Gå til innhold

Huff. Jeg er sliten og lei og ble så sur i går.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Moren til kompisen til sønnen min er en selvutnevnt kostholdsekspert. Har en inspirasjons greie på Instagram. Hun er hyggelig, men hun kommer uoppfordret med tips og gode råd. Både når hun er her eller jeg bare møter henne på butikken. Hun er ikke slem, bare så faens slitsom. Alt er på stell der i forhold til mat.
For en tid siden var sønnen hennes hos oss. Han ville vise meg en morsom video av katten deres på telefonen. Og på kjøkkenbenken, i bakgrunnen ser jeg da to esker Grandiosa. Jeg klarte ikke dy meg og sier, mmmm Grandiosa det fikk jeg lyst på. Kompisen sier, vi får det hver lørdag vi.  Haha. Jeg flira inni meg. 
Uansett, i går møtte jeg henne på butikken. Energisk og glad, i går gadd jeg ikke lage middag så jeg hadde kjøpt ferdigpizza til ungene. Hun kommer med en slengbemerkning om at det ikke må skli helt ut i denne tiden da og at dette ikke er god næring. Det gikk ei sikring hos meg da, så jeg sier, hold nå munn du da, du serverer jo nøyaktig det samme søppelet til dine unger. Hun lo og sa, nei det kunne ikke falle meg inn. Så jeg sier, hvorfor juger du om slikt, jeg VET du serverer det. Hun ble skikkelig rar og mumla noe før hun sa hun fikk komme seg videre. Såååå, hva er dommen. Burde vel bare bitt det i meg. 

Anonymkode: 26791...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du gidder... 🙄

Dama har mest sannsynlig seriøse issues i forhold til mat. Ingen friske personer oppfører seg sånn og lyver om kostholdet. La henne være i fred. 

Anonymkode: d9ff4...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hyklerske predikanter kan godt avsløres.

Det hadde vært enda morsommere om du hadde vært mer diskret. Kanskje sagt noe om at katten vil bli feit hvis den skal spise to Grandiosa hver lørdag, eller noe 😏

Anonymkode: a13c3...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om det er faren eller noen som passer barna som gir det lørdager, uten at hun vet det ..... 

Men ja jeg er litt lik, klikko fantikko når jeg er sliten, men veldig etterpåklok. kunne fint klemt ut av meg noe slikt selv.

Anonymkode: 26f7b...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva om det er faren eller noen som passer barna som gir det lørdager, uten at hun vet det ..... 

Men ja jeg er litt lik, klikko fantikko når jeg er sliten, men veldig etterpåklok. kunne fint klemt ut av meg noe slikt selv.

Anonymkode: 26f7b...8d2

Akkurat det tenkte jeg på og

Anonymkode: 05d75...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva om det er faren eller noen som passer barna som gir det lørdager, uten at hun vet det ..... 

Anonymkode: 26f7b...8d2

Det er i så fall enda verre! 

Anonymkode: d156c...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva om det er faren eller noen som passer barna som gir det lørdager, uten at hun vet det ..... 

Men ja jeg er litt lik, klikko fantikko når jeg er sliten, men veldig etterpåklok. kunne fint klemt ut av meg noe slikt selv.

Anonymkode: 26f7b...8d2

Om de spiser det hver lørdag som kos så er det med hennes velsignelse. Hun er ikke borte hver lørdag. 
Jeg orker ikke spekulere i det egentlig. Poenget var jo at hennes unger får jo det samme som mine, også oftere enn mine. 
HI

Anonymkode: 26791...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun heter vel ikke Berit Nordstrand😂

Anonymkode: d871c...9df

Det ville vært nydelig! Takk for bildet😂

Anonymkode: 8143e...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...