at du har grodd deg fast i et syn på hvordan kvinnen skal være, og det vil hemme dere. For det vil ta knekken på spontaniteten, overraskelsen, det å stadig lære nye sider ved hverandre. Og da tror jeg behovet for sterkere og sterkere "ytre" stimuli også oppstår, fordi man ikke lenger greier å tilfredsstille hverandre nok innenfor de rollene man har valgt seg. Et mer likeverdig syn på det seksuelle samlivet legger ansvaret for et godt sexliv på begge parter, og det åpner for langt flere muligheter på lang sikt enn hva stereotypiske roller gjør.

Jeg tror ikke det står på viljen din. Men jeg tror du har sett deg for blind på hvordan en kvinne "skal" oppføre seg i senga for at det skal være "riktig" for deg. Din mannlighet avgjøres ikke av at kvinnen alltid skal "overgi" seg, tvert imot.

 

Anonymkode: f8b23...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei jøss.

Vi har klart å finne alle andre kjertler i kroppen, vi vet hvordan hele resten av kroppen er bygd opp av celler, vev, mitokondrier...bare denne ene magiske squirtekjertelen finner vi ikke. 

Akkurat som g-punktet, er den en myte. 

Anonymkode: 98e35...985

Her bekrefter du bare igjen at du kan svært lite om anatomi og fysiologi, som du selv mente "vi" kunne. Hva mener du forresten at mitokondriene har med akkurat dette å gjøre? Skal du slenge ut slike uttrykk så bør de i det minste ha relevans for det du svarer på.

Anonym 598 har svart deg før jeg rakk å forklare deg, men du velger tydeligvis å ikke ta til deg noe. Det tyder også på at du egentlig ikke vet så mye om kroppen som du forsøker å gi inntrykk av.

For hadde du visst det så hadde du også visst at forskere stadig lærer nytt om kroppen og at nye organer faktisk fremdeles oppdages.

Anonymkode: f8b23...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde et forhold til en mann for mange år siden som så på meg som perfekt, som kvinnen med stor K, som alltid skulle beundre og varte meg opp. Og vet du, det tok all lysten fra meg etterhvert.

Akkurat dette tror jeg fryktelig mange av oss har opplevd.

En av de tingene svært mange kvinner savner, er jo nettopp menn som er litt mer dominante, eller i det minste har ryggrad nok til å leve sitt eget selvstendige liv. Det vil si, selvstendighet nok til å se på en kvinne som en meget fin livspartner, men ikke gudinne som skal oppfylle alle hans åndelige lengsler. 

Ønsker en kvinne seg et barn, så får hun seg et barn.

Ønsker en mann seg en mor, så må han innse at det er hans eget problem og at svært få kvinner ønsker å ha den rollen. 

Problemet med de som ønsker seg dominante kvinner og mors-figur, er jo at de ikke gir seg når de blir fortalt dette. De bare fortsetter og fortsetter, i det uendelige. Og dermed gjør vi som svarer slike, oss, til mødre - akkurat som de ønsker seg. 

For hver gang vi forsøker å fortelle og forklare, så får vedkommende gleden av å være den «lille gutten» og vi blir den «kjærlige moren».

Anonymkode: 98e35...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her bekrefter du bare igjen at du kan svært lite om anatomi og fysiologi, som du selv mente "vi" kunne. Hva mener du forresten at mitokondriene har med akkurat dette å gjøre? Skal du slenge ut slike uttrykk så bør de i det minste ha relevans for det du svarer på.

Anonym 598 har svart deg før jeg rakk å forklare deg, men du velger tydeligvis å ikke ta til deg noe. Det tyder også på at du egentlig ikke vet så mye om kroppen som du forsøker å gi inntrykk av.

For hadde du visst det så hadde du også visst at forskere stadig lærer nytt om kroppen og at nye organer faktisk fremdeles oppdages.

Anonymkode: f8b23...c29

Jada jada, jeg har ingen grunn til å ta livsløgnen fra dere på et slikt område. Skvett i vei, bare ikke på meg!

Anonymkode: 98e35...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jada jada, jeg har ingen grunn til å ta livsløgnen fra dere på et slikt område. Skvett i vei, bare ikke på meg!

Anonymkode: 98e35...985

Livsløgnen? Har du røyka sokkene dine?

Anonymkode: eaa94...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bartholinsk væske. Ligner på det stoffet mennene har i prostatakjertelen. Men det kan være iblandet urin også, så klart. Gjør det så  mye, da? Sex is messy, vet du ikke det?

Anonymkode: 308ba...598

Bartholinske kjertlene produserer det våte i skjeden, ikke noe sprut der altså...

Anonymkode: b4984...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å presisere. De Barholinske er viktige for å bli våt i skjeden.

Det er Skenes kjertler man antar danner væsken som spruter ved kvinnelig ejakulasjon. Og om jeg ikke husker feil så ble de oppdaget på slutten av 1800-tallet, ikke noe helt nytt, med andre ord ;)

Anonymkode: f8b23...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...