Gå til innhold

En kollega av mannen ble sendt hjem fra jobb i dag!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ha fortalte at kona hadde fått påvist korona, på mandag! Og han har gått på jobb som vanlig hele uka. Han hadde totalt sjefen han ikke hadde symptomer, men til en annen kollega at han ikke var i form.

Syntes det er så idioti!

Anonymkode: 604b4...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ha fortalte at kona hadde fått påvist korona, på mandag! Og han har gått på jobb som vanlig hele uka. Han hadde totalt sjefen han ikke hadde symptomer, men til en annen kollega at han ikke var i form.

Syntes det er så idioti!

Anonymkode: 604b4...71f

Sjefen skulle ha sendt ham hjem første dag

Anonymkode: 876dd...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjefen skulle ha sendt ham hjem første dag

Anonymkode: 876dd...20b

Han sa ingenting på jobb hele uka, før han ved en tilfeldighet nevnte det til en kollega, som deretter varslet sjefen...

Anonymkode: 604b4...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han har påvist korona skal alle som har vært nær gå i karantene, og fylkeslegen der han tilhører varsles. 

Anonymkode: ab9f3...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Om han har påvist korona skal alle som har vært nær gå i karantene, og fylkeslegen der han tilhører varsles. 

Anonymkode: ab9f3...949

Han har ikke fått påvist Corona, kona har,,, 

Anonymkode: 53715...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fhi har jo gått ut og sagt at selvom en i husstanden har påvist corona så skal resten leve som normalt

Anonymkode: 37e59...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fhi har jo gått ut og sagt at selvom en i husstanden har påvist corona så skal resten leve som normalt

Anonymkode: 37e59...7e1

https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/fakta/rad-og-informajon-til-befolkningen-om-nytt-koronavirus-coronavirus-2019-nco/

Nei, om en person i husstanden har fått påvist smitte, skal resten av husstanden være i karantene. 

Anonymkode: 282b5...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/fakta/rad-og-informajon-til-befolkningen-om-nytt-koronavirus-coronavirus-2019-nco/

Nei, om en person i husstanden har fått påvist smitte, skal resten av husstanden være i karantene. 

Anonymkode: 282b5...cd8

Beklager, sjekket nå og ser at det var endret siden sist jeg leste det. Eventuelt husker jeg nok feil også. 

Kan i alle fall, med hånden på hjertet, si at dersom en i min husstand hadde fått påvist corona så hadde jeg ikke gått ut av huset jeg heller, hverken på jobb eller i butikk

Anonymkode: 37e59...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Beklager, sjekket nå og ser at det var endret siden sist jeg leste det. Eventuelt husker jeg nok feil også. 

Kan i alle fall, med hånden på hjertet, si at dersom en i min husstand hadde fått påvist corona så hadde jeg ikke gått ut av huset jeg heller, hverken på jobb eller i butikk

Anonymkode: 37e59...7e1

Og det skulle du i så fall ha fått klar beskjed om fra helsepersonell. Hvis det HI skriver faktisk stemmer, er det enten snakk om helsepersonell som har sviktet grovt eller en person som vil bli straffet strengt for brudd på smittevernloven. En person fikk 40 000 kroner i bot for gjentatte karantenebrudd, uten å ha hatt kontakt med påvist smittede personer. Å dra på jobb med påvist smittet person i husstanden er noen hakk verre, og så drøyt at jeg faktisk ikke tror på det. 

Anonymkode: 282b5...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, meld dette inn til kommunelegen, som så vil ta dette videre. Ev. kan det også meldes til politiet som tar slike saker alvorlig nå!

Anonymkode: 1e6db...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...