Gå til innhold

Synes du det er rart at noen tiltrekkes på noen som er 20 år yngre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser Jan Thomas velger enda en gang en mann som er 20 år yngre. 

Jeg kunne ikke valgt en som er 20 år yngre enn meg og heller ikke 20 år eldre. 

Anonymkode: 243a3...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man bør velge en som passer personligheten sin. Jan Thomas er en guttunge innvendig, og han og Harlem er perfekte sammen.

Anonymkode: 27858...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man bør velge en som passer personligheten sin. Jan Thomas er en guttunge innvendig, og han og Harlem er perfekte sammen.

Anonymkode: 27858...2e5

Pent par. Absolutt. 

Selv kunne jeg ikke vært med en som 20 år verken en eller andre veien. 

Anonymkode: 243a3...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv kunne jeg ikke vært med en kvinne, jeg er nemlig ikke homofil. Det betyr ikke at jeg dømmer noen som er det, jeg sier bare hva som er rett (og ikke er rett) for meg. Det samme med å være sammen med noen som er 20 år yngre. Jeg har ingen høy hest å sitte på, så da lar jeg være. Men jeg kunne ikke vært sammen med en som var det. Likevel, andre kan det, finner de noen de er veldig glade i, som er like glade i dem, så så mye bedre for begge parter!

Anonymkode: 35b2a...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker uansett som folk reagere mye mindre om en mann finner seg en 20 år yngre kvinne enn om en dame finner seg en 20 år yngre mann. Da blir det plutselig litt ekkelt og alle tenker det kun handler om sex og blir ikke tatt seriøst.

Anonymkode: c80a3...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er så merkelig, er vokst opp med tanten min som er 22år yngre enn min onkel. Har selv vært samboer med en som var mye eldre enn meg, men ikke så mye. 20år yngre enn meg blir aldri aktuelt, da er jeg sammen med en som er like gammelt som kitt barn, det hadde bare blitt ekkelt syns jeg. Jeg tror ikke jeg hadde likt det om jeg hadde vært like gammelt som min manns barn heller... men en vet aldri hvem en forelsker seg i og hva som føles greit da. 

Anonymkode: d3b99...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det hadde fungert for meg. Vi ville vært på vidt forskjellig sted i livet, eller også ville han vært 20 år eldre/yngre mentalt enn sin fysiske alder, og det er ikke så tiltrekkende, synes jeg.

Men jeg dømmer ikke de som velger anderledes. Jeg har et søskenbarn som er gift med en 20 år eldre mann. De har snart sølvbryllup. Så det virker som det var rette valget for dem.

Anonymkode: 02653...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ser Jan Thomas velger enda en gang en mann som er 20 år yngre. 

Jeg kunne ikke valgt en som er 20 år yngre enn meg og heller ikke 20 år eldre. 

Anonymkode: 243a3...8b6

Jan Thomas er jo et følelsesmessig avstumpet og ganske overfladisk fjols.

Anonymkode: 0ddc0...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvit_bil

Jeg synes det er litt mye med tanke på ønsker om hvordan man skal leve livet. Og hvor mye tidligere den eldste vil dø. Man kunne tross alt vært forelder til den yngre. 
Det synes jeg faktisk er litt ekkelt. Det blir som om jeg skal finne meg en som ikke har startet på ungdomsskolen en gang!! 
 

men jeg kjenner folk med denne forskjellen, men da er kvinnen yngst. Det er jo gjerne økonomisk gevinst da.... altså, jeg tror absolutt kjærligheten er ekte. Mulig disse eldre mennene virker mer trygge, med etablert jobb, eier hus, ikke lenger så veldig på jakt etter flere partnere. Stått seg til ro rett og slett.

Jeg tenker at folk må få gjøre som de føler for. Det er jo ikke forbudt, og skader ingen. 
 

Selv kunne jeg ikke. Da jeg ikke klarer å la være å tenke at vedkommende går på barneskolen enda 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...