Gå til innhold

Bare jeg som synes det er helt nydelig å slippe påtvunget påskeferie med alle på hyttetur?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skulle gjerne vært på hytta. Men den er vår og der er ingen storfamilie. Men savner venner og tradisjonen. Heldigvis bor vi også et sted med snø og fjell, så får gått på ski her også. Men nå føler vi at vi må pusse vinduer, rydde i boden, sette opp hyller i garasjen osv. i stedet for å bare ha fri.

Anonymkode: 232ad...c6e

Det er så kjent!!!!! Derfor jeg ikke klarer å ha ferie hjemme. Må bort... Hjemme så klarer man ikke la være tenke på alt som skulle vært gjort og bør gjøres... AS hus og hjem kjører på som vanlig. Kommer vi oss bort så tar man bare det nødvendige av ting og tang,- og ikke minst,- mann og barn rydder etter seg. Tørker benk og bord for smuler når de har laget seg ei skive, setter inn i oppvaskmaskinen etter måltid, tar med seg klærne på rommet sitt når de er vasket (de ganger vi er på tur så lenge at klesvask må til) og rydder på plass bøker, blad spill og puslespill etter de/vi er ferdig. Dette skjer ALDRI hjemme.....

 

Sukk. Glad jeg jobber til og med i morgen. Så blir det "langhelg" torsdag til og med lørdag (satser jeg klarer disse dagene i "feriemodus", så kommer jeg til å gå inn i "hverdagsmodus" på søndag tenker jeg.... Påskegodtstopp, treningsstart, ta etter støvsuging, vindusvask og gjøre klart til jeg skal på jobb tirsdag :) 

Anonymkode: 31f7d...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

🤣Nei, jeg tror vel heller du selv har grunn til å se deg i speilet, Mrs Martyr!

Jeg har som sagt aldri vært på en påtvunget hyttetur eller en ferie jeg ikke ønsket å være på, og siden barna mine nå et stykke over dukkestadiet, 16, 17 og 20 år,  så klarer de fint å uttrykke at de er fornøyde med hvordan vi har hatt det sammen hele deres oppvekst. De er glade og har vært det bestandig - fordi jeg har vært det bestandig. Surmuling smitter, ved du...

Anonymkode: 5fc31...8f4

Du kan føle deg så flink du bare vil.

Du oppfører deg jo her i tråden, som den typiske personen som alle er glad for å slippe å reise på ferie med. 

Ingen ønsker å hele tiden bli angrepet, hakket på, kritisert, få ordene sine vridd, høre på spydigheter osv. 

Og sier man fra, så kan man banne på det bare blir verre, som du illustrerer så fint. 

 

Når noen ikke sier fra, så er det ikke alltid fordi vi ikke tør. 

Det er rett og slett bare ikke alltid vi gidder. 

Anonymkode: bc475...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en herlig storfamilie. Mine foreldre og søsken med partnere og unger er så kjekke å være sammen med. Her synes hele familien det er skikkelig trist at vi ikke treffes denne påsken. Svigerfamilien min er også helt super. Jeg er skikkelig heldig!

Anonymkode: 45de0...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en herlig storfamilie. Mine foreldre og søsken med partnere og unger er så kjekke å være sammen med. Her synes hele familien det er skikkelig trist at vi ikke treffes denne påsken. Svigerfamilien min er også helt super. Jeg er skikkelig heldig!

Anonymkode: 45de0...9ea

Så fint å høre! :) 

Anonymkode: bc475...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig !

og da alle er på fjellet blir jeg litt stressa og vil på fjellet jeg også. 
 

gud så godt at ingen er på hytta og at vi ikke skal! Ho hi! 

Anonymkode: 6262f...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...