Gå til innhold

Begynt å bli forkjølet, tett i nesa og litt småsår i halsen.. bor en plass UTEN registrert smitte..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg da gå på jobb?🤷🏻‍♀️
 

Normalt gjør jeg jo det😅

Anonymkode: 013f9...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Det at det ikke er registrert smitte betyr jo ikke at det ikke er smitte i omløp... 

Anonymkode: 8f062...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med din leder

Vi får ikke det, og må testes etter 48t,men det er innen helse. 

Anonymkode: d196b...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal holde deg hjemme til en dag etter at du er symptomfri når du har fått slike symptomer.

Anonymkode: d147b...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med lederen din. 
 

Hos oss får vi ikke lov å gå på jobb selv om vi bare har vanlige ufarlige sykdommer omdagen. Selv om vi vet det ikke er noe farlig, så har vi mange hysteriske kunder og vi vil ikke at sladderet om mulig smitte hos oss skal gå rundt. 
Jeg hadde en diskusjon med min sjef ang min datter forrige uke. Hun har en hudsykdom, som sefølgelig slo ut i blomst nå. Hun så ut som hun hadde feber i ansiktet. Det var nok en kombinasjon av mye vask og antibak som gjorde at hun fikk utslett. Min sjef lot henne gå på jobb, men valgte å omrokere litt på arbeidsoppgaver slik at hun var minst mulig i nærheten av kunder den første tiden. Hun kom seg relativt kjapt igjen, men kunder er helt på tuppa omdagen, så selv helt normale og uskyldige ting blir blåst helt ut av proposjoner. 
 

Vi får ikke komme på jobb om vi har en av de vanlige ufarlige sykdommene eller se slækk ut, men noe kan vi diskutere med sjefen og har vi mulighet kan vi omdirigere litt arbeidsoppgaver og arbeidstid ( ikke alle som kan alt og kan bytte arbridsoppgaver, så slikt må diskuteres) 

Anonymkode: ee4fb...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at de bare tester de alvorlig syke som må sykehusinnlegges betyr "ingen registrert smitte" absolutt ingenting.

Så er du syk holder du deg hjemme!

Anonymkode: 6d617...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke forkjølelse eller andre sykdommer lenger! Bare corona!

Anonymkode: 66481...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...