Gå til innhold

For kort tid siden skrev noen her inne, til meg, at jeg ikke er levedyktig.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det har jeg faktisk tenkt endel på i ettertid. Jeg synes det var stygt skrevet, og jeg så på en måte en veldig svart side av menneskesinnet der...

Så husk at det du skriver her inne blir lest av mennesker. Vi er ekte, med følelser og vi kan reagere på det du skriver!

Anonymkode: 45321...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Samtidig MÅ MAN IKKE la seg defineres av hva et anonymt troll skriver. 
Din verdi vet du selv. 
 

Bare nysgjerrig, hvorfor skrev noe slikt til deg? Har du drept et barn med overlegg liksom?

Anonymkode: 09e28...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skrev personen det til deg? 

Anonymkode: c6d6d...7a2

Det var fordi jeg har mange allergier mot mat, og sliter med å finne mat jeg kan spise.

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Samtidig MÅ MAN IKKE la seg defineres av hva et anonymt troll skriver. 
Din verdi vet du selv. 
 

Bare nysgjerrig, hvorfor skrev noe slikt til deg? Har du drept et barn med overlegg liksom?

Anonymkode: 09e28...ba0

Fordi jeg har mange allergier mot mat, og sliter med å finne mat jeg kan spise. 
Nei, man må ikke det. Heldigvis vet jeg jo at jeg har stor verdi :) Men det sårer likevel når folk skriver sånt... Og det setter jo griller i hodet på en.

Anonymkode: 45321...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg faktisk tenkt endel på i ettertid. Jeg synes det var stygt skrevet, og jeg så på en måte en veldig svart side av menneskesinnet der...

Så husk at det du skriver her inne blir lest av mennesker. Vi er ekte, med følelser og vi kan reagere på det du skriver!

Anonymkode: 45321...7f3

Du må ikke høre på hva sånne folk skriver, noen er bare ute etter å være mest mulig ondskapsfulle. Jeg tror jeg minnes den kommentaren, men husker ikke hvilken tråd det var.

Anonymkode: cf5e5...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var fordi jeg har mange allergier mot mat, og sliter med å finne mat jeg kan spise.

Fordi jeg har mange allergier mot mat, og sliter med å finne mat jeg kan spise. 
Nei, man må ikke det. Heldigvis vet jeg jo at jeg har stor verdi :) Men det sårer likevel når folk skriver sånt... Og det setter jo griller i hodet på en.

Anonymkode: 45321...7f3

Du må bare lære deg å gi faen. Folk som får seg til å skrive slik er jo den uten verdi. Trolig har personen også store personlige problemer. 
God påske til deg. ❤️

Anonymkode: 09e28...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når noen skriver slikt til deg, HI, da er det ingen tvil om at disse selv har langt større problemer med seg selv enn det du har.

Om du greier å huske det er det også lettere å heve seg over slike kommentarer.

Kommer slike kommentarer på forumet er det viktig å rapportere dem, og gjerne skrive en beskjed til moderator om hvor alvorlige slike kommentarer kan være for den som mottar dem. Så får vi luket ut slike fra forumet, om de ikke greier å oppføre seg som folk.

Anonymkode: fdb0b...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var fordi jeg har mange allergier mot mat, og sliter med å finne mat jeg kan spise.

Fordi jeg har mange allergier mot mat, og sliter med å finne mat jeg kan spise. 
Nei, man må ikke det. Heldigvis vet jeg jo at jeg har stor verdi :) Men det sårer likevel når folk skriver sånt... Og det setter jo griller i hodet på en.

Anonymkode: 45321...7f3

Huff! Så slemt og meningsløst å skrive noe sånt! Det er dessverre alltid noen som kommer med oppgulp, jeg har selv fått stygge kommentarer, men jeg prøver å ikke legge vekt på dem selv om det ikke alltid er like enkelt. 

Anonymkode: c6d6d...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lever jo, altså er du selvfølgelig levedyktig :) Ikke tenk på hva anonyme skriver på nett. Tror mange bruker slike fora for å få ut gørr og mindreverdighetskomplekser. Men enig med deg i at alle burde tenke på hvordan man oppfører seg mot andre, både på nett og irl. Ønsker deg en god påske!

Anonymkode: e06db...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det non idioter på nett, som sprer mye stygt, som de får glede av. Og man må bare prøve å ikke bry seg. Har selv fått høre mye forskjellig stygt fra anonyme på nett. Og det meste preller av. Men jeg har en ting jeg fortsatt husker godt, og det er flere år siden. 

Anonymkode: 69163...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje det var meg? Jeg skrev at det var lite darwinistisk? Står for den. Men det har jo ingenting med verdi å gjøre!! 

Anonymkode: 4aa24...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du lever jo, altså er du selvfølgelig levedyktig :)

Ja, det tenkte jeg også.

Jeg vet om ei som ble født så tidlig og veide så lite, at hun ble vurdert medisinsk, til ikke være levedyktig.

Hun var definert som en abort. 

Vel, hun er i dag mor til flere friske barn og har dermed grundig motbevist medisinske antagelser. 

Anonymkode: fb3ee...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tror kanskje det var meg? Jeg skrev at det var lite darwinistisk? Står for den. Men det har jo ingenting med verdi å gjøre!! 

Anonymkode: 4aa24...650

Herregud, det høres ut som du er temmelig «lite darwinistisk» selv. 

Anonymkode: fb3ee...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror kanskje det var meg? Jeg skrev at det var lite darwinistisk? Står for den. Men det har jo ingenting med verdi å gjøre!! 

Anonymkode: 4aa24...650

Hva får du ut av å skrive noe sånt til et annet menneske?

Anonymkode: cf5e5...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Elina skrev:

Skremmende å tenke på at de fleste som skriver stygge ting her inne faktisk er mødre. 

Dette. Har tenkt dette mange ganger selv. Sarkasme og ironi liker jeg. Liker også at folk sier meningen sin rett frem. Men når man går til personangrep på den måten så mister jeg troen på folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du ikke vært levedyktig hadde du vært død!

Så ikke tenk mer på det, at du lever motbeviser det denne anonyme personen vrengte ut av seg.

Vi er mange som lever med div diagnoser og sykdommer, vi har kanskje noen svakheter, men levedyktig er vi, og for mennesker som er glad i oss har vi også en stor verdi.

Jeg skjønner hva du mener, for jeg er kronisk syk og ufør selv, og slike kommentarer tråkker på selvfølelsen din. Følelsen av å være en "kvise på samfunnets rumpe" blir bare større. Men vi kan ikke la oss trykke ned, vi lever jo, og da er vi levedyktige.

Anonymkode: e11c4...d71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Elina skrev:

Skremmende å tenke på at de fleste som skriver stygge ting her inne faktisk er mødre. 

Det er jeg enig med deg i! Det er en skremmende tanke, for det vil uten tvil påvirke barna deres, selv om de ikke har selvinnsikt til å forstå det selv.

Anonymkode: fdb0b...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det overrasker meg dessverre ikke. Det er så mye hatefullt grums på dette forumet og det er mer enn en gang jeg har lest at brukere har bedt motdebattanter gå og dø. Altså... 😧 hvem får seg til å skrive sånt?

Riktig god påske til deg HI 🌼 prøv å la slike kommentarer prelle av. 

Anonymkode: 12da2...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror kanskje det var meg? Jeg skrev at det var lite darwinistisk? Står for den. Men det har jo ingenting med verdi å gjøre!! 

Anonymkode: 4aa24...650

Hva tenker du om den kommentaren der i ettertid? Er det slik du ønsker å fremstille deg selv, som en som får folk til å føle seg som HI? Man bør ofre en tanke eller to til hva man _velger_å publisere på nett. Anonymt eller ei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er jo lite i tråd med utviklingslæren å være så allergisk at du knapt kan spise noe som helst. Hadde du levd i en annen tid, så ville du jo ikke overlevd. Det var det jeg mente. 

Og helt ærlig jeg sliter med å tro det er helt sant, ingen er så allergiske, ofte sitter det jo mer i psyken.. 

Anonymkode: 4aa24...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det er jo lite i tråd med utviklingslæren å være så allergisk at du knapt kan spise noe som helst. Hadde du levd i en annen tid, så ville du jo ikke overlevd. Det var det jeg mente. 

Og helt ærlig jeg sliter med å tro det er helt sant, ingen er så allergiske, ofte sitter det jo mer i psyken.. 

Anonymkode: 4aa24...650

Igjen, hva får du ut av å skrive sånt til et annet menneske?

Anonymkode: cf5e5...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var fordi jeg har mange allergier mot mat, og sliter med å finne mat jeg kan spise.

Fordi jeg har mange allergier mot mat, og sliter med å finne mat jeg kan spise. 
Nei, man må ikke det. Heldigvis vet jeg jo at jeg har stor verdi :) Men det sårer likevel når folk skriver sånt... Og det setter jo griller i hodet på en.

Anonymkode: 45321...7f3

Ikke levedyktig betyr jo ikke at du ikke har verdo, men at du knapt er i stand til å overleve.

Anonymkode: aa965...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det er jo lite i tråd med utviklingslæren å være så allergisk at du knapt kan spise noe som helst. Hadde du levd i en annen tid, så ville du jo ikke overlevd. Det var det jeg mente. 

Og helt ærlig jeg sliter med å tro det er helt sant, ingen er så allergiske, ofte sitter det jo mer i psyken.. 

Anonymkode: 4aa24...650

Hva slags utdannelse, og forskning har du holdt på med, for å utale deg om dette? Jeg er ikke TS, men jeg er svært allergisk mot utrolig mye, selv spesialistene er sjokkerte over hvor allergisk jeg er. Og vi blir jo bare flere allergiske, og kraftigere allergiske med tiden. Så i gamle dager så var ikke folk så allergiske, og svært få som var det. I dag er 30% av Norges befolkning allergiske, det var ikke så mange for bare 20 år siden, og de mener det kommer til å være 50% allergiske om 20 år.

Anonymkode: 69163...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at enkelte har autisme også da, folkens. Mye rart kan komme ut, uten at det nødvendigvis er vondt ment. 

Anonymkode: fb3ee...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...