Gå til innhold

Kjøpe noe til 2900 på finn, hvordan betale?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan være trygg på at det ikke er lureri? Ønsker å kjøpe en kjole til 2900 på finn. 

Men, jeg har lissom ikke lyst å bære overføre penger til ho.... hvordan gjøre dette trygt? 

Anonymkode: a3dc1...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vippse når du henter og vet at den er som lovet.

Anonymkode: 66672...a5c

Men ikke sikkert hun som selger vil sende en kjole uten å være sikker på hun får penger.....

Anonymkode: a3dc1...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper rett som det er ting på finn og betaler på forskudd, jeg har tillit til at de fleste er bra folk og det tror jeg stemmer.

Jeg sjekker gjerne tilbakemeldingene de har på profilen sin, evt googlet jeg dem, ber om flere bilder etc. Så får jeg alle opplysninger og bestiller frakt med fra meg til deg og gir selgeren koden. Det går som oftest bra, jeg har ikke opplevd noe tull.

Anonymkode: 80b4e...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men ikke sikkert hun som selger vil sende en kjole uten å være sikker på hun får penger.....

Anonymkode: a3dc1...2dd

Det er jo derfor jeg skrev Vippse når du henter......

Anonymkode: 66672...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo derfor jeg skrev Vippse når du henter......

Anonymkode: 66672...a5c

Henter? Tror du hun velger hente om det er mulig? Eller tror du hun velger sende fordi de ikke er naboer?....

Anonymkode: 80b4e...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo derfor jeg skrev Vippse når du henter......

Anonymkode: 66672...a5c

Unnskyld meg! Forsto du virkelig at henting ikke er en mulighet? Kjolen må sendes da selger bor på en annen kant av landet. Er det mulig å ikke forstå det? Kan du nå vennligst svare på spørsmålet på nytt!

Anonymkode: 6fdc9...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Unnskyld meg! Forsto du virkelig at henting ikke er en mulighet? Kjolen må sendes da selger bor på en annen kant av landet. Er det mulig å ikke forstå det? Kan du nå vennligst svare på spørsmålet på nytt!

Anonymkode: 6fdc9...1e9

Med den tonen der så håper jeg ingen flere gidder å svare deg! Du får begynne å svare folk høflig om du vil ha svar.

Anonymkode: cbb1a...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med den tonen der så håper jeg ingen flere gidder å svare deg! Du får begynne å svare folk høflig om du vil ha svar.

Anonymkode: cbb1a...d24

Anonym 1e9 er i følge kodene ikke hi, så veldig merkelig måte hun hadde å svare på. Men ei skikkelig surpadde er hun uansett

Anonymkode: ec009...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Anonym 1e9 er i følge kodene ikke hi, så veldig merkelig måte hun hadde å svare på. Men ei skikkelig surpadde er hun uansett

Anonymkode: ec009...11b

Okey da beklager jeg. Var bare måten hun skrev på som fikk det til å virke som det var hi.

Anonymkode: cbb1a...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Okey da beklager jeg. Var bare måten hun skrev på som fikk det til å virke som det var hi.

Anonymkode: cbb1a...d24

Jepp, hun svarer som hun skulle være hi.

Anonymkode: ec009...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Anonym bruker said:

Hvordan være trygg på at det ikke er lureri? Ønsker å kjøpe en kjole til 2900 på finn. 

Men, jeg har lissom ikke lyst å bære overføre penger til ho.... hvordan gjøre dette trygt? 

Anonymkode: a3dc1...2dd

da hadde jeg møtt vedkommende eller bedt om postoppkrav, ja det er dyrt,men bedre enn og bli lurt

Anonymkode: a497d...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

da hadde jeg møtt vedkommende eller bedt om postoppkrav, ja det er dyrt,men bedre enn og bli lurt

Anonymkode: a497d...2c9

For det første er det jo tydlig at å møtes ikke er ett alternativ det ser du jo i hennes første innlegg. For det andre gir postoppkrav falsk trygghet.Har lest om flere som har mottatt bare en tom eske.

Anonymkode: cbb1a...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Anonym bruker said:

For det første er det jo tydlig at å møtes ikke er ett alternativ det ser du jo i hennes første innlegg. For det andre gir postoppkrav falsk trygghet.Har lest om flere som har mottatt bare en tom eske.

Anonymkode: cbb1a...d24

postoppkrav er ikke falsk trygghet nei, aldri opplevd det og kjenner ingen har gjort det heller, du er bare i mot det

Anonymkode: a497d...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

postoppkrav er ikke falsk trygghet nei, aldri opplevd det og kjenner ingen har gjort det heller, du er bare i mot det

Anonymkode: a497d...2c9

Herregud jeg er ikke mot noe som helst! Vil hun bruke postoppkrav så gjerne for meg! Vil bare frem til at det på ingen måte er trygt det heller.

Anonymkode: cbb1a...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud jeg er ikke mot noe som helst! Vil hun bruke postoppkrav så gjerne for meg! Vil bare frem til at det på ingen måte er trygt det heller.

Anonymkode: cbb1a...d24

Og det har du helt rett i. 

Anonymkode: 80b4e...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste sikre måten er å hente.

Ellers må HI bare overføre penger og ta sjansen. Før det er iallfall ikke selger som skal få byrden eller risikoen ved å sende før betaling eller bruke postoppkrav.

Anonymkode: 66672...a5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

postoppkrav er ikke falsk trygghet nei, aldri opplevd det og kjenner ingen har gjort det heller, du er bare i mot det

Anonymkode: a497d...2c9

Men jeg vet om noen som fikk tilsendt en eske med gamle aviser. Så det går fint an å lure folk med postoppkrav også. 

Anonymkode: 2242d...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...