Gå til innhold

Er det bestemt at skolene åpner igjen etter påske ?u/t


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NEI! IKKE I DAG HELLER! HERRE MIN HATT, MÅ DU MASE OM DETTE HVER DAG????? HVA GJØR DET FOR FORSKJELL I DAG OM UNGEN DYTTES TILBAKE PÅ SKOLEN ETTER FERIEN? SKAL DU FORE HAM EKSTRA I PÅSKEN FØR HAN SMITTES? SKAL DU HOLDE UT MED HAM FORDI DU I DET MINSTE SER EN ENDE PÅ DET?

Anonymkode: 2f616...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier at det er 50/50 sjanse

Vår skole har forberedt seg og elevene på at det kan bli i alle fall en uke etter påske med hjemmeskole. Men de vet heller ikke.. 

Anonymkode: a41ba...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei 

Vi får vite til tirsdag hva de bestemmer seg for 

Anonymkode: 39597...2d9

Onsdag 8.4

Anonymkode: 4ee92...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

NEI! IKKE I DAG HELLER! HERRE MIN HATT, MÅ DU MASE OM DETTE HVER DAG????? HVA GJØR DET FOR FORSKJELL I DAG OM UNGEN DYTTES TILBAKE PÅ SKOLEN ETTER FERIEN? SKAL DU FORE HAM EKSTRA I PÅSKEN FØR HAN SMITTES? SKAL DU HOLDE UT MED HAM FORDI DU I DET MINSTE SER EN ENDE PÅ DET?

Anonymkode: 2f616...d50

Hvordan vet du at det et samme person? Neppe, for jeg laget en lignende tråd i går. Og hvis det irriterer deg, scroll videre! 

Anonymkode: 4ee92...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet du at det et samme person? Neppe, for jeg laget en lignende tråd i går. Og hvis det irriterer deg, scroll videre! 

Anonymkode: 4ee92...c9d

Er ikke samme person. Jeg er hi og er flere dager siden sist jeg var her inne så har ikke lest den andre tråden 

Anonymkode: b727c...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

NEI! IKKE I DAG HELLER! HERRE MIN HATT, MÅ DU MASE OM DETTE HVER DAG????? HVA GJØR DET FOR FORSKJELL I DAG OM UNGEN DYTTES TILBAKE PÅ SKOLEN ETTER FERIEN? SKAL DU FORE HAM EKSTRA I PÅSKEN FØR HAN SMITTES? SKAL DU HOLDE UT MED HAM FORDI DU I DET MINSTE SER EN ENDE PÅ DET?

Anonymkode: 2f616...d50

Jeg elsker å være med barnet mitt så håper skolene egentlig forblir stengt. Jeg er ikke hi i den andre tråden 

Anonymkode: b727c...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

NEI! IKKE I DAG HELLER! HERRE MIN HATT, MÅ DU MASE OM DETTE HVER DAG????? HVA GJØR DET FOR FORSKJELL I DAG OM UNGEN DYTTES TILBAKE PÅ SKOLEN ETTER FERIEN? SKAL DU FORE HAM EKSTRA I PÅSKEN FØR HAN SMITTES? SKAL DU HOLDE UT MED HAM FORDI DU I DET MINSTE SER EN ENDE PÅ DET?

Anonymkode: 2f616...d50

Hvordan er det å leve med et slikt syn på andre?

Anonymkode: ce54c...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet du at det et samme person? Neppe, for jeg laget en lignende tråd i går. Og hvis det irriterer deg, scroll videre! 

Anonymkode: 4ee92...c9d

Du synes ikke det var nok sånne tråder altså,  du måtte lage en til 🙄

Anonymkode: 22af6...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår kommune åpner de uansett ikke skolene første dag etter påske er beskjed fra administrasjonen. Man forventer at det må tilrettelegges fysisk om det skal åpnes.

I tillegg skal lærerne ha tid til å planlegge - vi har lærere med barn selv og lærere som underviser på flere trinn fra 1.-10. Om man må sjonglere fjernundervisning med vanlig skole halve dager for eksempel må det planlegges. I tillegg skal klassene kanskje deles. Da må vi ha flere lærere på en klasse. Hvor de lærene skal komme fra blir spennende.... 

Så med mindre alle tiltak oppheves og 20+ elever i hver klasse og x antall lærere med felleskontor kan sitte oppå hverandre så åpnes ikke skolene i denne kommunen dagen etter 2. Påskedag. 

Anonymkode: a96b8...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

De sier at det er 50/50 sjanse

Vår skole har forberedt seg og elevene på at det kan bli i alle fall en uke etter påske med hjemmeskole. Men de vet heller ikke.. 

Anonymkode: a41ba...ef9

Hvem er "de"? 

Anonymkode: d5e39...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

NEI! IKKE I DAG HELLER! HERRE MIN HATT, MÅ DU MASE OM DETTE HVER DAG????? HVA GJØR DET FOR FORSKJELL I DAG OM UNGEN DYTTES TILBAKE PÅ SKOLEN ETTER FERIEN? SKAL DU FORE HAM EKSTRA I PÅSKEN FØR HAN SMITTES? SKAL DU HOLDE UT MED HAM FORDI DU I DET MINSTE SER EN ENDE PÅ DET?

Anonymkode: 2f616...d50

Bare la være å åpne tråder du ikke vil lese. Tror det er det enkleste for alle parter 

Anonymkode: 63c33...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare la være å åpne tråder du ikke vil lese. Tror det er det enkleste for alle parter 

Anonymkode: 63c33...450

Ja, la endelig nesepustere og sengevætere sette dagsorden.

Anonymkode: 2f616...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, la endelig nesepustere og sengevætere sette dagsorden.

Anonymkode: 2f616...d50

Nesepustere? Du kom ikke på noe bedre enn  det?

Anonymkode: 22af6...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Læreren her sier at de åpner etter påske (1.klasse). Synes det er rart hun kan vite det før regjeringen har gått ut med noe. Eller vet lærere noe vi ikke vet?

Anonymkode: a86ab...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Læreren her sier at de åpner etter påske (1.klasse). Synes det er rart hun kan vite det før regjeringen har gått ut med noe. Eller vet lærere noe vi ikke vet?

Anonymkode: a86ab...919

Stakkar, dere har en lærer som er like dum som dere selv.

Anonymkode: 2f616...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...