Gå til innhold

Man må regne med at skolene åpner etter påske


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk akkurat mail fra skolen til sønnen min (vgs) og de skal ha hjemmeundervisning i allefall tom 17 april.

Anonymkode: 60567...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det skal godt gjøres, for de har jo faktisk lovet at skoler og barnehager ikke skal bli åpnet igjen før det er trygt for barn og voksne. Og det kan ingen love nå, og antageligvis ikke på lenge

Anonymkode: 7cff8...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det skal godt gjøres, for de har jo faktisk lovet at skoler og barnehager ikke skal bli åpnet igjen før det er trygt for barn og voksne. Og det kan ingen love nå, og antageligvis ikke på lenge

Anonymkode: 7cff8...026

Nei sånn cirka 18 måneders tid da. Til det er utviklet en vaksine.

Anonymkode: 012c0...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei sånn cirka 18 måneders tid da. Til det er utviklet en vaksine.

Anonymkode: 012c0...eaf

Det kommer i hvertfall ikke til å skje., å i det hele tatt tro det er jo veldig urealistisk

Anonymkode: 7cff8...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i huleste gidder dere å spekulere i temaet skoleåpning hver eneste dag?

Svaret kommer på onsdag. 

Anonymkode: 2c55d...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer i hvertfall ikke til å skje., å i det hele tatt tro det er jo veldig urealistisk

Anonymkode: 7cff8...026

Selvfølgelig ikke. Like urealistisk som at skolene ikke åpner før myndighetene kan LOVE at det er trygt for barn og voksne. Det kan de ikke love før alle er immune eller vaksinerte.

Anonymkode: 012c0...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i huleste gidder dere å spekulere i temaet skoleåpning hver eneste dag?

Svaret kommer på onsdag. 

Anonymkode: 2c55d...152

Jeg spekulerer ikke her inne, men det blir litt likevel. For min del har det med arbeidssituasjonen min å gjøre. Som lærer i VGS med flere avgangsklasser, er det både frustrende og ekstra mye arbeid å ikke vite. Kollegaene mine og jeg må planlegge dobbelt opp med opplegg de fleste dagene etter påske der vi har både fagdag og heldagsprøver. Én for hva vi gjør hvis skolen er stengt og én for om ikke. Og dette er ikke ment som klaging altså, jeg er tross alt i en veldig privilegert posisjon, men det er klart jeg lurer litt ekstra på hva som skjer. Andre har sikkert sine grunner. 

Anonymkode: 0eb2a...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei sånn cirka 18 måneders tid da. Til det er utviklet en vaksine.

Anonymkode: 012c0...eaf

Ikke helt sant, de driver og utvikler en test som kan vise om man er immun eller ikke, dermed "godkjent" til å kunne gå ute blant folk og arbeide/gå på skole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke det det står. Denne situasjonen viser virkelig hvor stor andel av befolkningen som ikke er i stand til å filtrere enkel informasjon. 

Anonymkode: 8b857...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig ikke. Like urealistisk som at skolene ikke åpner før myndighetene kan LOVE at det er trygt for barn og voksne. Det kan de ikke love før alle er immune eller vaksinerte.

Anonymkode: 012c0...eaf

Der gikk jeg fem på, trodde du mente det 😂

Anonymkode: 7cff8...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, du må jobbe en god del med leseforståelsen din, for det du hevder er noe helt annet enn det som faktisk står i artikkelen.

Anonymkode: ce1f2...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange jeg kjenner sier at FHI og NHO har ganske mye mye og si, og de kan presse stortinget ganske hard, vet at stortinget bestemmer,men likevel hvor lenge kan de stå mot presset?

Anonymkode: 1c10c...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

mange jeg kjenner sier at FHI og NHO har ganske mye mye og si, og de kan presse stortinget ganske hard, vet at stortinget bestemmer,men likevel hvor lenge kan de stå mot presset?

Anonymkode: 1c10c...3d4

Stortinget bestemmer?

Anonymkode: 60e68...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

mange jeg kjenner sier at FHI og NHO har ganske mye mye og si, og de kan presse stortinget ganske hard, vet at stortinget bestemmer,men likevel hvor lenge kan de stå mot presset?

Anonymkode: 1c10c...3d4

Regjeringen !!

Anonymkode: 0a601...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke denne spekuleringen? Hva oppnår dere med det?

Ingen vet, ikke de som bestemmer engang, så det er jo så latterlig at det lages tråd på tråd på tråd om dette hver eneste dag. 

Vi-får-vite-det-på-onsdag!

Anonymkode: e5fa6...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner virkelig ikke denne spekuleringen? Hva oppnår dere med det?

Ingen vet, ikke de som bestemmer engang, så det er jo så latterlig at det lages tråd på tråd på tråd om dette hver eneste dag. 

Vi-får-vite-det-på-onsdag!

Anonymkode: e5fa6...ce3

Hvorfor gidder du å kommentere hvis du synes det er teit? Er du sånn IRL at du ikke lar folk kommentere, drøfte, tro og mene noe? Det er HELT naturlig at folk her inne lurer og lyst å diskutere en sak. Gå og legg deg du, sengetid for deg 

Anonymkode: 0a601...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...